ایالات متحده پرانتز برای یک شب دیگر از هرج و مرج و خشم بیش از جورج فلوید مرگ

یکfter یک شب از هرج و مرج و مخرب تظاهرات در سراسر بیش از 30 شهرستانها ایالات متحده و مقامات در چندین ایالت به

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

یکfter یک شب از هرج و مرج و مخرب تظاهرات در سراسر بیش از 30 شهرستانها ایالات متحده و مقامات در چندین ایالت به نام تاریخی در سطح آرماتور در روز شنبه به عنوان shellshocked ساکنان mopped و آماده برای یک شب دیگر از خشم بیش از خشونت پلیس.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز شنبه اعلام کرد او در این مرحله بی سابقه ای از به طور کامل بسیج دولت گارد ملی پس از اجرای قانون محلی غرق شد توسط "هرج و مرج مطلق" کاشته شده تا حد زیادی با خارج از دولت آشوبگران.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" Walz گفت. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

در لوئیزویل کنتاکی که در آن شده است وجود دارد ناآرامی بیش از پلیس تیراندازی مرگ Breonna Taylor, mike huckabee اندی Beshear گفت: روز شنبه با او تماس در گارد ملی ، در دنور که در آن هزاران نفر بودند انبوه در مقابل دولت و کنگره در اواسط بعد از ظهر شهردار مایکل Hancock صادر اضطراری اعلام سازماندهی سراسر شهر بود حکومت نظامی تا روز یکشنبه.

"آنچه اتفاق افتاده بود بی پروا... و غیر قابل توجیه" هنکاک گفت: از روز پنجشنبه و جمعه تظاهرات دیدم که 19 نفر دستگیر—سه نفر از آنها حامل سلاح های قوی. "این چه بی فکر تخریب رسیدن به? که زندگی شما تجلیل زمانی که شما غارت کسب و کار در شهر ما—کسب و کار در تلاش برای زنده ماندن؟"

با وجود هرج و مرج و خشونت است که افراشتند شب جمعه تظاهرکنندگان به خیابانها بازگشتند در droves در روز شنبه به سرند جورج فلوید غیر مسلح سیاه مرد کشته شده در مینیاپولیس پس از یک افسر سفید پوستی قرار می گیرد زانو خود را در گردن او برای نزدیک به دو ساعت در حالی که او التماس کرد: "من نمی توانم نفس بکشم."

در کلیولند, مقامات گفت: در حالی که راهپیمایی شروع مسالمت آمیز پلیس صادر پراکندگی سفارشات پس از اشیاء پرتاب شد. در کلمبوس در کنگره ایالات متحده جویس بیتی و برجسته دیگر رهبران محلی گفت: آنها اسپری فلفل توسط پلیس.

"نیروی بیش از حد است و نه پاسخ به این" بیتی " در توییتر.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در تلاش برای مدیریت پیش بینی تظاهرات در سراسر کشور با ارسال بیش از 1500 افسران برای کمک به پلیس محلی ادارات در هوستون دالاس و سن آنتونیو و آستین. ساعت بعد از معترضان در آستین مسدود بزرگراه بین ایالتی 35 به شهرستان حمل و نقل گروه.

"تگزاسی به عنوان ورزش اول خود را اصلاح حقوق ضروری است که منظور نگهداری و مالکیت خصوصی محافظت شده است," ابوت گفت: در یک شنبه بیانیه ای اشاره کرد که منابع بیشتری ارائه خواهد شد به شهرستانها به عنوان مورد نیاز است. "تگزاس آمریکا و سوگواری بی معنی از دست دادن جورج فلوید و اقداماتی که منجر به مرگ او قابل سرزنش هستند و باید محکوم شود در قوی ترین شرایط ممکن است."

چندین شهر دیگر را دیدم که کشتار جمعی شب جمعه زود از خواب بیدار شد در روز شنبه به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر. در مینیاپولیس و آتلانتا—که در آن جمعیت حمله کردند سی ان ان دفتر مرکزی—صدها نفر دیده می شد با توجه به خیابان ها با جارو و کیسه های زباله برای تمیز کردن.

چندین ایالت دور پلیس لس آنجلس صرف اکثریت از صبح روز شنبه پاکسازی بقایای مانده از شکست ویندوز و حداقل دو پلیس لس آنجلس وسایل نقلیه شده است که مجموعه ای در آتش سوزی شب گذشته بود. این اعتراض منجر به دستگیری بیش از 500 نفر پس از معترضان تخریب و غارت خیابان های مرکز شهر. مقامات می گویند که حداقل چهار Los Angeles Police Department افسران صدمه دیده در طول شب جمعه اعتراض—برخی پس از برخورد با اشیاء پرتاب.

"من فکر می کنم وقتی ما روز روشن ما را به نابودی است. ما از دست رفته حداقل دو پلیس وسایل نقلیه به آتش" پلیس لس آنجلس دستیار ارشد رابرت ارکس گفت شنبه.

مقامات در چندین ایالت گفت: اعتراضات به ظاهر ربوده شده اند در روز جمعه خارج از بازیگران. Walz گفت: خارج از دولت و نیروهای که هیچوقت سهم دولت از ارزش بودند نقش اصلی را در ایجاد هرج و مرج است که مشکل این منطقه در روزهای اخیر. او گفت: مقامات تخمین می زنند که فقط 20 درصد از مینه سوتا در حالی که 80 درصد آنها از خارج از دولت.

"اگر شما در خیابان امشب آن را بسیار روشن شما را با شما به اشتراک نمی کردن ارزش" او گفت:.

ملوین کارتر شهردار سنت پاول گفت که او تا به حال گفته شده است که "هر فرد ما بازداشت شب گذشته" بود که از خارج از دولت.

وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: آنها تجزیه و تحلیل آنلاین پچ پچ و تا به حال یافت سفید supremacists صحبت کردن در مورد پیوستن به تظاهرات. آنها بررسی شد که آیا "سازمان های تروریستی" بودند دامن زدن به خشونت است.

شبیه به Walz کنتاکی را Beshear همچنین با اشاره به اطلاعاتی که وجود دارد "خارج از گروه در حال حرکت در تلاش برای ایجاد خشونت به ضرر همه است که در آن خیابان است."

در یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی صبح روز شنبه اوکلند شهردار لیبی Schaaf وجود دارد گفت: "توجیه خشم, خشم و غم و اندوه در دولت حمایت قتل" فلوید. اما در شهر همه چیز رفت و بیش از حد منجر شهردار برای محکوم کردن خرابکاری و خشونت است.

Walz گفت مینه سوتا بیشتر حال اجرای قانون در خیابان از همیشه قبل از, اما به نظر نمی رسد به اندازه کافی برای جلوگیری از "هرج و مرج مطلق" در شب جمعه. تظاهرات فوران در سراسر کشور جمعه شب و در منطقه مینیاپولیس یک حکومت نظامی را کمی به نگه داشتن همه چیز آرام به چپاول و آتش سوزی ساخته شده منطقه یک flashpoint برای اختلال یک بار دیگر.

"آیا آن را از نیویورک و یا دنور یا لویی یا لاس وگاس وجود ندارد و شهردار در امریکا است که منابع را به عقب براند در سازمان تلاش برای بی ثبات کردن جامعه مدنی بدون توجه به زندگی یا اموال" Walz گفت.

Walz همراه با شهرداران شهرهای دوقلو روشن ساخته شده در طول صبح کنفرانس مطبوعاتی که آنها می دانستند که مردم صدمه زدن به بیش از مرگ غیر مسلح سیاه مرد اما مرگ او استفاده می شود به عنوان بهانه ای برای ایجاد هرج و مرج و تخریب.

فرماندار گفت: او می خواهم صحبت با وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش در مورد وضعیت و در نظر گرفتن دوره از عمل است. کامل بسیج سوتا گارد ملی یک حرکت که فرماندار گفت: "هرگز گرفته شده در 164 سال سابقه" گارد امور خارجه.

لحظات پس از مینیاپولیس شهردار یعقوب فری صحبت کرد و طی روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به او حمله در توییتر.

"شهردار یعقوب فری مینیاپولیس هرگز اشتباه برای اواخر سال ژنرال داگلاس مک آرتور و یا جنگنده بزرگ ژنرال جورج پاتون" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "چگونه همه از این مکان که دفاع خیلی ضعیف هستند اجرا شده توسط لیبرال دموکرات? سخت و مبارزه (و دستگیری آنهایی که بد). قدرت!"

این توبیخ از مغلوب ساختن پیشی جستن آمد بعد از صندلی مینه سوتا حزب جمهوریخواه به نام فرماندار و مینیاپولیس شهردار برای استعفا.

Walz گفت که او تا به حال تماس فرمانداران از نزدیک متحده که از او انتظار می رود به ارائه "حمایت قابل توجهی از طریق ملی خود سپاه پاسداران است."

او هشدار داد که وضعیت در خیابان مینیاپولیس و سنت پل در شب شنبه خطرناک خواهد بود یک بار دیگر.

"ما همه چیز را در قدرت ما برای بازگرداندن آن جهت است که Minnesotans انتظار می رود که Minnesotans تقاضا" Walz گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن