Coronavirus آخرین: هند فراتر از 1 میلیون عفونت

چندین ایالت هند تحمیل کرده اند موضعی مستندات به تعداد موارد جدید همچنان به افزایش است. بالا بهداشت آمریکا رئیس

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

چندین ایالت هند تحمیل کرده اند موضعی مستندات به تعداد موارد جدید همچنان به افزایش است. بالا بهداشت آمریکا رئیس جمهور هشدار داد که عفونت وجود دارد می تواند به زودی بالای 100000 نفر در روز است. دنبال DW برای آخرین.

  • برزیل عبور 2 میلیون موارد با مرگ و میر 76,688
  • ما می رسد تقریبا 70,000 موارد یک روز
  • هند 1 میلیون نفر می رسد موارد پشت ما و برزیل

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

05:08 عنوان بسیاری از 87 درصد از coronavirus عفونت در ووهان بین ماه های ژانویه و مارس رفته اند ممکن است کشف نشدهیک مطالعه منتشر شده در مجله علمی Nature گفته است.

این تحقیقات توسط گروهی از ووهان مبتنی بر کارشناسان چینی نشان داد که بین 53% و 87% موارد قبل از 8 مارس بودند تشخیص داده نشده. این تعداد شامل بدون علامت و خفیف علامتی موارد است.

به عنوان یک نتیجه نرخ تولید مثل ویروس ثابت شد در تنها 0.28 معنی که به طور متوسط یک فرد آلوده گذشت این بیماری به کمتر از یک فرد جدید نشان می دهد که شیوع خواهد به زودی می میرند.

در واقع نرخ تولید مثل در طول مراحل اولیه از وقوع بود 3.54 کاغذ گفت: بسیار بالاتر از آن است سارس یا MERS.

ادامه مطلب: Coronavirus: امیدواریم در علم 'superspreaders'

یافته های برجسته "خطر ناشی از unascertained موارد در تغییر استراتژی های مداخله" نویسندگان نوشت.

دولت چین در اصل تصریح شده است که بدون علامت موارد حتی زمانی که تایید از طریق آزمایشگاه تست شمارش شدند نسبت به "مورد تأیید" تا زمانی که بیمار به نمایش گذاشته علائم.

نادیده گرفتن چنین مواردی ممکن است به حداقل برسد ظاهر تهدید ناشی از بیماری و آسیب دیده را چگونه کشورهای دیگر تلاش برای جلوگیری از گسترش آن.

04:17 هند رسیده است و 1 میلیون نفر از coronavirusبهداشت وزارت اطلاعات به اشتراک گذاشته شده جمعه نشان داد که عفونت گسترش به شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی پس از بلند کردن اجسام از مستند اقدامات است.

افزایش 34,956 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته تحت فشار قرار دادند و ملی در مجموع به 1,003,832.

این وزارت همچنین گزارش داد یک رکورد 687 مرگ و میر آوردن مجموع تلفات به 25,602.

هند سوم تنها به آمریکا و برزیل در مجموع موارد COVID-19.

03:38 تعداد تایید موارد در آلمان افزایش یافته است و 583آوردن مجموع در سراسر کشور به 200,843 با توجه به آخرین داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی.

گزارش مرگ و میر افزایش یافته 4 به 9,082 ، RKI گزارش شده است.

دیروز RKI تایید هفت مرگ و میر ناشی از COVID-19 و 534 موارد است.

02:18 در استرالیا, خارجه ویکتوریا گزارش کرده است یک رکورد افزایش روزانه عفونت برای دومین روز در یک ردیف.

دوم-پرجمعیت ترین ایالت در کشور ثبت 428 جدید موارد برتر Daniel Andrews گفت. شکل می آید فقط یک روز پس از ثبت نام قبلی خود را بالا روزانه از 317 عفونت های جدید. همچنین گزارش سه مرگ و میر ناشی از COVID-19.

"ما در مبارزه از زندگی ما" ویکتوریا دولت وزیر بهداشت جنی Mikakos به خبرنگاران گفت: در ملبورن.

اخیر شیوع منجر به دولتی بودن جدا از بقیه کشور در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس.

یک مستند اندازه گیری در پایتخت کشور ملبورن به معنی شهر 4.9 میلیون نفر دستور داده شده است به ماندن در خانه به جز برای کسب و کار ضروری.

در ضمن, این کشور پرجمعیت ترین ایالت نیو ساوت ولز (NSW) گفت: آن ممنوعیت رقص و آواز و mingling در مراسم عروسی به عنوان مقامات نبرد برای مهار موج جدیدی از عفونت.

دولت به کشف هشت coronavirus موارد بیش از 24 ساعت گذشته عمدتا از جامعه انتقال اعتقاد به ناشى از ویکتوریا.

در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش ویروس NSW دولت برتر Gladys Berejiklian گفت: محدودیت های جدید اجرا خواهد شد از هفته آینده.

مجالس ترحیم و مکان عبادت را باید حداکثر 100 نفر در آن حضور داشتند. چهار متر مربع از فضا باید اختصاص داده شود هر فرد است.

مراسم عروسی در دولت خواهد بود محدود به 150 نفر Berejiklian گفت و مهمانان باید باقی می ماند نشسته است.

02:12 در ایالات متحده تنظیم کرده و در عین حال رکورد دیگری را برای موارد جدید با 68,428 عفونت های ثبت شده در طول یک دوره 24 ساعت با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

در همان دوره وجود دارد 974 مرگ و میر ثبت شده در سراسر کشور از COVID-19 بالتیمور مستقر در دانشگاه شمارش نشان داد در 8.30 p. m. EST (0030 GMT جمعه). آخرین آمار و ارقام ميانگين مرگ و میر در ایالات متحده در حال حاضر در 138,201 در حالی که تعداد کل موارد رسیده 3,560,364.

آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس را همه تجربه کرده, رکورد موج به تازگی و عفونت در حال افزایش تقریبا در تمام کشورهای سراسر ایالات متحده است.

فلوریدا به تنهایی گزارش شده بیش از 300 ، 000 موارد است. برای قرار دادن این رقم به چهار چوب اگر فلوریدا بودند یک کشور این امر می تواند در بالا 10 سخت ترین ضربه در جهان است.

00:47 مکزیک وزارت بهداشت گزارش 6,406 عفونت های جدید و 668 اضافی مرگ و میر آوردن تعداد کل موارد به 324,041 که از آن 37,574 اند از رمان ویروس.

دولت دلیلی برای باور کردن واقعی تعدادی از عفونت است به طور قابل توجهی بالاتر از رقم گزارش شده است.

گسترش coronavirus در مکزیک باعث شده است تا مقامات به اجرای محدودیت های محلی در تحرک تجارت و تفریح به خصوص در نقاط توریستی و حتی به عنوان به نظر می رسد دولت راه هایی برای افزایش این کشور را محاصره اقتصاد است.

00:05 غیر ضروری سفر در سراسر آمریکا زمین های هم مرز با کانادا و مکزیک ادامه خواهد داشت ممنوع حداقل تا 21 اوت به عنوان COVID-19 مورد در ما ادامه خواهد داد به افزایش است.

گذرگاه های مرزی اجازه خواهد داشت برای, تجاری, ترافیک, مردم, بازگشت به کشور خود و مسافران و مردم سفر برای مراقبت از خانواده, آموزشی و یا دلایل بشردوستانه.

سفر برای گردشگری و خرید ممنوع است که تا به حال تاثیر اقتصادی در مرز جوامع است.

محدودیت های مرزی, ترافیک, مارس آغاز شد و بارها و بارها تمدید شده در 30 روز بلوک.

00:04 پیشرو متخصص در بیماری های عفونی در ایالات متحده Dr. Anthony Fauci, تا به خواست افراد جوان به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس که تا به حال یک تجدید حیات در بسیاری از نقاط کشور است.

"لطفا فرض مسئولیت اجتماعی بودن بخشی از راه حل و نه بخشی از مشکل او گفت:" در یک مصاحبه زنده با Facebook اجرایی مارک زوکربرگ.

در آوریل Facebook حذف "شبه علم" به عنوان یک گزینه برای تبلیغ است. رسانه های اجتماعی دریافت کرده اند, انتقاد اجازه می دهد اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر به نظر می رسد در سیستم عامل خود را.

عفونت در ما رسید به بیش از 60 ، 000 در روز از روزانه بالغ تحت 20,000 است. متوسط سن کسانی که ابتلا به ویروس کاهش یافته حدود 15 سال است. بسیاری از کسانی که آلوده نشان می دهد چند نشانه Fauci گفت.

به عنوان یک نتیجه از او خواست تا مردم را به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از جمعیت و حفظ اجتماعی فاصله.

"ما باید به دنبال در بهداشت عمومی اقدامات به عنوان یک وسیله نقلیه و یا دروازه ورود به اقتصاد بازگشت" Fauci اضافه شده است.

00:02 Coronavirus موارد در برزیل عبور کرده اند دو میلیون و در حال حاضر در 2,012,151. تعداد مرگ و میر در ایستاده بود 76,688 در روز پنج شنبه. این کشور در زمان تنها 27 روز برای رسیدن به 2 میلیون از 1 میلیون مارک.

برزیل بدترین دوم متاثر از ملت پس از ما. کارشناسان بر این باورند که تعداد واقعی عفونت بسیار بالاتر می باشد. رئیس جمهور Jair Bolsonaro شده است که متهم به کم اهمیت جلوه دادن شدت بیماری خود را آلوده شده با این ویروس.

00:00 گرفتن در پنجشنبه coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

kp, jsi tg/mm (dpa, Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن