کره شمالی به راه اندازی مجدد تمرینات نظامی در مرز با جنوب

کره شمالی گفته است: "ارسال نیروهای نظامی به مناطق غیرنظامی در کره جنوبی از مرز. این حرکت در می آید یک روز پس ا

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

کره شمالی گفته است: "ارسال نیروهای نظامی به مناطق غیرنظامی در کره جنوبی از مرز. این حرکت در می آید یک روز پس از شمال نابود درون کره رابط مرکز در همان سرزمین است.

کره شمالی ارتش را راه اندازی مجدد تمرینات نظامی در کره جنوبی از مرز در مناطق غیرنظامی که قبلا استفاده شده توسط هر دو کشور برای صنعت و گردشگری, ارتش کره شمالی, رهبری, گفت:.

با استناد به ارتش, دولت, رسانه ها گزارش دادند که نیروهای فرستاده خواهد بود به پارک صنعتی در شهر مرزی کائسونگ و به Kumgang کوه ها در سواحل شرق.

پست گارد غیرنظامی در منطقه حائل بین دو کشور خواهد بود دوباره آن اضافه شده است.

ادامه مطلب: چه رانندگی در کره شمالی تجاوز به سمت جنوب ؟

این طرح از پیونگ یانگ یک روز پس از شمال منفجر کردن یک اینتر-کره ای دفتر رابط در قلمرو خود در Kaesong, آخرین تشدید درگیری ها بیش از یک پخش اعلامیه کمپین توسط جداشدگان و فعالان در کره جنوبی.

شمال فرستاده صلح را رد کرد

کره شمالی گفت: آن را رد کره جنوبی ارائه به ارسال یک فرستاده ویژه در ده-تشدید میشن.

پاسخ بعد از آن روز چهارشنبه در کره جنوبی بیان شده "قوی پشیمانی" در شمال این برنامه به راه اندازی مجدد تمرینات در منطقه حائل و گفت: "ما می خواهیم آن را برای جلوگیری از بدتر شدن شرایط بیشتر" کره جنوبی آژانس خبری Yonhap گزارش شده است.

"اگر North در واقع طول می کشد یک حرکت آن را قطعا خواهد پرداخت قیمت برای آن" Jeon دونگ جین مدیر عملیات از کره جنوبی ستاد مشترک گفت: با توجه به Yonhap.

متحده تجارت جنگ کلمات

کیم یو جونگ قدرتمند خواهر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نام جنوب برای ساخت یک "بی نزاکت و طرح شیطانی" در پیشنهاد خود را برای ارسال یک ایران, با توجه به بیانیه منتشر شده توسط کره شمالی خبرگزاری KCNA. سئول باید "نگاهی به اقدامات مناسب در بازگشت و آرام به شدت کنترل کلمات و اعمال thsoe احمق که با تحریک آمریکا" بیانیه ای گفت:.

ضد پیونگ یانگ فعالان در کره جنوبی فرستاده بود حدود نیم میلیون جزوات محکوم به شمال کشور در پایان ماه مه.

کره جنوبی ریاست جمهوری, سخنگوی چئونگ Wa Dae ناودان کیم "بی ادب" و "بی معنی" سخنان و هشدار داد که آن را نمی خواهد تحمل چنین "بی ملاحظه" رفتار Yonhap گزارش شده است.

روابط بین کره شمالی و کره جنوبی است در متوقف شده است پس از یک هسته ای اجلاس بین شمال و ما از هم پاشید سال گذشته است.

kp/rt (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب