WBCSD زنان پیشرو جوایز در حال حاضر باز برای سال 2020 نامزد

شورای کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) خوشحالیم که اعلام نسخه چهارم از زنان پیشرو جوایز (LWA) طراحی شده برا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

شورای کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) خوشحالیم که اعلام نسخه چهارم از زنان پیشرو جوایز (LWA) طراحی شده برای تشخیص برجسته رهبران زن و به نمایش گذاشتن کار خود را در پایداری نسبت به دستیابی به اهداف توسعه پایدار (SDGs).

در سال های گذشته این جایزه شده اند محدود به نامزد از WBCSD شرکت های عضو. اما در شناخت شرایط خاص از سال 2020 در این سال WBCSD است باز کردن یک دسته خاص به کسب و کار در سراسر جهان به رسمیت شناختن زنان که نشان داده اند نمونه رهبری در طول COVID-19 بحران است.

دو دسته برای سال 2020 هستند:

- تعالی – به رسمیت شناختن یک زن رهبر برای او پایدار و برجسته در کمک به پیشبرد توسعه پایدار در یک WBCSD شرکت های عضو. این نامزدی دسته مناسب برای زنانی که الهام بخش مدل های نقش با بیش از 15 سال تجربه.

- نمونه رهبری در طول COVID-19 بحران - شناخت زنان از کسب و کار در سراسر جهان که پیشرو با شور و تاثیر در طول COVID-19 بحران است.

شرکت ها را تشویق به نامزدهای خود را معرفی کنند 30 سپتامبر سال 2020.

زنان پیشرو جوایز این سال ها با افتخار اسپانسر شده از طرف گریفیث مواد غذایی.

در برتری دسته یک جایزه داده خواهد شد. این زن انتخاب شده برای این جایزه را به عنوان یک خدمت ویژه قهرمان و الگویی برای شرکت کنندگان شدن 2021 WBCSD جهش برنامه سفیر.

در نمونه رهبری دسته چهار جایزه داده خواهد شد. هر گیرنده دریافت بورس برای 2021 جهش برنامه پوشش تمام شهریه خود را هزینه.

جهش اجرایی برنامه برای زنان است که تلاش برای ساخت متنوع و فراگیر رهبری است که نیاز به پایدار تبدیل سیستم های که زیر بنای جهان ما. آن را با هدف کمک به زنان برسد ارشد در شرکت های خود و اطمینان حاصل شود که پایداری تعبیه شده در خود را رهبری و از جمله در خود استراتژی شرکت.

شرکت های شرکت های نامزدی یک زن ارشد مدیر برنامه همراه با یک مربی در بالاترین اجرایی سطح (مانند مدیر عامل شرکت CFO و غیره.) که عبور خواهد کرد-مربی یک زن شرکت کننده از یک شرکت دیگر.

همه شرکت کنندگان در یک برنامه آموزشی که شامل سه در محل هفته در فرد در دانشگاه ییل (آمریکا) ESADE در مادرید (اسپانیا) و یک هفته در سالانه WBCSD جلسه شورای محل (که تغییرات در هر سال).

ما مشتاقانه منتظر دریافت اسکار و تجلیل رهبری از استعداد زنان در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن