معرفی آخرین LEGO® رعد: LEGO® تکنیک™ لامبورگینی Sián FKP 37 رونمایی کوچک سوپراسپرت راه اندازی

لگو و Automobili لامبورگینی رونمایی شد این مشتاقانه در انتظار LEGO® تکنیک™ لامبورگینی Sián FKP 37 در سبک واقعی

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

لگو و Automobili لامبورگینی رونمایی شد این مشتاقانه در انتظار LEGO® تکنیک™ لامبورگینی Sián FKP 37 در سبک واقعی. این showstopping آشکار, برجسته, تمام, تعلیق احساسات و هیجان یک سوپراسپرت راه اندازی رویداد بود اما مینیاتوری در مقیاس و طراحی شده به طور کامل توسط LEGO Technic عناصر.

ستاره نشان می دهد, 1:8 مقیاس LEGO Technic لامبورگینی Sián FKP 37 مظهر قدرت بی نظیر رویایی با طراحی مربوط به اینده و ظرافت limited-edition ایتالیایی فوق العاده خودرو ورزش. برای اولین بار ارائه شده در خودروی فرانکفورت در سپتامبر سال 2019 تنها 63 جلوی کامل را به اندازه لامبورگینی Sián FKP 37 مدل در حال تولید ساخت این 3,696-قطعه ماکت نهایی جمع آوری آیتم های لوکس برای دوستداران ماشین و لگو طرفداران به دنبال بعدی ساختمان چالش است.

مباهات زنده آهک-سبز رنگ و ظریف طلایی رینگ مدل اقدامات بیش از 5" (13 سانتی متر) بالا 23" (60 سانتی متر) طول و 9" (25 سانتی متر) عرض دارد. این یکی از یک نوع مدل نهایی علاوه بر این به هر لگو مجموعه است.

LEGO Technic لامبورگینی Sián FKP 37 در دسترس خواهد بود به طور مستقیم از فروشگاه لگو* * * * و www.LEGO.com/Technic-Lamborghini-Sian از ماه ژوئن 1st, پس از آن در بسیاری از خرده فروشان در سطح جهان از 1 اوت سال 2020 است.

یک showstopping آشکار

در یک شاهکار مهندسی, برتری خیره کننده LEGO Technic لامبورگینی Sián FKP 37 ساخته شده مواد منفجره ورودی ارزش واقعی هر ماشین فوق العاده ورزشی – در LEGO گروه اول 1:8 مقیاس راه اندازی.

از ظرافت تنظیم و اینده نور به انرژی شارژ آشکار از ماشین بی تردید شبح تجربه گردد به طور کامل از LEGO Technic قطعه نشان که با لگو تکنیک شما می توانید ساخت هر آنچه شما می توانید تصور کنید.

روی پرده نشان داده شد در سطح جهانی به ماشین لوکس طرفداران و عاشقان لگو این شانس را به تجربه سحر و جادو و احساسات واقعی ماشین فوق العاده ورزشی راه اندازی. این ویدئو از آشکار و ساخت داستان را می توان در اینجا مشاهده کرد.

طراحی جلوتر از زمان خود

LEGO Technic لامبورگینی Sián FKP 37 مظهر بی تردید قدرت و خیره کننده به نظر می رسد لامبورگینی Sián هر دو در طراحی و سبک. این ماشین فوق العاده ورزشی را, مربوط به اینده, امکانات دوباره در استادانه درست شده و معتبر جزئیات آوردن افتخار صاحبان و نزدیک به مدل واقعی از آنها همیشه می تواند تصور کنید. این همهجانبه لمس شامل یک ماکت لامبورگینی Sián را غیر قابل مقایسه موتور V12 و یک اسپویلر عقب که بالا میآید مانند چیزی که واقعی تعلیق جلو و عقب و فرمان طراحی شده توسط یک چرخ آراسته با Automobili لامبورگینی آرم.

در درست لامبورگینی به سبک مدل نیز دارای قیچی, درب که باز به فاش کردن کاملا دوباره کابین خلبان. در داخل خودرو لوکس داخلی شده است پیچیده دوباره به طور کامل با عملکرد 8-سرعت ترتیبی گیربکس باعث دست و پا زدن متحرک gearshift.

صحبت در مورد رویایی با طراحی نیلس. B. Christiansen لگو, مدیر عامل گروهگفت: "این مدل جدید واقعا کپسوله پیگیری برتری تعبیه شده در DNA هر دو Automobili لامبورگینی و لگو ، هر دو 1:8 مدل و آشکار خود را در حال شاهکارهای مهندسی و نوآوری و کشیده شدن توسط فوق العاده با استعداد تیم از سراسر ما دو کسب و کار. LEGO Technic لامبورگینی Sián FKP 37 توسط عهد درست که با LEGO® تکنیک شما می توانید به ساخت هر چیزی تمایلات قلبی خود را. من نمی توانم صبر کنید برای ساخت این معتبر ماکت اینده این ماشین فوق العاده ورزشی را برای واقعی است."

"لگو آجری است که یک آیکون در همان راه به عنوان یک لامبورگینی سوپر خودرو ورزش" گفت: Stefano Domenicali مدیر عامل و رئیس Automobili لامبورگینی. "آنها هر دو تجسم پیگیری طراحی و کمال ثابت از طریق تحقیق و توسعه و ایجاد احساسات مختلف با هر تعامل و ارزش دارد توسط نسل. هر یک لامبورگینی سوپر اسپرت خودرو می تواند منحصر به فرد با تشکر از ما Ad Personam شخصی برنامه و خاص در سبک رانندگی هر یک از مالک فقط به عنوان آجر لگو ارائه سازندگان در تمام سنین با امکانات بی پایان برای ایجاد. این برجسته ماکت لامبورگینی Sián FKP 37 از گروه LEGO ارائه درخشان ساختمان جدید تجربه برای هر دو ماشین فوق العاده ورزشی طرفداران و لگو علاقه مندان و لامبورگینی است ممتاز برای به اشتراک گذاشتن در این فرصت با لگو ،

به تجربه ساختمان به عنوان خطر ناک و همهجانبه به عنوان یک چرخش در پشت چرخ از ماشین واقعی افتخار صاحبان همچنین می توانید پاپ باز کردن کاپوت جلو به کشف شیک لامبورگینی یک شبه کیسه و یک شماره سریال منحصر به فرد که آنلاک محتوای خاص در www.LEGO.com/lamborghini-sian.

یک مجموعه ای منحصر به فرد از 13 videocasts شامل Automobili لامبورگینی و لگو کارشناسان نیز می تواند قابل دسترسی از طریق کدهای QR در دو 'coffee-table' style جمع جزوات که همراه مدل. به عنوان طرفداران کار از طریق گوشیهای ساختمان, دستورالعمل این videocasts حفر کردن عمیق به الهام بخش در پشت مراحل مختلف طراحی شده است. آن است که نه فقط ساختمان تجربه است که کاملا منحصر به فرد: LEGO Technic لامبورگینی Sián FKP 37 آید کفن در یک منحصر به فرد جعبه با الهام از یاد خطوط امضا چراغ جلو شبح و چشم نواز رنگ اصلی لامبورگینی Sián.

------

LEGO® تکنیک لامبورگینی Sián FKP 37 (42115)

  • سن 18+
  • 3,696 قطعات
  • €/$ 379.99, £349.99

LEGO® فروشگاه

*انتخاب LEGO® فروشگاه دوباره باز کردن. ما مطابق با مقررات محلی و ارائه راهکارها برای حفظ بازدید کنندگان ما و اعضای تیم امن و سالم در فروشگاه. لطفا https://www.lego.com/stores برای آخرین اطلاعات و یا تماس با فروشگاه قبل از بازدید شما.

اطلاعات بیشتر در مورد نشان می دهد

لگو و Automobili Lamborghini کار کرده و از نزدیک با کارشناسان از TeamLab و گروهی از سازندگان بازی لگو در چین به ارائه این تجربه استثنایی. همه تیم ها رعایت تمام دولت های محلی و بهداشت اقتدار راهنمایی در رابطه با COVID-19 برای اطمینان از ایمنی از همه درگیر در این پروژه است.

در مورد Automobili لامبورگینی

تاسیس در سال 1963 Automobili لامبورگینی است که مقر آن در sant'agata Bolognese, در شمال ایتالیا. لامبورگینی در حال حاضر تولید دو ماشین فوق العاده ورزشی مدل V12-صفحه Aventador, راه اندازی در سال 2011 و V10-صفحه Huracán, راه اندازی در سال 2014 همراه با Urus SUV فوق العاده طراحی شده توسط یک توربو دوقلو V8 موتور, راه اندازی در سال 2017. با 165 نمایندگی در سراسر دنیا از این شرکت دیده می شود فروش جهانی رشد گذشته نه سال متوالی با 8,205 ماشین تحویل در 2019. بیش از نیم قرن Automobili Lamborghini ایجاد یک سری مستمر از اتومبیل های رویایی از جمله 350 GT Miura, Espada, Countach, دیابلو, Murciélago و همچنین به عنوان نسخه های محدود مانند Reventón, Sesto Elemento Veneno و کنتنریو. با لامبورگینی Sián FKP 37 رونمایی 2019 چند خاموش ساخت تنها 63 واحد شرکت ارائه منحصر به فرد ترکیبی جدید فن آوری های جهان-نرم افزار برای اولین بار از یک supercapacitor برای هیبریداسیون جدید, تکنولوژی مواد و بینظیر لامبورگینی عملکرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب