این تابستان RV اجاره. مرعوب نمی شود.

تیاو کرو بود خانواده بزرگ سفرهای برنامه ریزی شده برای بهار و تابستان—سیدنی گرند کیمن و مائوئی. Coronavirus لغو

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

تیاو کرو بود خانواده بزرگ سفرهای برنامه ریزی شده برای بهار و تابستان—سیدنی گرند کیمن و مائوئی. Coronavirus لغو همه چیز. دو ماه به قرنطینه تب کابین در مجموعه. به عنوان مسیرهای پیاده روی پیاده روی و سواحل باز, زن و شوهر, آمد تا با یک طرح B, انجام, اول جاده در RV. "به نظر می رسید بهترین مسیر را از آنجا که ما می خواهم که قادر به ماندن اجتماعی دور از دیگران و باید همه چیز ما باید در یک محل می گوید:" آنا کرو.

در ماه مه آنا, شوهر, Wayne, پسران لیام و Kaelan همراه با خود دو Labradors مجموعه ای از شیک 24-پا مرسدس بنز, جنگل, رودخانه Sunseeker decked با یک آشپزخانه, غذاخوری, یک حمام با دوش و دو اندازه تخت. آنها به سمت چپ سن دیگو و صرف سه و نیم روز سفر به کارمل-by-the-Sea طریق مالیبو, Paso Robles و سور.

اوه خاطرات پیاده روی در ساحل مالیبو و سقوط در خواب به صدای امواج توفنده چند پا دور افزایش کرمل جذاب در مرکز شهر. "من لذت بردم از تماشای جهان, در حالی که نشسته و به راحتی در یک جدول با بچه های در حال خواب در زیر ستارگان داشتن آب و غذا و بدون توجه به جایی که ما رفت و باز کردن جاده ها است. آن را حتی قوی تر از دیدن خیلی طبیعت و تغییر مناظر پس از ماه قرنطینه" او می گوید.

تنها اذعان می کند آنا است "آن را در محله های تنگ برای مطمئن بنابراین هر زمان که شما رها کردن یک آیتم روی زمین یا روی میز است, messy, همه چیز در هرج و مرج به نظر می رسد. شما باید برای نگه داشتن اهداف. این قیمت های کوچک به پرداخت!"

Wayne مطمئن نیستید که چگونه به قلاب تا به سایت شب اول, به طوری که آنها تا به حال به مشکلات مردم ماندن چند پا دور از ما. "که کمی استرس زا باشد اما آن را به پایان رسید تا بودن کاملا بدون درد."

مکرر آگهی به فروش می رسد در راه سفر. در ماه اوت آنها سر از این بار به پارک ملی یوسمیتی. "آن را در لیست ما است. حالا که ما می دانیم که چگونه به حرکت به برترین این راه مناسب برای به دست آوردن وجود دارد."

برای مطمئن شوید که این تابستان و پاییز این همه در مورد RV رنسانس. فقط یکی از شاخص محبوبیت است RVShare.com یک peer-to-peer RV اجاره بازار است. مدیر عامل جان خاکستری می گوید RV رزرو باید تقریبا سه برابر شده از سال گذشته و افزایش بیش از 1000% از اوایل ماه آوریل به عنوان مسافران برای انتخاب کردن امن و مقرون به معنی سفر است.

جک مگان و همسر و دو بچه در حال رفتن به یک شیرجه عمیق شروع به RV زندگی با یک ماه-بازحمت حرکت کردن طولانی شروع می شود که در پایان ماه ژوئیه. آنها را ترک لس آنجلس و سرمایه گذاری به مکان هایی مانند سکویا پارک ملی جکسون هول وایومینگ دریاچه تاهو, Zion National Park, Grand Canyon و دیگران. زن و شوهر ازدواج کردم در سال 2008 و ماه عسل خود بود که در شش ماه سفر RV. معلوم بود وجود دارد یک نوزاد در راه به طوری که آنها نمی رفتن. این vacay شده است یک زمان طولانی. آنها خوشحال هستید و بچه ها می گوید مگان "در خواب در مورد آن."

اگر شما خسته از راه رفتن در همان پارک ها و سواحل در محله خود بروید و خارج وجود دارد. وجود دارد هیچ آموزش ویژه و یا مجوز مورد نیاز است. در اینجا یک الهام بخش کمی و ایده ها برای که به کجا برود.

Assateague ملی جزیره ساحل دریا, مریلند

واقع در ایالت مریلند در شرق ساحل یک جزیره سد در سواحل این منطقه مشهور است برای آن اقیانوس اطلس در سواحل و کسانی که دوست داشتنی اسب های وحشی که پرسه زدن در ساحل. Rv ها باید گزینه ای را برای رفتن اوشن ساید یا بیسید. آنها می تواند مقدار زیادی از IG لحظات با حیات وحش است. بطمع انداختن دور خود را روز ماهیگیری, شنا, قایقرانی, گشت و گذار, پیاده روی, قایقرانی, و بیشتر.

Grand Teton National Park, Wyoming

بدون نیاز به نگرانی در مورد اجتماعی فاصله در خارج از منزل بزرگ است که Grand Teton National Park. پیاده روی بیش از 200 مایل از مسیرهای پیاده روی رفتن قایق سواری در رودخانه مار کایاک در دریاچه جکسون اسب سوار, ببینید چقدر حیات وحش شما می توانید نقطه. شما همچنین یک درایو کوتاه به شهر جکسون برای ناهار خوری و خرید. پاداش اضافه شده است, Grand Teton National Park حدود 30 مایل از کشور اولین پارک ملی – یلوستون.

Lums برکه پارک دولت خرس دلاور

شما احتمالا مایل به انجام دلاور. چرا دیگر منتظر هیچ ؟ Lums برکه پارک ایالتی است که یک نقطه شیرین که در یک بلوط و صنوبر جنگل و احاطه دلاور بزرگترین آب شیرین millpond. چگونه می تواند به شما به اشتباه ؟ از پیاده روی به ماهیگیری و دوچرخه سواری وجود دارد مقدار زیادی برای گرفتن ذهن خود را قرنطینه بلوز. دوستداران اسب شادی, پارک ویژگی های بیش از 10 مایل از اسب سواری مسیرهای پیاده روی و خانه را به غروب آفتاب اصطبل اسب سواری مرکز ارائه می دهد که خانم. این میمون برو! پستی خط Treetop ماجراجویی دوره نیز در محل ارائه دو zipline دوره یکی برای مبتدیان و کودکان خردسال و دوره دوم که ارائه می دهد یک دو سه-ساعت ماجراجویی بالا در تاج درخت.

برانسون مشاهده اردوگاه برانسون

با برنسون شما می توانید یک بیت از twofer. وجود دارد که طراوت و چالاکی از یک شهر (یا به عنوان آنجا که می توانید در طول COVID-19) و فقط سه مایلی جنوب از تمام عمل است برانسون مشاهده اردوگاه. شما در حال نزدیکی, گسترده, جدول, سنگ, دریاچه, صخره نوردی, اسکی روی آب, باس و ماهیگیری قزل آلا, دوچرخه سواری دام و تیراندازی تیراندازی و جنگل.

شیاطین چنگال State Park, Salem, کارولینای جنوبی

شما ممکن است وسوسه به بازحمت حرکت کردن را به شیاطین چنگال State Park, بعد از همه, National Geographic تماس آن را یک "مقصد از یک عمر است." شما می توانید به خودتان فکر می کنم در آن از 9000 هکتار در کوه های بلو ریج. مادر طبیعت از جاذبه های اصلی با پیاده روی مسیرهای پیاده روی و آبشارها و قایقرانی و ماهیگیری در دریاچه Jocassee. اگر شما اصرار برای تمدن فقط چند مایل دورتر از پارک شهرهای Walhalla و سنکا.

ان اسکلنت یوتا

اگر شما می خواهم به یکی از اولین سعی کنید از یک جای جدید و اتمام ان, باز این تابستان. شما می توانید آمده با RV خود را و یا اقامت در یک جریان هوا یا مدرن کابین. وجود دارد یک سالن خرده فروشی منطقه گسترده, هوای آزاد, صندلی چاله آتش تخته کتابخانه محل باشگاه وانجمن "Drive-in" فیلم در شب خاص و بیشتر. بهتر است هنوز هم شما خواهید بود در نزدیکی Capitol Reef National Park, Grand Staircase-Escalante بنای یادبود ملی و برایس کنیون پارک ملی.

هانتینگتون بیچ پارک ایالتی Murrells خروجی کارولینای جنوبی

وجود دارد تمام انواع از گزینه های در اینجا. ملی نقطه عطفی تاریخی Atalaya قلعه سه مایل از ساحل سرخ لاک پشت های پیاده روی و گشت و گذار ماهیگیری از اسکله خود را انتخاب کنید از هر یک از این فعالیت ها است. Birders alert—این است که گفته می شود یکی از بهترین سایت پرنده نگری در جنوب شرقی با بیش از 300 گونه است. Marshwalk است که در آن شما سر به صورت انبوه غذاهای دریایی در اسکله رستوران ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب