در اینجا نحوه ایجاد کمپینگ ماشین فرار شما سزاوار

قبل از من تا به حال رفته کمپینگ هر زمان که من فکر کردم در مورد کمپینگ من فکر کردم از چه ناراحت کننده من خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

قبل از من تا به حال رفته کمپینگ هر زمان که من فکر کردم در مورد کمپینگ من فکر کردم از چه ناراحت کننده من خواهد بود. من نمی گویم من بالا, تعمیر و نگهداری, اما خواب یک شب خوب و راحت در تمام طول روز بالا در اولویت های من لیست. همین دلیل است که من گرفته ام به ماشین کمپینگ تا به سرعت. شما هنوز هم دریافت تمام مزایای بودن در خارج از منزل و در زیر ستاره ها, اما شما لازم نیست که به نگرانی در مورد بسته بندی نور به پیاده روی به یک اردوگاه نقطه. شما فقط کشیدن و شما خوب به آن بروید. من ماشین کمپینگ چند بار در حال حاضر هر چند من به مراتب از یک متخصص. من سرمایه گذاری در چند چیز اضافی به ماشین من تجربه کمپینگ بهتر از همیشه و من پیشنهاد می کنم شما همان را انجام دهید.

برای پناهگاه

ابراز پیروزی از اکتشاف, بیابان, دره عمیق و باریک چادر

بله شما می توانید برای یک سبک وزن, کوچک, چادر, برای, پیاده, اما چرا خودتان را برخی از اتاق به نفس زمانی که شما نه ؟ این گزینه ای است که آسان به راه اندازی کامل مش سقف (که به راحتی پوشش داده شده با باران شامل پرواز) و مش ویندوز است که می تواند مهر و موم شده از داخل به محافظت از شما را از هر گونه بد آب و هوا.

برای راحتی در حالی که خواب

Intex Dura-سری پرتو بالش بقیه مطرح Airbed

من دوست دارم یک خواب خوب پد خود را به نگه داشتن شما از گذاشتن بر روی سنگ/roots/اشکالات اما این ماشین کمپینگ! شما می توانید لوکس! این فنری حمایتی تشک هوا را احساس می کنید مانند شما در خانه هستید به جای وسط جنگل. آن را ساخته شده در AC پمپ برقی پس همه شما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک خروجی و یا استفاده از یک آداپتور ماشین.

برای گرفتن دنج

Rumpl جامد پف 1-فرد پتو

در حالی که یک کیسه خواب لازم است اضافه کردن یک پتو واقعا می توانید تمام تجربه خود را که بسیار بهتر است. این پف پتو چیز کامل به خزیدن زیر اگر دماهای شیب کمتر از 60 یا به حلقه با در کنار آتش است. آن را با پارچه نایلون ripstop و DWR پوشش به شما در حفظ و خشک است.

برای یک صندلی در اطراف آتش اردو

کلتی مبل های جنسی

این که آیا شما خود را به اشتراک گذاری با خانواده خود و یا فقط می خواهید اتاق به گسترش این یک ماشین کامل کمپینگ صندلی. Scouted نویسندگان استیون جان سوگند توسط این صندلی برای سفرهای کمپینگ. "یک جفت ساخته شده است در cupholders و ارمرستس در حال شکر و تخم مرغ در کیک از این قاب فولاد با دوام پلی استر وبهلسترد مبل های جنسی جدید من قطعه مورد علاقه خود را از اردوگاه (و ساحل و پارک و BBQ) دنده."

برای همه مواد غذایی و نوشیدنی

کلمن استیل-تسمه کولر

این کولر نیست فقط همه زیبایی و بدون مغز. آن 54 لیتر ظرفیت می توانید نگه دارید تا 85 قوطی سرد به مدت چهار روز حتی اگر همه چیز برشته خارج است. آن را ویژگی های زنگ-مقاوم در برابر فولاد ضد زنگ سخت افزار, بنابراین شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد آن در حال سقوط از هم جدا و پس از هر استفاده.

برای پخت و پز

کلمن گاز اجاق گاز کمپینگ

من دو دوست است که هر دو این اجاق گاز و آن را تبدیل به یک نجات دهنده زندگانی در ماشین کمپینگ سفر. این بسته کردن کوچک به طوری که آن را نمی خواهد تا هر فضا در وسیله نقلیه خود را و یا ذخیره سازی آن را هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی. شما تا 20000 btu جهت با دو صفحة برای کنترل دما و یک ساعت از زمان اجرا در یک مخزن کوچک از پروپان.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب