Coronavirus آخرین: ما طرح را به ایستادگی کردن COVID-19 نیروی کار

کاخ سفید گفته است که قصد دارد به باد کردن یک فدرال coronavirus نیروی کار به جای تمرکز بر روی بازگشایی اقتصاد ا

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

کاخ سفید گفته است که قصد دارد به باد کردن یک فدرال coronavirus نیروی کار به جای تمرکز بر روی بازگشایی اقتصاد است. در ضمن آلمان در حال برنامه ریزی یک استراتژی برای استراحت مستند. دنبال DW برای آخرین.

  • انگلستان در حال حاضر بیش از هزاران مرگ و میر از ایتالیا آن را سنگین ترین-آمار کشور در اروپا
  • ماشین های آلمانی شرکت ها و سیاستمداران بالا بحث در مورد راه هایی برای افزایش فروش
  • ترکیه متعهد شده است تا بازگشایی تمام کلید کارخانجات دوشنبه آینده
  • دولت آلمان بادن-وورتمبرگ گفت: این امر اجازه می دهد مردم را به بازی گلف و تنیس دوباره

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:20 با توجه به اسناد دیده می شود توسط مطبوعات آلمان آژانس DPA, دولت آلمان مایل است به کنترل بیشتری به فرد دولت برای آرامش مستند اقدامات اعمال شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

وجود دارد خواهد بود یک حد بالایی در تعدادی از عفونت های جدید که فراتر از محدودیت ها را باید دوباره اعمال کرده است. باید شماره جدید هفته عفونت رسیدن به بیش از 50 در هر 100 ، 000 ساکنان در هر منطقه یا شهر سخت اجتماعی فاصله اقدامات نیاز به سرعت اجرا شود.

آنگلا مرکل است که با توجه به صحبت با سران آلمان 16 متحده در روز چهارشنبه به بحث بیشتر آرامش کشور را مستند اقدامات است.

تا به حال دولت فدرال و آلمان 16 متحده شده اند هماهنگی واحد پاسخ به این ویروس اما به عنوان تعدادی از جدید COVID-19 نفر در آلمان قطره, دولت, رهبران بی قرار به آمده تا با طرح های خود را.

در زیر پیش نویس توافق دولت آلمان نیز greenlight بازگشایی تمام کشور فروشگاه ها و اجازه می دهد همه از آلمان دانشجویان به بازگشت به مدرسه قبل از تعطیلات تابستانی — البته در یک چرخش برنامه و تحت سخت اجتماعی فاصله گرفته است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: آلمانی وزیران با هدف بازگشایی رستوران در عرض 2 هفته

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب