Coronavirus باعث می شود تغییرات است که باعث سلول های به رسمیت شناختن آن

با زنگ کد ما می توانیم وارد یک ساختمان بدون زنگ خاموش. معلوم می شود که کوروناویروس سارس 2 (SARS-CoV-2) همان مز

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

با زنگ کد ما می توانیم وارد یک ساختمان بدون زنگ خاموش. معلوم می شود که کوروناویروس سارس 2 (SARS-CoV-2) همان مزیت ورود به سلول است. دارای کد برای والس ،

در تاریخ 24 ژوئیه در طبیعت ارتباطاتمحققان در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو (UT سلامت سن آنتونیو) گزارش داد که چگونه coronavirus رسیدن به این.

دانشمندان حل و فصل ساختار آنزیمی به نام nsp16 که این ویروس تولید می کند و سپس با استفاده از تغییر آن messenger RNA کلاه گفت: Yogesh Gupta, دکترا پژوهش نویسنده سرب از Joe R. و ترزا Lozano طولانی مدرسه پزشکی در دانشگاه تهران بهداشت سن آنتونیو.

"این یک استتار" دکتر گوپتا گفت. "به دلیل تغییرات که احمق سلول حاصل ویروسی messenger RNA است که در حال حاضر در نظر گرفته شده به عنوان بخشی از سلول خود کد و خارجی نیست."

رمزگشایی 3D ساختار nsp16 هموار راه را برای طراحی منطقی از داروهای ضد ویروسی برای COVID-19 و دیگر در حال ظهور عفونت کروناویروس دکتر گوپتا گفت. داروهای جدید مولکول های کوچک را مهار nsp16 از ساخت این تغییرات است. سیستم ایمنی بدن خواهد و سپس حمله با چنگال در تهاجم ویروس شناختن آن به عنوان خارجی است.

"Yogesh کار کشف ساختار 3D از یک کلید آنزيم COVID-19 ویروس مورد نیاز خود را برای تکرار و یک جیب در آن است که می توان هدف مهار که آنزیم. این است اساسی پیشرفت در درک ما از این ویروس گفت:" مطالعه coauthor رابرت Hromas, MD, استاد و دین از دانشکده پزشکی.

دکتر گوپتا استادیار در بخش بیوشیمی و زیست شناسی ساختاری در UT سلامت سن آنتونیو و عضو دانشگاه Greehey کودکان سرطانی موسسه تحقیقات.

در وضع شرایط messenger RNA می تواند به عنوان یک منجی از کد ژنتیکی برای worksites است که برای تولید پروتئین است.

بودجه

آزمایشگاه سرب نویسنده Yogesh Gupta, دکترا, پشتیبانی از طریق کمک های مالی از مکس و مینی Tomerlin Voelcker بنیاد San Antonio منطقه پایه دانشگاه تگزاس سیستم UT سلامت San Antonio, Greehey کودکان سرطانی موسسه تحقیقات UT, سلامت, سن آنتونیو و پیشگیری از سرطان و موسسه تحقیقات تگزاس (CPRIT).

ساختاری اساس RNA کلاه اصلاح توسط SARS-CoV-2

Thiruselvam Viswanathan, Shailee آریا Siu-هنگ چان شان چی نان دای Anurag Misra, Jun-Gyu پارک Fatai Oladunni, Dmytro Kovalskyy, Robert A. Hromas,

لوئیس مارتینز-Sobrido و Yogesh K. Gupta

برای اولین بار منتشر شده در تاریخ: جولای 24, 2020, طبیعت ارتباطات https://doi.org/10.1038/s41467-020-17496-8

طولانی دانشکده پزشکی در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو به نام تگزاس خیر Joe R. و ترزا Lozano طولانی است. مدرسه بزرگترین مربی پزشکان در جنوب تگزاس بسیاری از آنها باقی می ماند در سن آنتونیو و منطقه به عمل پزشکی است. مدرسه می آموزد بیش از 900 دانش آموزان و قطار 800 ساکنان هر سال است. به عنوان یک چراغ چند فرهنگی حساسیت مدرسه سالانه بیش ملی دانشکده پزشکی به طور متوسط از دانش آموزان اسپانیایی ثبت نام. مدرسه بالینی بزرگترین چند رشته ای گروه پزشکی جنوب تگزاس با 850 پزشکان در بیش از 100 تخصص. این مدرسه دارای یک بسیار پربار تحقیقات سازمانی که در آن رهبران جهان در بیماری آلزایمر دیابت سرطان و پیری و بیماری های قلبی بیماری های کلیوی و بسیاری از زمینه های دیگر ترجمه شوند مولکولی اکتشافات به روش های درمانی جدید. طولانی دانشکده پزشکی به یک موسسه ملی سرطان-تعیین مرکز سرطان شناخته شده برای پرکار بالینی و مواد مخدر برنامه های توسعه و همچنین به عنوان یک مشهور جهان مرکز پیری و بیماری های مرتبط با.

دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو, همچنین به عنوان UT, سلامت, سن آنتونیو یکی از کشور های پیشرو در علوم سلامت دانشگاه و تعیین شده است به عنوان یک اسپانیایی-خدمت موسسه توسط ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش. با ماموریت های آموزش و پژوهش و مراقبت از بیمار و جامعه, تعامل آن مدارس پزشکی, پرستاری دندانپزشکی, بهداشت حرفه ای و فارغ التحصیل علوم پزشکی فارغ التحصیل شده اند بیش از 37,000 فارغ التحصیلان که به پیشرو تغییر و پیشرفت خود در زمینه های, و تجدید امید برای بیماران و خانواده های آنها در سراسر جنوب تگزاس و جهان است. برای یادگیری در مورد راه های بسیاری "ما را به زندگی بهتر®," بازدید www.uthscsa.edu.

همیشه در ارتباط ماندن با دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو در Facebook, Twitter, LinkedIn Instagram و یوتیوب.

به اشتراک گذاشته خواهد Sansom



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن