بوئینگ و بریتانیا در سازمان هواپیمایی کشوری به همکاری در نوآوری Hub

بوئینگ [NYSE: BA] و بریتانیا در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) به تازگی امضا یک یادداشت تفاهم (MOU) به عنوان بخش

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

بوئینگ [NYSE: BA] و بریتانیا در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) به تازگی امضا یک یادداشت تفاهم (MOU) به عنوان بخشی از کا نوآوری گودال ماسهبازی پروژه. نوآوری گودال ماسهبازی در نظر گرفته شده است برای کمک به تقویت همکاری بین صنعت و تنظیم کننده با هدف شکل دادن به آینده و مقررات حمل و نقل هوایی و مسافرت صنایع در انگلستان است.

نوآوری گودال ماسهبازی شرکت کنندگان را قادر می سازد به کار با کا برای تست و آزمایش های نوآورانه راه حل های حمل و نقل هوایی امن و کنترل محیط زیست با تمرکز بر راه حل های خارج موجود در محدوده قوانین و مقررات. این بخشی از کا به تازگی تشکیل نوآوری Hub و در عمل ظرفیت مشاوره جداگانه از تصویب قانونی عملکرد کا.

استیو Nordlund معاون رئیس جمهور و مدیر کل شرکت بوئینگ بعدی گفت: "ما به اشتراک گذاری هدف ترویج نوآوری و فن آوری های نوظهور. در بوئینگ بعدی ما در حال کار برای ذخیره کردن پایه و اساس برای آینده تحرک اکوسیستم است که در آن مستقل و سرنشین وسایل نقلیه می توانید با خیال راحت همزیستی. تست-و-یادگیری پروژه های مانند کسانی که ما انجام با کا ارزشمند در این زمینه است."

فردریک Laugère و نوآوری و خدمات منجر شود در انگلستان در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: "باز کردن قفل پتانسیل برای امن روزمره بصری فراتر از خط دید (BVLOS) عملیات توسط هواپیماهای بدون سرنشین است که یک عنصر کلیدی در نوآوری ما کار می کنند. بوئینگ برنامه ریزی ورودی ما نظارتی گودال ماسهبازی نگاه خواهد کرد برای کمک به مقابله با برخی از مسائل برجسته و کمک خواهد کرد که به طور قابل توجهی در رانندگی این کار رو به جلو است. بوئینگ تجربه قابل توجهی در همه زمینه ها از حمل و نقل هوایی به معنی آن است که به خوبی قرار داده شده نه تنها به درایو به جلو بدون سرنشین, پرواز, اما همچنین در نظر بگیرید که چگونه BVLOS عملیات را تحت تاثیر تمام زمینه های حمل و نقل هوایی."

آقا مارتین Donnelly, رئيس جمهور از بوئینگ اروپا و مدیر عامل شرکت بوئینگ انگلستان و ایرلند گفت: "این همکاری ما نشان دهنده تداوم تعهد به آینده از بریتانیا و جهانی هوافضا. می آید در مدت کوتاهی پس از ما سرمایه گذاری در انگلستان راه اندازی شرکت از طریق ما ATI بوئینگ شتاب دهنده و نشانه ای از بوئینگ به رسمیت شناختن انگلستان قدرت های بزرگ در نوآوری است."

بوئینگ کار تحت تفاهمنامه سقوط خواهد کرد در درجه اول به چهار دسته:

  • توسعه و بررسی ایمنی مورد برای فعال کردن بصری فراتر از خط دید (BVLOS) عملیات برای سیستم های هواپیماهای بدون سرنشین (UAS) بالاتر از 400 پا
  • اکتشاف از حداقل الزامات مورد نیاز برای شناسایی و جلوگیری از (DAA) راه حل به عنوان بخشی از یک لایه ایمنی مورد
  • ارزیابی و بررسی زمان DAA راه حل در برابر این شرایط
  • توسعه یک پیشنهاد مجموعه ای از رویه های عملیاتی برای حمایت از عملیات BVLOS

این شرکت همچنین انجام یک سری از پرواز آزمایشی به منظور بررسی پروژه های ذکر شده در بالا. این تفاهمنامه در حال حاضر میله میله به گذشته از طریق 2020.

بوئینگ بزرگترین هوافضا شرکت و پیشرو در ارائه دهنده تجاری هواپیما, دفاع, فضا و سیستم های امنیتی و خدمات جهانی. به عنوان بالا به ایالات متحده صادر کننده شرکت پشتیبانی تجاری و مشتریان دولت در بیش از 150 کشور جهان است. بوئینگ استخدام بیش از 160 ، 000 نفر در سراسر جهان و اهرم استعدادهای جهانی تامین کننده پایه. ساختمان میراث هوافضا رهبری بوئینگ همچنان به رهبری در فن آوری و نوآوری ارائه برای مشتریان خود و سرمایه گذاری در آن مردم و رشد آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن