Coronavirus: مرد دستگیر شده در بنگلادش بیش از جعلی COVID-19 گواهی

یک با شفاخانه صاحب دستگیر شد در حالی که در تلاش برای فرار به هند است. او صاحب دو بیمارستان در داکا که در آن او

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

یک با شفاخانه صاحب دستگیر شد در حالی که در تلاش برای فرار به هند است. او صاحب دو بیمارستان در داکا که در آن او صادر شده در اطراف 6,300 جعلی گزارش آزمون.

پلیس در داکا, بنگلادش از دستگیری یک مرد برای صدور جعلی coronavirus گزارش آزمون. انسان که متعلق به دو بیمارستان دستگیر شد به عنوان او تلاش برای فرار از کشور.

بعد از نه روز manhunt مقامات امنیتی در نهایت دستگیر شد مردی که به اتهام صدور گواهی گفتن مردم آنها عاری از این ویروس حتی بدون تست آنها.

"او دستگیر شد از این بانک از مرز رودخانه به عنوان او تلاش برای فرار به هند است. او با پوشیدن برقع" اقدام سریع گردان سخنگوی سرهنگ Ashique بالله به خبرگزاری فرانسه گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus: اقتصاد پایین و فقر در بنگلادش

شاهد است بر صندلی نایب السلطنه و صاحب دو السلطنه بیمارستان در پایتخت بنگلادش, Dhaka. دو بیمارستان به حال تمدید مجوز خود را, اما دولت اجازه داده بود که آنها را به عمل به عنوان یک محل برای درمان COVID-19 بيمار.

شاهد بیمارستان ادعا کرد که انجام 10,500 coronavirus آزمون. تنها 4,200 از آنها واقعی و باقی مانده 6,300 آزمون, گزارش, گفته می شود داده می شود و بدون انجام آزمون. او همچنین گفته شارژ مردم برای آزمایش و درمان ویروس با وجود موافقت دولت با ارائه این خدمات به صورت رایگان در بیمارستان.

رسانه های محلی گفت که جعلی تست شد تبدیل شدن به یک تهدید با شاهد بودن یکی از بیش از یک دوجین بازداشت بیش از کلاهبرداری است. یک دکتر و همسرش نیز بازداشت به تازگی برای صدور گواهینامه های جعلی در داکا آزمایشگاه.

گزارش های رسانه ها گفت: موارد اخیر از آزمایش انتظار می رود را تحت تاثیر قرار بنگلادش کارگران مهاجر که درآمدی از خارج از کشور را در حدود 19 میلیارد دلار (€16.6 میلیارد دلار) در سال است. به تازگی ایتالیا تا به حال تعلیق سفر هوایی از بنگلادش پس از بنگلادش, کارگران بنا به گزارش ارائه گواهینامه های جعلی.

بنگلادش آغاز شده است بازگشایی اقتصاد در ماه مه پس از مستند حتی اگر اعداد به طور پیوسته در حال بالا رفتن است. جنوب کشور آسیایی گزارش کرده است 196,323 عفونت و 2,496 مرگ و میر. کارشناسان بهداشت بر این باورند که اعداد بسیار بالاتر می باشد.

tg/aw (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب