Patton Oswalt: دولت طلایی قاتل سزاوار سرنوشت بدتر از مرگ

یکfter جرم نویسنده میشل مک نامارا درگذشت یک اتفاقی مواد مخدر مصرف بیش از حد چهار سال پیش شوهرش Patton Oswalt ک

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

یکfter جرم نویسنده میشل مک نامارا درگذشت یک اتفاقی مواد مخدر مصرف بیش از حد چهار سال پیش شوهرش Patton Oswalt کار از طریق غم و اندوه خود را به او کتاب قطعی در انسان شناخته شده به عنوان "دولت طلایی قاتل" به چاپ. من رفته در تاریکی منتشر شد در ماه فوریه 2018 و فورا تبدیل به یک آمار پرفروش. دو ماه بعد پلیس دستگیر کرده و آنها را بر این باورند مسئول حداقل 12 قتل و 45 مورد تجاوز جنسی در سراسر ایالت کالیفرنیا در دهه 1970 و 80.

در حالی که 73 سال سن جوزف دی آنجلو در انتظار محاکمه Oswalt است که هنوز هم در حال کار برای حفظ خود و همسر اواخر میراث اجرایی تولید جدید شش بخش مجموعه مستند برای HBO بر اساس کتاب او.

در این هفته قسمت آخر خنده , پادکست این کمدین به من می گوید که مدیر Liz Garbus که او خواستار "احتمالا یکی از بهترین documentarians کار امروز" آمد و به او با این ایده. "به اعتبار من نمی بینم که چگونه این می تواند یک سری" او می گوید. "اما راهی که او نقشه برداری از آن حیرت انگیز است. بله, آن را میشل داستان, اما آن را نیز در داستان مورد داستان قاتل و سپس از همه مهمتر داستان از قربانیان."

"من ملاقات چند از بازماندگان و آن را فقط تاثیرگذارترین تجربه به دیدن آنها بسیار حیاتی و زنده و حاضر" Oswalt می افزاید. چند تن از آنها شده اند از حضور در جلسات پیش از محاکمه و باید گفت که دی آنجلو نمی بازگشت زل زل نگاه کردن خود. آنها گفته ام Oswalt که باعث می شود آنها را "احساس بسیار خوبی است برای دیدن او به کاهش این فقط قوز بیش از کسی که نمی تواند به اطراف نگاه کنید."

که بلافاصله پس از DeAngelo را بازداشت Oswalt صحبت علنی در مورد تمایل به بازدید DeAngelo در زندان است. اما دو سال بعد او شده است قادر به خود را برای مقابله با اتهام قاتل چهره به چهره.

"من هیچوقت ابراز علاقه به ملاقات با او" Oswalt روشن. "آنچه من ابراز علاقه بود و از او سوالاتی است که میشل هرگز بپرسید." او مظنون است که به جای پاسخ دادن به این سوالات دی آنجلو خواهد بود "قادر به حتی به من نگاه کن" و فقط و اتاق را ترک کنند.

"پس از آن که من می خواهم به دیدار با او," او می گوید. "است که بسیار خودخواه و اشتباه چیزی که برای من همیشه می خواهم. آن را باید قربانیان که باید مجاز به نشستن با او را. باید آن را محققان و یا آن را باید به روزنامه نگاران که مشغول به کار در این مورد. همه من می خواهم به انجام است که انتقال اطلاعات است. این امر هیچ ربطی به با من."

دادستان در این مورد اعلام کرد در سال گذشته که آنها را به دنبال مجازات اعدام برای DeAngelo با وجود این واقعیت است که فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom صادر توقف اعدامها در دولت است. اخیرا DeAngelo وکلا نشان داد که او خواهد بود مایل به اعتراف به گناه در ازای گرفتن مجازات اعدام کردن جدول.

"میشل بسیار ضد بسته شدن این ایده از بسته شدن. او فکر کرد که یک اسطوره بود که در واقع به پایان رسید تا انجام بیش از آسیب خوب است."

"من شده فکر کردن در مورد این در حالی که" Oswalt می گوید: زمانی که من برای درخواست نظر خود را در مورد این موضوع. "بدیهی است که وجود دارد بخشی از شما که مانند من او کشته شدند مردم او باید کشته شود." اما اگر آن را "بسته" مردم پس از او هشدار داد در برابر گرفتن مسیر از مجازات اعدام است.

"میشل بسیار ضد بسته شدن این ایده از بسته شدن" Oswalt می گوید از مک نامارا. "او فکر می کردم که یک اسطوره بود که در واقع به پایان رسید تا انجام بیش از آسیب خوب است." قربانیان که فکر می کنم آنها احساس بهتر زمانی که خود را ضارب قرار داده است به مرگ اغلب "هنوز هم احساس وحشتناک," او توضیح می دهد.

"شما نباید فکر می کنم در شرایط مرگ نهایی پنالتی شما باید پیدا کردن برای این مردم و برای این قاتلان برای این جنایتکاران چه آنها ارزش ترین؟" Oswalt می پرسد. "کشف کردن چه چیزی است و پس از آن که دور از آنها. زیرا آنچه او از این زنان بود که چند دهه از صلح از ذهن است. او در زمان دور یک زندگی عادی. او در زمان دور یک شانس در جهان وجود دارد. او که از دور به ثانیه از لذت است."

"پس اگر او بیشتر ارزش زنده بودن و سپس کاملا او باید به مرگ قرار داده" او همچنان ادامه دارد. "اما وجود دارد چیزهای دیگر او ارزش تر و می توانید آن گرفته شود دور؟"

به عنوان مثال او با اشاره به فیلم هایی که پدید آمده از بدنام قاتل زنجیره Richard Speck در نزدیکی پایان عمر خود را در زندان بودن "گذشت حدود" به زندانیان دیگر در میان دیگر degradations.

"در یک راه عجیب و غریب شاید که مجازات و حتی مناسب تر از مرگ برای کسی مثل او که می خواست به درو که نوع درد و انتقام در جهان" Oswalt می گوید. "برای برخی از آنها فکر نمی کنم مرگ آنها اهمیتی نمی دهند. که نمی خواهد ایجاد نوعی وحشت از دست دادن آزادی خود را. شاید که شما و نزدیک به بسته شدن."

هفته آینده در آخرین خنده پادکست: ستاره از سامانه رویدادهای گسسته و پارک و تفریح و سرگرمی, Nick Offerman.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب