Coronavirus: مهاجر گذرگاه به اروپا سنبله گزارش می گوید

تعداد مهاجران به دنبال ورود به اتحادیه اروپا سه برابر شد در ماه مه نسبت به ماه قبل. این نشانه ترافیک همراه در

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

تعداد مهاجران به دنبال ورود به اتحادیه اروپا سه برابر شد در ماه مه نسبت به ماه قبل. این نشانه ترافیک همراه در اروپا مسیرهای مهاجرت است چیدن دوباره پس از یک سکون در آورده با COVID-19 بیماری همه گیر.

اروپا آژانس مرزی Frontex ثبت یک افزایش شدید در مهاجران به امید ورود به اتحادیه اروپا در ماه گذشته رسانه های آلمان گزارش روز شنبه.

سنبله می آید پس از coronavirus مستندات و گسترده مرز تعطیلی قطع تعدادی از پتانسیل پناهندگی پناهجویان قادر به رسیدن به اروپا است. به عنوان یک نتیجه ترافیک در امتداد قاره اصلی مهاجرت راه رسید و پایین ترین سطح خود در ماه آوریل است.

در ماه مه وجود دارد تقریبا 4,300 گذرگاه های مرزی غیر قانونی و روزنامه ها از Funke رسانه های گروهی گزارش با استناد به آمار و ارقام از Frontex. که تقریبا سه بار به عنوان بسیاری نسبت به ماه قبل.

ادامه مطلب: Coronavirus بحران مانع مدیترانه نجات

اتحادیه اروپا پناهندگی آژانس قبلا هشدار داده است که این بیماری همه گیر در نهایت می تواند باعث بیشتر تازه واردان در آینده — به خصوص اگر آن منجر به کمبود مواد غذایی و بیشتر آشفتگی در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

"خطر بی ثباتی ناشی از COVID-19 شیوع پتانسیل را دارند که در آینده تحت تاثیر قرار پناهندگی روند" به EASO آژانس گفت: در گزارش ماه گذشته.

به طور کلی اعداد نیز پایین تر در سال 2020

بیش از پنج ماه از سال Frontex ثبت نام در مجموع 31,600 غیر مجاز گذرگاه مارک 6 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته Funke گزارش گفت:.

ادامه مطلب: Coronavirus به احتمال زیاد قرار می دهد توقف اخراج از آلمان

همراه شلوغ ترین مسیر مهاجرت به اروپا از طریق ترکیه و یونان, 12,700 موارد ثبت شده بین ماه های ژانویه و مه — 28 درصد کمتر از سال گذشته است. بسیاری از مهاجران بودند از افغانستان ،

در اطراف 3,700 مردم نیز سفر از مراکش به اسپانیا در سراسر مدیترانه, افت بیش از 50٪.

اما راه های دیگر در واقع شاهد ترافیک بیشتر. برای مثال بیش از 6,900 مردم آمد در امتداد غربی بالکان مسیر در پنج ماه اول سال 2020 افزایش 50 ٪ بیش از مدت مشابه گذشته سال است.

بین ماه های ژانویه و مارس تقریبا سه بار به عنوان بسیاری از مردم نیز از لیبی و تونس در سراسر مدیترانه به ایتالیا و مالت در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019.

بسیاری از این مهاجران آمد از بنگلادش و سودان و ساحل عاج.

nm/mm (AFP dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب