J. K. Rowling را روشن آژانس نمی تصدیق ترانس, حقوق تا چهار نویسندگان ترک

پس از J. K. Rowling منتشر transphobic درد دل در اوایل این ماه, چند, ترانس نویسندگان ارائه شده توسط همان ادبی آ

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

پس از J. K. Rowling منتشر transphobic درد دل در اوایل این ماه, چند, ترانس نویسندگان ارائه شده توسط همان ادبی آژانس بلر مشارکت خواسته این شرکت به تعهد خود برای حمایت از ترانس جامعه و تعهد خود را به ترانس برابری. این شرکت ظاهرا حاضر -- به طوری که آنها در حال راه رفتن.

در یک بیانیه مشترک نویسندگان فاکس فیشر درو دیویس و Ugla Stefanía Kristjönudóttir Jónsdóttir گفت که پس از بحث خصوصی, "ما احساس کردیم که آنها قادر به ارتکاب به هر گونه اقدام که ما فکر مناسب و معنی دار است." هر نگهباناضافی نویسنده که مایل به ناشناس باقی می ماند نیز قول داد به ترک بلر مشارکت به عنوان یک مشتری.

"این تصمیم ساخته شده است به آرامی و ما غمگین و نا امید در آن آمده است به این" بیانیه خوانده شده در قسمت اضافه کردن بعد "آزادی بیان تنها می تواند تایید اگر ساختاری نابرابری است که مانع فرصت های برابر برای گروه کمتر به چالش کشیده و تغییر کرده است."

"ما ایستاده در همبستگی با LGBTQIA—و متفقین—کارکنان در همه زمینه های چاپ و نشر که در حال کار فوق العاده سخت به قهرمان متنوع صداها و تجارب را به چالش همگن صنعت" بیانیه ادامه می دهد. "اما این مسائل از نابرابری و ظلم و ستم در حال رسیدن به دور از نژاد پرستی به ableism و جنسیتی. سازمان ها و ناشران نیاز به ایجاد سیستم عامل برای گروه کمتر از زمین و ایجاد تغییر معنی دار در درون خود فرهنگ است. نمایندگی باید گسترش به واقعی و معتبر نمایندگی از صداهای متنوع."

با توجه به بیانیه نویسندگان نیز اهدا به شاکتی زنان کمک یک موسسه خیریه در اسکاتلند است که پشتیبانی از زنان از رنگ که تجربه استفاده داخلی.

در اوایل این ماه کی رولینگ اخراج کردن چند transphobic توییتهایی که فرود آمد و او را در آب داغ در رسانه های اجتماعی. او به دنبال آن است که tweetstorm با طولانی پست وبلاگ که در آن او نشان داد که او یک خشونت خانگی و تجاوز جنسی بازمانده اما استفاده می شود که زمینه برای فروختن افسانه افشا و خنثی وی از سوی مامورین که ترانس مردم خطرات برای زنان در فضاهای خصوصی مانند حمام و سرویس بهداشتی.

Jónsdóttir گفت: نگهبان که پس از رولینگ پست وبلاگ آنها خواسته بود بلر مشارکت به صدور یک بیانیه در حمایت از ترانس برابری و آنها همچنین پیشنهاد کرده بود آموزش کارکنان با این گروه همه چیز در مورد ترانس—شرکت آنها را با کار به عنوان یک مشاور. اما این درخواست Jónsdóttir گفت: انتشار, "نبودند ملاقات مثبت توسط مدیریت است."

از بلر مشارکت در پاسخ به خروج با بیانیه ای از خود را دارد: "ما از حقوق همه مشتریان ما برای بیان افکار خود و باورها و اعتقاد ما در آزادی بیان" این شرکت اعلام کرد. "چاپ و هنرهای خلاق وابسته به این چیزها. این وظیفه ما به عنوان یک سازمان برای حمایت از همه از مشتریان ما در این اساسی آزادی و ما در نظر خود فرد views.

"ما در حال نا امید تصمیم گیری است که چهار مشتریان گرفته اند به بخشی از راه با آژانس است. به تکرار به اعتقاد ما به آزادی بیان برای همه این مشتریان تصمیم به ترک آنجا که ما را برآورده نمی کنند خواسته های خود را به دوباره تحصیل به نقطه نظر خود را از. ما احترام خود را حق به دنبال آنچه که آنها احساس می کنید که البته درست.

"ما ارزش همه نویسندگان ما صدای و به عنوان یک آژانس قهرمان برابری و فراگیر. ما متعهد به ساخت آژانس ترین استقبال محیط زیست می توان آن را برای هر کس. تنوع مشتریان ما صدای قدرت ما است و ما افتخار عظیم از هر یک."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن