آیا شما یک توله سگ ؟ در اینجا چه چیز دیگری شما نیاز به

شانس هستند شما یا کسی که شما می دانید جدید اضافه کرده است خزدار به خانواده خود در ماه گذشته. این یک ایده عالی

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

شانس هستند شما یا کسی که شما می دانید جدید اضافه کرده است خزدار به خانواده خود در ماه گذشته. این یک ایده عالی و زمان مناسب پس از همه: چه کسی می داند که هنگامی که شما کار از خانه و فقط صرف این مقدار زمان و در خانه همیشه دوباره ؟ اما مراقبت از یک توله سگ است یک کار تمام وقت, و می توان آن را سخت بدانید که چه چیزی را دریافت کنید. برای مثال بهار نیست بر روی یک تخت خواب سگ تا زمانی که آنها در خانه آموزش دیده. و بنابراین به کمک ما گرد کرده ام تا برخی از چیزهایی که شما نیاز به مطمئن شوید که شما می توانید خود را معرفی توله سگ را به خانه خود را در بهترین راه ممکن است.

برای تمیز کردن توالت

معجزه طبیعت آموزش پد

اولین چیزی که شما باید بدانید این است که توله سگ خود را در حال رفتن به توالت در همه جا. برخی از آموزش لنت (این در حال رفتن به من) برای کمک به شما و توله سگ را تنظیم کنید.

برای تمیز کردن توالت

معجزه طبیعت رنگ و بوی Remover

من شوخی نیست در مورد توالت. این لکه و بوی روب کار می کند بزرگ برای هر فاجعه توله سگ خود را ایجاد می کند و کمک خواهد کرد که توله سگ خود را از بازبینی همان نقطه دو بار.

برای یک جعبه

Diggs Revol تاشو جعبه

شما باید یک جعبه اما بسیاری از آنها eyesores. این جعبه بسیار زیبا اگر شما از من بپرسید. آن را نیز فرو می ریزد بنابراین شما می توانید چرخ آن را به یک اتاق دیگر و یا ذخیره آن برای بعد. به علاوه وجود دارد سه درب برای دسترسی به توله سگ خود را از یک سینی در پایین در مورد حوادث و توله سگ تقسیم بنابراین شما می توانید جعبه بزرگتر و یا کوچکتر بسته به اندازه از سگ خود را.

برای اسباب بازی های سرگرم کننده

Aspca است یک راه عالی برای نگه داشتن توله سگ خود را به فعال. هر ماه شما و توله سگ خود را دریافت خواهد کرد یک جعبه پر از اسباب بازی های جدید و رفتار شخصی به توله سگ خود را. اگر توله سگ خود را chews از طریق همه چیز آنها می توانید فوق العاده Chewer جعبه. اگر سگ شما معلوم می شود نسبت به مرغ آنها حساب برای که بیش از حد.

برای کامل کاسه

Mochi کاسه سرامیک

پیدا کردن کامل کاسه دشوار است. اما آن چیزی که شما واقعا می خواهید برای سرمایه گذاری در, به عنوان آنها نمی خواهد بزرگ تر شدن آن, و من نمی توانم تصور کنید که چگونه آنها را خراب کردن آن (زندگی در می یابد یک راه). این سبز کاسه سرامیک است که به خوبی به عنوان آن می شود.

برای در نظر گرفتن آنها در پیاده روی

وحشی یک پیاده روی کیت

فقط به خاطر اینکه آنها colorblind به این معنا نیست شما باید بیش از حد. این کیت دارای همه چیز شما نیاز به توله سگ خود را برای اجتماعی فاصله قدم زدن از طریق محله. می آید در تطبیق رنگ پس خود را سگ یقه و دسته سه تایی می تواند رنگ هماهنگ و همچنین می آید با یک قورت دادن کیسه های حامل برای زمانی که طبیعت به ناچار خواستار حق در مقابل خود grouchiest همسایه حیاط.

برای پاک کردن پنجه های خود را

TrueBlue حیوان خانگی دستمال مرطوب

Puppys کثیف و پنجه و این یک واقعیت است. مراقبت از خود پنجه کمی با این دستمال مرطوب. نه تنها آنها را پاک از بین بردن خاک و بقایای آنها در واقع اضافه کردن رطوبت به پوست بیش از حد.

برای اجازه دادن به آنها را اجرا وحشی

فریسکو سیم ورزش سگ قلم

شما نیاز به یک جعبه و یک قلم برای نگه داشتن توله سگ خود را محاصره از بقیه از خانه خود را و شما خوب مبلمان زمانی که شما نمی توانید همه آنها را به توجه شما می خواهید به. این قلم را مناسب ترین مکان و آسان به راه اندازی و خراب کردن زمانی که شما در حال استفاده از آن نیست.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن activewear معاملات از نایک, آدیداس,, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب