Coronavirus: پاکستانی نژند بیش حج محدودیتی در این سال

هر سال برخی از 200,000 پاکستانی سفر به مکه برای انجام حج با حتی برخی از هزینه های تمام پس انداز خود را به انجا

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

هر سال برخی از 200,000 پاکستانی سفر به مکه برای انجام حج با حتی برخی از هزینه های تمام پس انداز خود را به انجام وظیفه دینی خود. اما در این سال آنها فقط می توانید یک رام حج خود به صفحه تلویزیون.

شش روز زیارت سالانه در آغاز اسلام شهر مقدس مکه در روز سه شنبه تحت سخت coronavirus محدودیت هایی که مانع میلیون ها نفر از مردم از حضور مقدس مراسم. در سال گذشته حدود 2.5 میلیون مسلمان از سراسر جهان شرکت کننده در حج.

پادشاهی مجاز است تنها حدود 1000 نفر برای انجام حج در این سال با توجه به کروناویروس همه گیر نیز آلوده کرده است که حداقل 16.4 میلیون نفر در سطح جهان و کشته شدن بیش از 654,000. عربستان سعودی تا کنون گزارش شده بیش از 270,000 COVID-19 مورد و بیش از 2700 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: عربستان سعودی: حج لغو جادوها سرخوردگی و جیب خالی

مقامات در ریاض تحمیل سخت مستند زمانی که برای اولین بار coronavirus موارد ظهور در ماه مارس است. آنها فقط شروع به سهولت و محدودیت های در, ممکن است, البته با درجه بالایی از احتیاط.

بسیاری از پاکستانی ها که تا به حال برای اعمال حج شد و امیدوار است که این بیماری همه گیر خواهد فروکش قبل از حج. بحران اما به مراتب بیش از این مردم احساس افسردگی میکردم با این وضعیت. در همان زمان صدها نفر از مردم مشغول به کار در حج سفر کسب و کار را دچار بزرگ ضرر و زیان مالی.

نه در این سال!

آل عمران احمد رضوی 35 ساله ساکن کراچی نشئه بود که نام خود را به نظر می رسد در حج رای گیری در ماه ژانویه است. او همیشه می خواستم به بازدید از اماکن مقدس در عربستان سعودی است.

"من تا به حال شروع به ساخت ترتیبات برای سفر. من صدها تبریک پیام" رضوی گفت: DW.

"اکثر مردم می خواهم به انجام حج زمانی که آنها قدیمی هستند. اما من می خواستم به آن را به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است, بنابراین من و همسرم تصمیم گرفتیم که این کار را باید ما در سال" رضوی اضافه شده است.

ادامه مطلب: پاکستان معامله گران سوئیچ به فروش حیوانات قربانی آنلاین

پاکستان ضبط شده خود را برای اولین بار coronavirus مورد در اواخر فوریه. پس از آن در جنوب کشور تایید کرده است بیش از 275,000 COVID-19 مورد و بیش از 5,800 مرگ و میر. این ویروس به ارمغان آورد تمام جهان به وقفه.

"ما آماده سازی تقریبا کامل هنگامی که ما در مورد کوروناویروس. من فکر کردم این امر محدود باقی می ماند به چین که در آن سرچشمه بود اما در ماه مارس آغاز شده به سرعت در حال گسترش در پاکستان است. سپس به ما آموخته است که عربستان سعودی تا به حال اعمال مقررات منع رفت و آمد در مکه و دیگر شهرها و در ماه گذشته مقامات عربستان اعلام کرد که در این سال حج خواهد بود محدود به تنها چند صد نفر" او اضافه شده است.

Unlike Saudi Arabia, Pakistan has not imposed restricitons on mass religious gatherings during the pandemic

بر خلاف عربستان سعودی و پاکستان است و نه تحمیل restricitons در توده مذهبی تجمعات در طول همه گیر

اگر چه رضوی نیست از دست دادن هر گونه پول به عنوان یک نتیجه از لغو حج او ترس است که او نمی خواهد بود قادر به انجام حج در هر زمان به زودی. عربستان سعودی تنها اجازه می دهد تا یک تعداد معینی از مردم از هر کشور به انجام حج و معمولا برنامه های کاربردی تعداد زائر سهمیه.

رضوی, اما نه امید از دست داده. او گفت: او را دوباره اعمال می شود در سال آینده و خواست دولت پاکستان به درخواست مقامات عربستان برای افزایش سهمیه حج برای پاکستانی ها.

ادامه مطلب: Coronavirus: کم تست پشت پاکستان سقوط روزانه جدید موارد ؟

حج سهمیه و ضرر و زیان مالی

سید Tanvir ul کاظم یک حج تور اپراتور در استان پنجاب پاکستان می گوید: عربستان تصمیم دولت برای ممنوعیت زائران خارجی از بین برد خود را کسب و کار و ارائه هزاران نفر از مردم بیکار.

"وجود دارد که حدود 700 تا 800 شرکت ها در استان با خرید و فروش حج تور. هر کدام از آنها طول می کشد حدود 80 تا 100 نفر به مکه هر سال و حداقل 20000 و 30000 روپیه در هر فرد (€102-€153, $119-$180). ممکن است در این سال" کاظم گفت: DW.

کاظم نیز امیدوار است که مقامات عربستان را افزایش می دهد پاکستان حج سهمیه. "در غیر این صورت ما مشکلات بزرگ در سال آینده."

پاکستان مقامات می گویند که آنها از ترس حج برنامه های کاربردی برای 2021 به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت. "ما در حال متاسفم که مردم ما نمی خواهد بود قادر به انجام حج در این سال, اما این ویروس در وضعیت خارج از کنترل ما. ما درخواست ریاض برای افزایش سهمیه حج به طوری که بیشتر پاکستانی ها را می توانید از این سفر معنوی در سال آینده" محمد اقبال خان یک حزب حاکم عضو مجلس گفت: DW.

ادامه مطلب: چگونه COVID-19 بحران بر اقتصاد پاکستان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن