تهمت می خواهد رای خود را تا زمانی که خود را نژادپرستانه رای را متوجه نمی کند

رئیس جمهور ایالات متحده در مواجهه با یک مشکل آزار دهنده: نژادپرستی او زد دیگر در سبک. در واقع "76 درصد از آمری

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

رئیس جمهور ایالات متحده در مواجهه با یک مشکل آزار دهنده: نژادپرستی او زد دیگر در سبک. در واقع "76 درصد از آمریکایی ها از جمله 71 درصد از مردم سفید—به نام نژاد پرستی و تبعیض 'یک مشکل بزرگ در ایالات متحده است."

این است که یک تغییر در امریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد به حکومت فقط سه سال پیش. و در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن پایه ممکن است همان است که همیشه بود اپتیک از جهان تغییر کرده است. این فشار بر مغلوب ساختن پیشی جستن به تظاهر به کمتر نژادپرستانه از او است.

اما حتی اگر این کشور را "تئوری" کمتر نژادپرستانه از آن در سال 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن نژادپرستانه پایه است که هنوز هم بسیار نژادپرستانه و نژاد پرستی اصلی ترین مسئله ای است که galvanizes خود را چروکیده دلهای Trumpworld می یابد خود را در یک موضوع مهم جدا.

چگونه رئیس جمهور ایالات متحده تظاهر او یک نژادپرست در حالی که تلاش برای بیگانه خود را فوق العاده نژادپرستانه پایه ؟ Trumpworld تصمیم گرفته است برای حل این پازل با تعدادی از "انطباقها." این "همزمانی" را می توان نوشته شده است به عنوان حوادث زیرا Trumpworld شناخته شده است و حتی آن قهرمانان به شدت بی کفایت. فکر می کنم از همه غلط املایی منتشر شده در مطبوعات. حتی Trumpworld طرفداران باید اعتراف آن بی کفایتی. بنابراین بی کفایتی یک راه مفید از excusing نژادپرستی اگر Trumpworld گرفتار می شود انجام می دهند چیزی است که رسانه ها بداند بیش از حد نژادپرستانه به اجازه منتقل می کند.

صحبت کردن بیش از حد نژادپرستانه به اجازه عبور Trumpworld برنامه ریزی برای برگزاری مغلوب ساختن پیشی جستن اولین تجمع پس از آن تلقی coronavirus بیش از (حتی اگر آن را هنوز هم بسیار خشمگین) در Juneteenth. شما می دانید روزی که مشخص شده پایان برده داری. و این Juneteenth تجمع برنامه ریزی شده بود در تولسا. شما می دانید, Tulsa, اوکلاهما, این سایت یکی از بدترین پست-جنگ قتل عام آفریقایی-آمریکایی ها همیشه 1921 تولسا گرین قتل عام.

پس از چند روز تظاهرات در تقریبا در هر شهر آمریکا پس از روز از آمریکایی ها در تلاش برای کشف کردن چه باید بکنید در مورد افسران پلیس قتل غیر مسلح آمریکایی های آفریقایی تبار رئيس جمهور کاملا ترین دلیل حساس محل برای تجمع در ترین دلیل حساس تاریخ است.

نیویورک تایمز بلافاصله فرض بر بی کفایتی در بخشی از Trumpworld: "آقای مغلوب ساختن پیشی جستن و دستیاران خود را موفق به درک اهمیت برگزاری تجمع در Juneteenth تعطیلات جشن سالانه در ژوئن 19 که افتخارات پایان برده داری در ایالات متحده است. و نه آنها به نظر می رسد به درک که تولسا سایت از یکی از کشور را خونین ترین شیوع نژادپرستانه و خشونت است."

و شاید که درست است. Trumpworld است که قطعا شناخته شده برای آن بی کفایتی. اما شاید فقط شاید این نوعی از چشمک چشمک nod nod از سانتا مونیکا گوبلز استفان میلر برای مغلوب ساختن پیشی جستن را پایه. Trumpworld در نهایت تغییر تاریخ.

و پس از آن وجود دارد Facebook ads. شما می دانید آنهایی که با وارونه مثلث های قرمز. منظور من مطمئن نازی ها استفاده می شود وارونه مثلث قرمز "در دهه 1930 به شناسایی کمونیست ها و [آن] استفاده شد و همچنین به سوسیال دمکرات لیبرال ها فراماسون ها و دیگر اعضای احزاب مخالف زندانی توسط نازی ها" اما من مطمئن هستم که فقط تصادف و البته "مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین قرار داده شده 88 تبلیغات در Facebook — 88 توسط تعدادی نازی معانی."

اما منظورم این است که احتمالا فقط در برخی از تصادف و نه یک چشمک به ناروا ضد سامی پایه ؟ درست است ؟ منظورم خرید بود از 88 تبلیغات و 88 شماره ای که نئو نازی ها برای استفاده از HH چون "h" هشتمین حرف از الفبای اما من مطمئن هستم که فقط نوعی عجیب و غریب, تصادف, راست? علاوه بر این که نمی خرید 88 تبلیغات به جای گفتن 100?

و پس از آن وجود دارد کاربر را افسرده روز پدر, مصاحبه با پدر که هرگز او را دوست دارم. تاریخ در توئیتر خود نوشت: "ما تحت پوشش بسیاری از موضوعات وجود دارد اما تنها چیزی که من واقعا می خواستم به دانستن و...بیگانگان واقعی?!?" در حالی که تماشای این 22 دقیقه مصاحبه در یوتیوب متوجه شدم که این گپ پر شده بود با Qs و بیگانه emojis.

من آن را متوجه نشده بود اما بیگانگان یکی از QAnon را به چیزهای مورد علاقه. و سپس در روز تجمع فقیر خنگ اریک ارسال شده QAnon meme on instagram. او بعد از حذف meme اما ضمنی تایید QAnon نمی توان حذف کرد. آن راه دیگر این است که Trumpworld winked به آن افراطی پایه در حالی که با داشتن برخی از deniability قابل قبول.

"اگر وجود دارد هر چیزی که ما می توانید تعداد در Trumpworld آن این است که هرگز پایین."

آن 136 روز تا انتخابات ماه نوامبر. تهمت نمی خواهید به از دست دادن پایگاه خود را, اما جهان به سرعت در حال تغییر; مجسمه در حال پایین کشیده و خیابان ها پر از آمریکایی ها از هر سن و هر رنگ و هر دین و هر گامی از زندگی ، جهان در حال تغییر است و مردم دیگر تحمل وضعیت موجود.

رئیس جمهور که زد در عجیب و غریب نژادپرستانه mashup of نپخته Nixonian نژادپرستانه بن mots ("قانون و نظم") گرفتن بیشتر و بیشتر دور از جریان اصلی به عنوان جریان اصلی تغییرات بیشتر به سمت عدالت اجتماعی است. البته این رئیس جمهور است که در واقع یک نژادپرست بنابراین حتی اگر اردوگاه خود می خواهد او را به نظر می رسد کمتر نژادپرستانه این بدان معنا نیست که او در واقع در عمل کمتر نژادپرست است. مغلوب ساختن پیشی جستن است تا حد زیادی پادشاه دو پایین و پس از آن ممکن است که او نمی خواهد انکار نژادپرستی که اردوگاه خود در تلاش است تا بازی کردن.

تهمت می داند که او نمی تواند انتخاب مجدد بدون پایه خود را به طوری بعدی 136 روز خواهد شد ناراحت کننده متعادل عمل با رئيس جمهور به پنهان نژادپرستانه homages به پایگاه خود را در حالی که تظاهر به پایبندی به هنجارهای بزرگتر جریان اصلی فرهنگ است که شادی نه در کشتار مردم سیاه و لیبرال.

سازمان دیده بان برای بیشتر نژادپرستانه "حوادث" بیشتر تبلیغات خریداری شده در اعداد است که منعکس کننده نئو نازی ها نماد بیشتر تظاهرات در تاریخ از اهمیت به گروه هایی که Trumpworld متنفر است. اگر وجود دارد هر چیزی که ما می توانید تعداد در Trumpworld آن این است که هرگز پایین. آن را می توانید همیشه و همیشه بدتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن