Coronavirus به شدت مختل سرطان و دیابت و مراقبت – که

جدید که به مطالعه نشان داده است جزئی یا کامل قطع خدمات بهداشتی برای افرادی که با غیر ارتباطی بیماری است. کشوره

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

جدید که به مطالعه نشان داده است جزئی یا کامل قطع خدمات بهداشتی برای افرادی که با غیر ارتباطی بیماری است. کشورهای مورد بررسی نشان داد که 49 درصد بریده بریده در مراقبت از دیابت و 42 درصد کاهش در مراقبت از سرطان.

Coronavirus بحران به شدت تحت تاثیر درمان و مراقبت از افراد مبتلا به بیماری های دیگر در سراسر جهان با توجه به بررسی های که.

در یک نظرسنجی از 155 کشور جهان در ماه گذشته آژانس سلامت سازمان ملل متحد نشان داد که افراد مبتلا به بیماری های غیر واگیر – بسیاری از آنها در معرض خطر عوارض شديد از COVID-19 – دریافت هستند مناسب مراقبت های بهداشتی و پزشکی در طول بیماری همه گیر.

"بسیاری از مردم که نیاز به درمان برای بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی عروقی و دیابت شده اند دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و داروهای آنها نیاز از COVID-19 همه گیر آغاز شد" گفت که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus.

این بررسی نشان داد که 31 درصد از کشورها برای محدود کردن و یا به طور کامل به حالت تعلیق در مراقبت حاد مشکلات قلبی و عروقی 42 درصد کاهش مراقبت در بیماران مبتلا به سرطان 49 درصد در بیماران مبتلا به دیابت و بیش از نیمی قادر به حفظ و مراقبت از افراد مبتلا به فشار خون بالا است.

این بررسی همچنین نشان داد 31 درصد از کشورهای در حال قطع خدمات برای قلب, در مواقع اضطراری.

ادامه مطلب: COVID-19: چگونه به تقویت سیستم ایمنی بدن با ویتامین ها

برنامه های توانبخشی قطع شده است در 63 درصد از کشورها در حالی که برنامه های پیشگیری مانند سرطان پستان امتحانات نیز تحت تاثیر قرار.

سلامت کارکنان را تبدیل به خط مقدم کارگران

در بیش از 90 درصد از کشورهای مراقبت های بهداشتی کارگران شده بود تا حدی یا به طور کامل reassigned به خط مقدم همه گیر وظایف. محدودیت های مربوط به coronavirus مستند نیز منجر به لغو بسیاری از بهداشت قرار ملاقات.

"آن را حیاتی است که کشورهای در پیدا کردن راه های مبتکرانه برای اطمینان حاصل شود که خدمات ضروری برای بیماری های غیر واگیر در ادامه حتی به عنوان آنها مبارزه COVID-19" گفت: Ghebreyesus.

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس توقف واکسیناسیون 80 میلیون کودک

این بررسی همچنین نشان داد که کاهش در بهداشت و درمان به صورت غیر coronavirus مربوط به بیماری شدید در کشورهای کم درآمد.

که تخمین می زند که 41 میلیون نفر از بیماری های غیر واگیر در هر سال ساخت تا 71 درصد از مرگ و میر در سطح جهان است.

mvb/rc (AP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن