هند ممنوعیت برنامه های چینی را تهدید می کند روابط اقتصادی با پکن

با استناد به تهدیدات امنیتی در دهلی نو را ممنوع کرده است ده ها تن از برنامه های چینی از جمله Infinite, WeChat

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

با استناد به تهدیدات امنیتی در دهلی نو را ممنوع کرده است ده ها تن از برنامه های چینی از جمله Infinite, WeChat و UC Browser. بسیاری از کاربران جوان از برنامه های چینی را مورد ستایش قرار داد تصمیم دولت در میان افزایش تنش ها با چین است.

هند ممنوع 59 چینی متعلق به برنامه های از جمله Infinite با مقامات گفت: این برنامه ها استفاده شد "را فعالیت" را که"مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت هند امنیت از دولت و نظم عمومی است."

فناوری اطلاعات وزارت (آن را) با صدور بیانیه ای اعلام کرد آن را دریافت کرده بود گزارش می دهد که برنامه های تلفن همراه شد "سرقت و بر روی کامپیوتر کاربر انتقال اطلاعات کاربران" به سرورهای واقع در خارج از هند است.

ممنوعیت آمد کمتر از دو هفته پس از کشنده مرز برخورد در هیمالیا بین چینی و هندی نیروهای دیدم که حداقل 20 سربازان هندی و تعداد نامعلومی از سربازان جان خود را از دست.

بیشتر بخوانید: آلمان Maas پاکستان و هند و چین به 'د-تشدید' آمریکا

هندی معترضان شده اند خواستار تحریم کالاهای چینی از 15 ژوئن رویارویی در دور کوه قراقروم مرز منطقه است. این مقامات گفتند که تصمیم به ممنوعیت برنامه های "از نظر اورژانس ماهیت تهدیدات است."

برخی از تحلیلگران می گویند این ممنوعیت این است که یک فرصت برای مقابله با چین بدون استفاده از زور. "هند ندارد, نظامی ممکن است در برابر چین و پس از آن با استفاده از قدرت نرم از کسب و کار به چین و پرداخت هزینه برای فعالیت های خود را در مرز" یک دهلی نو-بر اساس وکیل که کاهش یافته است به نام برد و گفت: DW.

هند برنامه های در حال حاضر می تواند 'بیش'

در اوایل این ماه در هند در حال حاضر تلاش برای ممنوعیت چینی Bytedance-اجرای Infinite تنها به حذف این ممنوعیت در میان واکنش شدید عمومی.

WeChat و Tik Tok میلیون ها نفر از کاربران در هند در حالی که مرورگر UC راه اندازی شد به ضرب و شتم Google Chrome. چندین کاربر با دسترسی به تکه ای از داده های تلفن همراه می تواند با استفاده از UC Browser که فشرده سازی اطلاعات و سرعت بالا تلفن همراه ترافیک. در ضمن چین Xiaomi اشغال 30 درصد از هند بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2020 است.

اما Aliva Chatterjee یک نوجوان زندگی در شهر Chinsurah در بنگال غربی است unfazed توسط بان کی مون در برنامه های چینی. "من به طور عمده استفاده می شود Tik Tok برای ویرایش ویدئوها اما در حال حاضر من به سادگی تغییر به استفاده از یک برنامه دیگر مانند InShot," او گفت:. خوش بینانه در مورد ممنوعیت او افزود: "با برنامه های مانند Shein ممنوع, هند نرم افزار می توانید بیش و این کمک خواهد کرد که در رشد اقتصاد هند."

Aliva را مشاهده و به اشتراک گذاشته شده است با صدها نفر از کاربران از برنامه های چینی از جمله Tik Tok Shein, WeChat و Weibo. "ما نمی خواهیم Tik Tok دیگر خداحافظ Tik Tok" نوشت: یک کاربر در Instagram پس از Infinite هند با صدور بیانیه ای پس از ممنوعیت. کسانی که در حمایت از Infinite به نام گرفتند توسط کاربران و برخی از آنها دارای برچسب "ضد ملی است."

بیشتر بخوانید: "را در هند به دنبال را در چین با تکنولوژی صنعت

برای سلمان خان یکی از سورات در گجرات دولت Tik Tok شد یک منبع از شهرت. او گفت که او شده و هدفمند در رسانه های اجتماعی خود را برای استفاده از برنامه. "شما را یک خائن به کشور فقط برای شهرت ؟" یک کاربر بر روی پلت فرم رسانه های اجتماعی Instagram خواسته سلمان.

"من احساس خوبی پس از Tik Tok از بین رفته است صادقانه میگویم. هیچ بهره وری در ساخت فیلم در Infinite ... همچنین دولت به ممنوعیت برنامه به درستی. آن را هنوز هم قابل نصب از app store" Avishek Ghoshal ساکن Sheoraphuli گفت: DW. برنامه نمی تواند به طور خودکار پاک شده از دستگاه های که در آن آنها در حال حاضر دریافت کنید.

ممنوعیت تهدید به تضعیف سرمایه گذاری چینی

تصمیم به ترک یک منطقه خاکستری برای کسب و کار به عنوان چند تا از ممنوع apps بودند با حمایت چینی کنگلومرا Tencent. غول فن آوری سرمایه گذاری در تعدادی از راه اندازی از جمله "Swiggy" یک تحویل مواد غذایی شرکت "پیاده روی" یک مسنجر و "Practo," بهداشت و درمان برنامه. بسیاری از ترس است که این ممنوعیت ممکن است مانع از سرمایه گذاری چین در هند.

در ضمن چینی سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: در روز سه شنبه بود که هند مسئولیت رعایت حقوق کسب و کار چینی در هند.

دهلی نو نیز انتقاد برای اعمال این ممنوعیت تنها به یک شماره را انتخاب کنید از برنامه ترک کردن Tencent-پشتیبانی از برنامه های کاربردی بازی مانند PUGB است که همچنین پشتیبانی شده توسط Paytm محبوب دیجیتال سیستم پرداخت در هند با حمایت گروه Alibaba است و در عین حال یکی دیگر از چینی تجارت الکترونیکی کنگلومرا.

با توجه به Shrestha بانرجی یک دانشجو در دانشگاه ملی قانون و قضایی آکادمی در آسام دولت ممنوعیت بیهوده است اگر آن را نمی کند, مقابله با کل زنجیره تامین است. "بسیاری از سرمایه گذاری خواهد بود متوقف شده و معامله گران را دچار کسری بودجه چین یکی از بزرگترین شرکای تجاری با هند است. ما نیاز به تعریف دقیق حد از نقش چین است که در زندگی ما و ما باید برای ما کسب و کار محلی جایگزین آماده قبل از ما باید چنین سخت اقدامات..." بانرجی گفت.

ادامه مطلب: چگونه واقع بینانه است که در هند ساخته شده در چین تحریم مبارزات انتخاباتی ؟

اما برای Ashutosh Maurya یک سبزی فروش در Ghatkopar بمبئی ممنوعیت Infinite یک برکت و رحمت است. "مردم در محله های فقیرنشین درگذشت در حالی که ساخت فیلم در پشت بام ها و در خطوط راه آهن. در حال حاضر آن دسته از افراد خواهد در خانه بماند. ما فقط می توانید اجازه دهید چین نفوذ تا آنجا که ما آن را اجازه می دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب