Coronavirus سوپ آشپزخانه در بوگوتا جعل همبستگی

در تلاش برای کند کردن COVID-19 pandemic, کلمبیا شده است در مستند پس از پایان ماه مارس. این امر منجر به درد و ر

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

در تلاش برای کند کردن COVID-19 pandemic, کلمبیا شده است در مستند پس از پایان ماه مارس. این امر منجر به درد و رنج و گرسنگی در میان فقرا که در حال مبارزه برای نگه داشتن سر خود را بالای آب.

قرمز ژنده پوش شده اند همه جا در محله های فقیرنشین پایتخت کلمبیا, Bogota. مردم دار آنها را در خارج از خانه های خود را به نشان می دهد که آنها گرسنه هستند و نیاز فوری به مواد غذایی است.

هر چند این شهرستان توزیع مواد غذایی کوپن و برخی از 80,000 بسته کمک آن نشده است به اندازه کافی برای کاهش درد و رنج در این شهر که دارای جمعیت حدود 8 میلیون نفر است.

ادامه مطلب: آواره ونزوئلا چهره فقر و بیماری همه گیر در کلمبیا

وجود دارد مقدار زیادی از رنگ قرمز دیده می شود در فقیر منطقه از ال Codito در شهر شمالی. بسیاری از مردم محلی که معمولا محل کار در بخش غیررسمی. آنها تا به حال به متوقف کردن کار از یک روز به بعد وقتی که مستند اقدامات تحمیل شده بود در اواخر ماه مارس به سرعت گسترش COVID-19. چند که تا به حال برخی از پس انداز استفاده کرده اند آنها را در حال حاضر و گرسنگی و درد و رنج در حال گسترش است.

کمک به یکدیگر

اما همراه با قرمز ژنده پوش نیز وجود دارد که همبستگی بر روی صفحه نمایش. یک گروه از داوطلبان راه اندازی یک آشپزخانه سوپ و خوراک مردم محلی است. "این مردم به کمک ما نیاز دارند" گفت: تئوفیلو فیگوئروا یکی از سازمان دهندگان.

A volunteer invites someone to come to the soup kitchen through a window

داوطلبان دعوت مردم از اطراف محله

بتی پرز یکی دیگر از داوطلب گرفته شده برای آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه خود قبل از انجام واقعی پخت و پز در یک قابلمه بزرگ به طوری که مردم می آیند برای گرفتن ناهار در ازای کمک مالی کوچک. امروز او را برای ساخت یک ظرف مرغ و سبزیجات و برنج. او حدود 15 کیلوگرم (33 پوند) از مواد غذایی از آن آمد خود را از او کمک بسته است.

ادامه مطلب: چگونه coronavirus مستند ضربه مکزیک کارتل های مواد مخدر

یکی دیگر از داوطلب Johnathan کوردوبا می زند بر مردم درب به دعوت کسی که هنوز نمی دانند در مورد ابتکار عمل آمده و چنگ زدن نیش به خوردن. او گفت: DW که او تا به حال به انجام کاری در زمانی که او را دیدم قرمز ژنده پوش. "البته من می تواند وانمود کند که من نمی توانم آنها را ببینید و آن را تا به چیزی برای انجام با من اما من فکر می کنم ما باید همه مان انرژی با هم و کمک به یکدیگر," او گفت:.

'

'آن را به ما نشان می دهد که ما نه تنها'

برخی از 300 نفر اندود شده اند تا بسیاری از پوشیدن ماسک را انتخاب کنید تا بخشی از برنج و مرغ و سیب زمینی همراه با یک نوشیدنی. بانوی Viviana والنسیا بسیار سپاسگزار است: "این محله کمک واقعا زیبا آن را از قلب است. آن را به ما نشان می دهد که ما نه به تنهایی."

Volunteers dish out food for hungry people

چند صد نفر تبدیل شده تا برای برخی از مواد غذایی و نوشیدنی

آن را طولانی نیست قبل از وجود دارد هیچ چیز در گلدان. داوطلبان خوشحالیم اما آنها همچنین نگران آینده است. آنها مطمئن نیستند که آیا آنها به اندازه کافی منابع برای ارائه بسیاری از جمله وعده های غذایی جامعه.

مثل اکثر آنها امیدوارند که این مستند اقدامات به زودی برداشته شود به طوری که مردم می تواند بازگشت به کار — و بنابراین قرمز ژنده پوش می تواند در نهایت ناپدید می شوند.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب