Coronavirus: ستاره, سازمان ملل, بالا بردن میلیاردها دلار در اتحادیه اروپا واکسن درایو

یک اجلاس بین المللی مطرح شده است و میلیاردها دلار برای مبارزه با کروناویروس با یک ستاره نکردم کنسرت را دنبال ک

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

یک اجلاس بین المللی مطرح شده است و میلیاردها دلار برای مبارزه با کروناویروس با یک ستاره نکردم کنسرت را دنبال کنید. مبارزات انتخاباتی پشت سر این حوادث بر اهمیت وحدت جهان در غلبه بر بحران.

مجازی متعهد اجلاس سران برگزار شد در روز شنبه به اوج یک کمپین راه اندازی شده توسط کمیسیون اروپا و گروه حمایت از شهروند جهانی مطرح €6.15 میلیارد دلار ($7.01 میلیارد دلار) برای کمک به مبارزه با کروناویروس همه گیر رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت.

این کنفرانس تحت عنوان جهانی هدف: متحد برای آینده ما — نشست حضور داشتند چند تن از رهبران جهان, هنرمندان و فعالان است.

Von der Leyen صحبت از یک نتیجه باور نکردنی. کمیسیون و آلمان با هم متعهد در سراسر €5.3 میلیارد و بزرگ دیگر تعهدات آمد از آمریکا و کانادا در میان کشورهای دیگر.

آنگلا مرکل وعده داده €اضافی 383 میلیون در این اجلاس در حالی که von der Leyen اعلام کرد که اتحادیه اروپا ارائه خواهد €اضافی 4.9 میلیارد دلار است. آلمان قبلا وعده داده €525 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در واکسن.

تقریبا €10 میلیارد دلار جمع آوری شده از, اتحادیه اروپا, دولت و میلیاردر خیر در یک صندوق جمع آوری اجلاس در مارس 4.

صحبت کردن قبل از نشست von der Leyen گفت که یک چالش مانند همه گیر را می توان ملاقات کرد "تنها در صورتی جهان متحد," تاکید بر این که سرمایه گذاری در واکسن مورد نیاز در "بی سابقه با سرعت و مقیاس."

گزارش نشست DW ارشد بین المللی ویرایشگر ریچارد واکر گفت: مقدار زیادی از پول را به سازمان است که می تواند هماهنگی تولید و آزمایش واکسن است.

ستاره نکردم کنسرت

ستاره نوازندگان و بازیگران بودند و سپس برای شرکت در یک آنلاین کنسرت نیز با هدف به دست آوردن کمک های مالی برای کمک به جهان در مبارزه با این بیماری همه گیر با واکسن و دارو و به کمک سخت ترین ضربه جوامع به بهبود می یابند.

این کنسرت تحت عنوان جهانی هدف: آمریکا برای آینده ما — کنسرت است به میزبانی بازیگر دواین جانسون و قابلیت اجرای برنامه توسط نوازندگان مانند شکیرا, جاستین بیبر و مایلی سایرس.

شخصیت های مانند Chris Rock, Hugh Jackman, چارلیز ترون و دیوید بکهام نیز به مرحله.

جلوتر از حوادث, von der Leyen صحبت از قدرت های هنرمندان "الهام بخش را تغییر دهید." او گفت که در این دو رویداد و هنرمندان و دانشمندان و رهبران جهان خواهد بود "صحبت می کنند و با یک صدا در یک واقعی و لحظه ای نادر از جهانی وحدت است."

او همچنین گفت: اتحادیه اروپا بود "به طور کامل متعهد به حصول اطمینان از دسترسی عادلانه به مقرون به صرفه واکسن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای هر کس که به آن نیاز دارد."

آخرین مطالب