Coronavirus خفه عید فطر جشن

به عنوان وفادار آماده شدن برای پایان اسلام مقدس ترین ماه دولت تصویب کرده اند سخت تر از مستند اقدامات برای مقاب

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان وفادار آماده شدن برای پایان اسلام مقدس ترین ماه دولت تصویب کرده اند سخت تر از مستند اقدامات برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما مقامات مذهبی به دنبال ارائه معنوی امداد.

به عنوان جهان اسلام آماده برای جشن عید فطر به مناسبت پایان اسلام مقدس ترین ماه های بسیاری از مؤمنان خودشان رو دقیق مستند اقدامات است.

مقامات در سراسر خاورمیانه و عمدتا در کشورهای مسلمان باید با گسترش محدودیت برای تعطیلات در یک پیشنهاد برای جلوگیری از coronavirus از گسترش بیشتر.

با توجه به این که عید فطر است و لحظه های شاد برای جامعه با سنت تاکید بر همایش بزرگ هدیه دادن و به اشتراک گذاری غذا با دوستان و خانواده است به خصوص دشوار لحظه برای مؤمنان.

ادامه مطلب: ماه رمضان در coronavirus بار — با یک جامعه مجازی

معنوی امداد

در عربستان سعودی, مقامات اعلام کرد در 24 ساعت منع رفت و آمد را به اثر در آوریل 23, وقتی که عید فطر است که انتظار می رود برای شروع. این مجموعه به در محل باقی می ماند تا زمانی که مه 27, آخرین روز جشن است.

اما برای کسانی که زندگی در این کشور آن را نشانه افزایش محدودیت. پیش از تعطیلات عید, عربستان اتباع و ساکنان اجازه داده شد تا آزادانه حرکت از 09:00 صبح 05:00 p. m. به وقت محلی (0600 به 1400 UTC).

به منظور از بین بردن فشار بر جامعه مؤمنان مفتی اعظم عربستان شیخ عبدالعزیز آل شیخ با صدور حکم, آموزش وفادار به انجام نماز عید در خانه. به طور سنتی, عید, نماز انجام شده در یک مسجد با مومنان.

"مجاز است برای انجام نماز عید فطر در خانه تحت شرایط استثنایی شبیه به زمان وضعیت همه گیر" این مفتی اعظم گفت: عربستان روزنامه روزنامه است.

ادامه مطلب: روزه و Netflix: ماه رمضان در زمان coronavirus

اگر چه عربستان سعودی گزارش شده بیش از 59,000 تایید موارد آن موفق به حفظ آن تلفات نسبتا کم در 329.

مصر گلایه

در کشور مصر, Al-Azhar University — تاریخی در نظر گرفته صندلی های سنی اندیشه اسلامی — ارائه توصیه های مشابه. آن شورای علمای ارشد مقرر است که نماز عید انجام می شود باید در خانه به عنوان هدف از قانون اسلامی است که برای "حفظ جان و محافظت از آنها را از تمام خطرات" با توجه به نظرات منتشر شده توسط دولت اجرا الاهرام روزنامه.

مقامات مصری نیز تقویت سراسر کشور حکومت نظامی برای عید فطر, گسترش, اقامت در خانه از ساعت 05:00 p. m. به 06:00 صبح به وقت محلی. در ماه رمضان منع رفت و آمد آغاز شده بود در ساعت 09:00 pm.

مصر نخست وزیر مصطفي Madbouly کرد که مقررات منع رفت و آمد به احتمال زیاد به گسترش اواسط ماه ژوئن به عنوان اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش مرگبار پاتوژن مورد نیاز زمان را به اثر.

رستوران ها و پارک ها و مصر معروف خیابان-سمت کافه ها نیز بسته باقی می ماند به طور موثر upending یک سنت محلی از جمع آوری در مکان های عمومی با دوستان و خانواده.

ادامه مطلب: Coronavirus: تمرین از اسلام در میان همه گیر

مصر گزارش کرده است بیش از 13000 مورد تأیید و 659 مرگ و میر. اما یک مطالعه در ماه مارس گفت: تعدادی از آلوده در کشور می تواند بسیار بالاتر است.

پیدا کردن خدا به نفع

اما جهان عرب نیست تنها جایی که در آن محدودیت در جمع آوری برای جشن تعطیلات در محل هستند.

در ترکیه, رییس جمهور رجب Tayyep اردوغان گفت: در سراسر کشور مستند خواهد بود در محل برای تمامیت عید فطر. رئیس جمهور گفت که او امیدوار است که پس از آن "ما نمی خواهد نیاز به چنین محدودیت."

اگر چه خدمات مذهبی را از سر گرفت در آلمان کشور شورای هماهنگی مسلمانان (KRM) دستور مساجد به رعایت اجتماعی فاصله اقدامات دولت و قوانین و مقررات حاکم بر اجتماعات.

خود را شریک موسسه شورای مرکزی مسلمانان در آلمان (ZMD) است توصیه می شود مساجد را به حالت تعلیق همه جماعت مونتاژ ذخیره تعیین شده برای نماز در روز جمعه و در طول تعطیلات مذهبی.

"این است که ما احکام را بر خودمان این درد کاهش طول بیماری همه گیر کوروناویروس به خصوص در جامعه عمل از دین برای حفاظت از انسان همکار ما گفت:" ZMD رئیس Aiman Mazyek.

"در آن پیدا کنیم و به نعمت خدا."

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب