Patton Oswalt برای تلفن های موبایل در مغلوب ساختن پیشی جستن, جوک, 'بد' فاکس نیوز و 'جنگ ستارگان' متنفر

"من می کشتن برای رفتن نشستن در یک denny's در حال حاضر" Patton Oswalt به من می گوید در این هفته قسمت آخر خنده پ

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

"من می کشتن برای رفتن نشستن در یک denny's در حال حاضر" Patton Oswalt به من می گوید در این هفته قسمت آخر خنده پادکست.

کمدین به پایان می رسد آخرین ایستاده خاص من دوست دارم همه چیز با یک استادی کمی در مورد چقدر افسرده خاص که رستوران های زنجیره ای می شود. اما پس از دو ماه در قرنطینه او را خوش آمد و آن را با آغوش باز.

به طور معمول Oswalt خواهد بود انجام ایستادگی کردن در باشگاه در لس آنجلس و تور تئاتر در سراسر کشور است. "من از دست رفته آن را بسیار وحشتناکی," او می گوید. "من آرزو می کنم که روند من نشسته بود در یک جدول و نوشتن جوک, اما این که چگونه آن را برای من کار می کند. برخی از کمدین می توانید نشستن و نوشتن و برخی نمی توانند. من یکی از کسانی که باید در یک مرحله پس از آن است که یک کمی خشن است."

من عاشق همه چیزاست که در جریان Netflix بکشد از امروز شروع شده است Oswalt اول ویژه پس از سال 2017 را از نابودی. در آن ساعت او صحبت رک و پوست کنده—و در زمان hilariously—در مورد تجربه از دست دادن همسرش, جرم و جنایت نویسنده میشل مک نامارا به یک اتفاقی مواد مخدر مصرف بیش از حد.

در این چهار سال از Oswalt که به تازگی تبدیل 50 رو دوباره ازدواج کرد و کشف شادی. این چیزی است که عنوان جدید خود را ویژه است که به معنای انتقال است.

"من فکر می کنم آن را نشان دهنده درست است که نوع resurging از نیروی زندگی پس از اینکه در بسیار تاریکی و پس از آن که پشت در نور," او می گوید. "شما می دانید مانند کسی که در حال مرگ بود از تشنگی و یک جرعه از آب و آن را لوکس ترین, خوشمزه, آب, او تا به حال. به طوری که این نوع از چگونه زندگی احساس به من بعد از بیرون آمدن از همه است."

پس از مقابله با غم و اندوه از طریق کمدی جدید ویژه پر است از هر دو احمقانه تاملات در بی اهمیت موضوعاتی مانند غلات صبحانه و استادانه در Trumpism و #MeToo جنبش است.

"من می خواهم آن را به یک زمان خوب به انتشار یک شوی ویژه از آنجا که هر کس در خلق و خوی خوب و من می توانم اضافه کردن به شادی" Oswalt می گوید. "اما آن را به یک زمان خوب به انتشار یک غرفه ویژه برای دلایل بد. همه تاکید شده است و در خانه های خود را. من آرزو می کنم که نبود چرا که این یک دلیل خوب است, اما شما می دانید وجود دارد که شما بروید."

نکات برجسته از مکالمه ما در حال زیر و شما می توانید گوش دادن به تمام چیزی که در حال حاضر با اشتراک به آخر خنده در اپل پادکست ها و یا هر کجا که شما گوش دادن به پادکست ها.

چرا رادیو فردا فشار برای بازگشایی این کشور است که در ارتفاع بد'

"این بسیار خسته کننده هنگامی که شما ببینید مردم اقتصادی و سرخوردگی بودن weaponized به نفع ثروتمندان است. بدیهی است که شما همدردی با مردم است که در خارج وجود دارد, رفتن, شما می دانید, بازگشایی کسب و کار و مسائل زیرا آنها باید برای رفتن به محل کار. اما این نوع از تظاهرات هستند که astroturfed توسط افراد ثروتمند به کسانی که مردم را برای آنها کار. و آنها در حال آنهایی که در معرض خطر قرار داده. پس از آن ارتفاع بد هنگامی که شما ببینید فاکس و دوستان افرادی که در دور studios و ایمن از هر یک از دیگر رفتن " ما باید برای پایان دادن به این, اجتماعی, فاصله, فکر نمی کنید?' چرا شما بچه ها آن را انجام دهد ، شما در حال دیدن آنها پرتاب اجسام بر روی سیم خاردار به نفع خود را دارند."

بر بیهودگی تلاش برای 'طنز یک تقلید مسخره امیز' مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

"من در این کباب طعم Flav و جف راس بالا رفت و گفت:" چگونه می توانم شما شرم آور یک زن که می پوشد کلاه وایکینگ? مانند آنچه که ما تابع در اینجا حتی در این نقطه است ؟ چگونه می توانم به شما یک تقلید مسخره امیز طنز? چگونه می توانم شما تقلید مسخره امیز کسی که بد کمدین تلاش برای دریافت جوک و توجه و گه ؟ پس از یک در حالی که جنون و حماقت خود را وجود روزانه و روزمره ما اجازه آن را اتفاق می افتد—در حال رفتن به خرد کردن هر چیزی که شما در حال رفتن به آمده تا با به عنوان یک شوخی است. چگونه ما satirize متن واقعیت ما در حال حاضر؟"

در مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین 'لطیفه' بهانه ای

"است که هر ادم سفیه و احمق است که شما تا کنون مشغول به کار انت دفتر کار با کسی که فکر می کند که او خنده دار است و آنها نیست. همیشه افرادی که خنده دار نیست که اصرار دارند که آنها هستند. آنها می گویند چیزی وحشتناک و پس از آن هر کس در دفتر دلخور است. و آنها مانند "من در حال تبادل نظر' یا 'من punking شما.' آن را فقط از جان گذشته. کسی که هرگز خنده دار تلاش خود را به نظر می رسد بسیار جذاب است ، و همچنین پس از قطع, توضیح خود را برای گفتن آمریکایی ها شاید مصرف سفید کننده و یا ضد عفونی کننده شد که شما در حال ا ... بنابراین اجازه دهید به عقب است. در ارتفاع یک بیماری همه گیر ما نزدیک 70,000 مرگ و میر خود را برنامه ریزی شده بود به بیرون بروید و طعنه آمیز و snarky در مورد همه چیز ؟ در هر صورت وحشتناک است."

به همین دلیل او تصمیم گرفت برای مقابله با #MeToo در مرحله

"به عنوان یک کمدین آن را احساس می کند کمی عجیب و غریب به آدرس آن را به دلیل آن را یک تغییر بزرگ فرهنگی است که می گذرد. من فکر می کنم بهتر است. وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از واقعا گنگ هست-به معنی مرد طول می کشد در این. من نه به عنوان مجذوب با مردم است که دشمنان از پیشرفت. من همیشه دوست دارم مردم که فکر می کنم که آنها متحدان اما آنها اشتباه آن است. از آنجا که شده است وجود دارد بسیاری از بار وقتی که من فکر کردم من به عنوان یک متحد و من خرابکاری آن است. چه خنده دار به من است نه مردم بودن ميانگين به هر یک از دیگر. چه خنده دار به من است مردم در تلاش به خوبی معنا و تلاش برای خوب و بی مهارت آن است. که برای من همیشه خیلی بیشتر سرگرم کننده است. بنابراین من می خواستم به آغوش که با تمام #MeToo چیز است."

در "جنگ ستارگان" طرفداران که در حال حاضر در مورد عصبانی مدیر Taika Waititi آینده فیلم

"آنها در حال انجام کار درست با همه این ستارگان فیلم را واقعا, جالب, باحال, مدیران. بنابراین من نمی تواند بیشتر هیجان زده برای دیدن [Taika Waititi فیلم]. من فکر کردم آخرین جدی فوق العاده بود. من نمی فهمم همه نفرت برای آن است. او همه چیز شما انتظار نیست. [مدیر Rian Johnson] رفت و در هر جدید عجیب و غریب جهت است که همان چیزی است که ساخته شده و امپراتوری بسیار سرگرم کننده است. همه را مانند " نه شما قرار است به انجام این و این و این!' چرا شما می خواهید یک فیلم را به دیدار با انتظارات خود را? شما نمی خواهید آن را به شما را متعجب و وحشت زده شدن شما ؟ چرا شما پرداخت پول برای دیدن چیزی است که رفتن به شما چه شما به صراحت اعلام می خواهید ؟ "من قصد دارم برای گفتن این چیزی که در حال حاضر طوطی آن را به من در اینجا $20.' من آن را دریافت نمی کند! من نمی دانم آنچه که او را به انجام, و من می خواهم به آن را نگه دارید که راه. من نباید به عنوان یک فن go 'را به این چیز و لطفا در اینجا من چک لیست. من انتظار این جعبه بررسی می شود خاموش است. خفه شو!"

هفته آینده در آخرین خنده پادکست: ستاره از سامانه رویدادهای گسسته و پارک و تفریح و سرگرمی, Nick Offerman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن