Coronavirus ویران کردن در کامبوج صنعت گردشگری

با گردشگران خارجی و نه بازدید از کامبوج تعداد فزاینده ای از مردم پیدا کردن آن را دشوار است به پایان می رسد دید

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

با گردشگران خارجی و نه بازدید از کامبوج تعداد فزاینده ای از مردم پیدا کردن آن را دشوار است به پایان می رسد دیدار. کارشناسان می گویند که صنعت گردشگری را در سال برای احیای. خوردند Hoekstra گزارش از Siem Reap.

دو ماه پس از شاخ بو در زمان مسافران به انگکور وات. مانند بسیاری دیگر از اهل کامبوج ، tuk-tuk راننده تا حد زیادی بستگی به گردشگری برای امرار معاش خود. پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس در جنوب شرقی آسیا کشور گردشگران خارجی مجاز به مشاهده کامبوج.

"قبل از شیوع من حمل مسافران خارجی در هر روز است. در حال حاضر من احساس خوش شانس اگر من را برخی از محلی مسافران به بازار است. من تقریبا همین حالا دست آوردن هر چیزی دیگر" بو گفت: DW.

کامبوج اقتصاد گرفته شده است یک ضربه بزرگ به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس عمدتا به دلیل موقت ممنوعیت مسافرت های بین المللی.

ادامه مطلب: Coronavirus به ارمغان می آورد مشکل برای صنعت پوشاک کامبوج

در سال گذشته کشور جنوب شرق آسیا که تا کنون ثبت شده تنها 125 coronavirus عفونت استقبال برخی از 6.6 میلیون گردشگران خارجی است. حدود 2.2 میلیون نفر از این گردشگران برای بازدید از انگکور باستان شناسی پارک است که در میراث جهانی یونسکو. برای مدت زمان طولانی صد ساله مجتمع معبد باقی مانده است که این کشور را از مهم ترین جاذبه های توریستی.

در انگکور معابد هستند در حال حاضر تنها بازدید توسط اهل کامبوج و چند خارجی که در کشور زندگی می کنند.

"همه چیز تغییر کرده در ماه مارس است. ناگهان یک سفر بان کی مون در مردم از برخی از کشورها. گردشگران در کامبوج می ترسیدم. آنها باقی می ماند در هتل خود را و سمت چپ این کشور به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند" بو گفت.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

افزایش بیکاری

با توجه به آکسفورد اقتصاد جهانی اقتصادی مشاوره شرکت حدود 25 درصد از کامبوج اقتصاد بستگی به گردشگری و سفر. یک تحقیق توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی نشان می دهد که گردشگری به طور مستقیم به حساب 13.6 درصد از تمام مشاغل در کامبوج در سال 2017. در سال گذشته کامبوج به دست آورده در اطراف $4.92 میلیارد (€4.42 میلیارد دلار از طریق گردشگری است.

در میان بیماری همه گیر کوروناویروس دولت ارائه شده است که شهروندان یک کمک هزینه ماهانه 40 دلار (€36) – به مراتب کمتر از $150 - $300 نفر در ارتباط با صنعت گردشگری به طور معمول به دست آورده قبل از COVID-19. درخواست برای کمک هزینه نیز پیچیده و خسته کننده روش است.

Khen Srey Khouch کار کرده است در Siem Reap, برای 15 سال گذشته. تا همین اواخر آن را آسان برای پیدا کردن یک کار در یکی از بسیاری از این شهر گردشگری موسسات گفت: DW. "اما وجود دارد هیچ چیز دیگر موجود. همه مشاغل از بین رفته اند."

در آوریل Khouch مادر دو نوجوان دختر از دست شغل خود به عنوان صندوقدار در یک هتل بزرگ است. "مدیر به ما گفت که تعلیق هتل عملیات به دلیل وجود دارد هیچ گردشگران است. من استفاده می شود برای به دست آوردن حدود 200 دلار در هر ماه. در حال حاضر من هیچ چیز نیست حتی 40 دلار کمک هزینه دولت به ما وعده داده."

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای تقلا برای بازیابی گردشگران رشته در آسیا

کوتاه مدت بهبود اقتصادی

کارشناسان می گویند که آن را در سال برای کامبوج صنعت گردشگری به عقب بر گردیم روی پای خود را. دیوید Dan یک کارشناس گردشگری در اقتصاد آکسفورد گفت: DW که اولین بازیابی است به احتمال زیاد به رخ می دهد در نیمه دوم سال جاری, اما از آن خواهد شد یک فرایند تدریجی است.

"مسافرت داخلی باید فراتر 2019 سطح 2022 اما تقاضای داخلی برای حساب تحت یک چهارم تقاضا در کامبوج و تایلند است. مسافرت های بین المللی می تواند دوباره 2019 سطوح توسط 2023 2024 یا با تقاضا از کوتاه-مسافت بازارهای بازگشت اول" Dan گفت.

این کارشناس بر این عقیده است که کامبوج دولت نیاز به اجرای سیاست ها برای احیای صنعت گردشگری اما این سیاست نیز می تواند گران قیمت. "بهبود فرآیند می تواند کمک به افزایش بازار حمایت داخلی و کوتاه-مسافت سفر که به زودی باز خواهد گشت. این نمی خواهد فعال بهبودی کامل اما باید سرعت بخشیدن به رشد" او گفت:, و اضافه کرد که پیام های بازاریابی برای ترویج امن و بهداشتی سفر مفید خواهد بود.

"من در حال رشد سبزیجات و سعی کنید برای صرفه جویی در پول به همان اندازه که من می توانم" Khouch گفت. "من خواهد شد منتظر همه گیر می شود اما من احتمالا توان پرداخت بدهی های من برای سال های بسیاری است."

بیشتر بخوانید: انتقاد تایلند قوانین سرکوبگر به شدت سرکوب COVID-19 منتقدان

گزارش اضافی توسط ان Sineat.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن