این نوشیدنی اسپری کمک به نگه داشتن نوشیدنی مورد علاقه خود جریان

وجود دارد هیچ چیز بهتر از خنک کردن با یک نوشیدنی خوشمزه به خصوص در راحتی از حیاط خلوت خود را. اما وجود دارد هی

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

وجود دارد هیچ چیز بهتر از خنک کردن با یک نوشیدنی خوشمزه به خصوص در راحتی از حیاط خلوت خود را. اما وجود دارد هیچ چیز بدتر از داشتن را پس از نوشیدن نوشیدنی پس از نوشیدن. آن را واقعا می تواند قرار دادن یک دمپر در همه چیز. که در آن یک نوشیدنی تلگراف در می آید. آنها برای ساخت دسته از نوشیدنی, اما این مهم است به مطمئن شوید که شما نوع درست. شما نیاز دارید که دهان گسترده پس از آن آسان است برای قرار دادن نوشیدنی در آن وجود دارد و مهمتر از همه باعث می شود آن را آسان برای تمیز کردن و همچنین. همچنین یک infuser لوله ضروری است. به این ترتیب شما لازم نیست که تکه های میوه فقط شناور در اطراف. بنابراین با که گفت, در اینجا برخی از ما نوشیدنی های مورد علاقه ضسبنسرس برای کمک به نگه داشتن نوشیدنی های روان است.

برای برگزاری مایع

CreativeWare آشامیدنی تلگراف

این نوشیدنی دوا می توانید نگه دارید تا سه گالن نوشیدنی خود را انتخاب کنید. این یک یخ ستون و infuser برای نگه داشتن نوشیدنی شما سرد و پر کردن آن با عطر و طعم, و آن را آسان برای تمیز کردن. آن را دارای یک درب. بهتر است خنک کننده سیلندر رقیق نمی آشامیدنی.

برای زیباترین طراحی

KooK شیشه نوشیدنی تلگراف

این نوشیدنی تلگراف به نظر می رسد مانند یک ادم تنومند و بدقواره Mason jar. آن را به یک فلز spigot و ساخته شده است با دوام شیشه ای. قطر بزرگ دهان باعث می شود پر تلگراف آسان و تخلیه و تمیز کردن آن را حتی ساده تر.

برای میزبانی یک مهمانی

J&A هلمز آشامیدنی تلگراف

میوه infuser قرار دادن در این تلگراف متحرک, ساخت آن آسان برای تمیز کردن و حتی ساده تر برای پر کردن مورد علاقه خود را با میوه و چای و یا هر چیز دیگری. اما بهترین قسمت این تلگراف که آن می آید با یک تخته سیاه برچسب بنابراین شما می توانید اجازه دهید همه بدانند که دقیقا چه چیزی داخل آن است.

برای ساده ترین برای تمیز کردن

خدمات و ایده های آشامیدنی تلگراف

میزبانی باید آسان باشد. خوشبختانه این تلگراف ماشین ظرفشویی امن بنابراین شما فقط می توانید آن را با بقیه لیوان یک بار این حزب است. این شهر همچنین دارای یک بستنی خوب و یک infuser لوله که متحرک هستند بنابراین شما می توانید به تزریق.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن