COVID نجات نقدی به بازیکنان بزرگ است که باید پرداخت میلیون ها نفر برای حل و فصل اتهامات تخلف

توسط Rachana Pradhan و فرد Schulte | قیصر سلامت نیوزمغلوب ساختن پیشی جستن دولت فرستاده است صدها میلیون دلار در

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

توسط Rachana Pradhan و فرد Schulte | قیصر سلامت نیوز

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فرستاده است صدها میلیون دلار در pandemic مربوط به کمک مالی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با شطرنجی تاریخ از جمله در فلوریدا مستقر در مرکز سرطان که توافق به پرداخت 100 میلیون دلار مجازات کیفری به عنوان بخشی از یک فدرال تحقیقات آنتی تراست.

حداقل نیمی از 10 گیرندگان بخشی از یک گروه که با دریافت 20 میلیارد دلار در بودجه اضطراری از وزارت بهداشت و خدمات انسانی, پرداخت میلیون ها نفر در سال های اخیر یا در مجازات های کیفری و یا به حل و فصل اتهامات مربوط به نامناسب صدور صورت حساب و سایر شیوه های قیصر سلامت نیوز بررسی اوراق پرونده نشان می دهد.

آنها عبارتند از فلوریدا متخصصان سرطان و موسسه تحقیقات یکی از بزرگترین کشور ایالات متحده انکولوژی شیوه که در اواخر ماه مارس گفت: آن را خواهد پرداخت 100 میلیون دلار جریمه برای درگیر شدن در یک نزدیک به دو دهه آنتی تراست طرح به سرکوب رقابت است. بالا وزارت دادگستری وکیل در توصیف این طرح به عنوان "محدود کردن گزینه های درمان در دسترس برای بیماران مبتلا به سرطان در خط فرمان به جیب خود." این شرکت است که نیاز به پرداخت برای اولین بار از 40 میلیون دلار در مجازات ژوئن 1, دریافت بیش از $67 میلیون در HHS کمک مالی بودجه.

HHS توزیع بودجه اضطراری به بیمارستان ها و دیگر ارائه دهندگان خدمات برای کمک به جبران ضرر و زیان درآمد و یا هزینه های مربوط به COVID-19. در ماه آوریل این توزیع برای اولین بار 50 میلیارد دلار بر اساس ارائه دهندگان net بیمار, درآمد, محاسبه است که به پول بیشتر برای سیستم های بزرگتر و یا موسسات شارژ با قیمت بالاتر.

شرکت هایی که شهادت به دریافت و پرداخت شد و در مجموع 4 دریافت حدود 20 میلیارد دلار است. لیست تغییرات به احتمال زیاد در روزهای آینده به عنوان دیگر شرکت های تایید آنها پول دریافت کرده اند.

در مجموع مراقبت عمل به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس فراهم می کند 100 میلیارد دلار بودجه اضطراری. پس از آن coronavirus امداد قوانین اضافه شده یکی دیگر از 75 میلیارد دلار. پول نیز بوده است سازی به نقاط داغ با تعداد زیاد COVID-19 بیماران روستایی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی.

"بالا وزارت دادگستری وکیل در توصیف این طرح به عنوان " محدود کردن گزینه های درمان در دسترس برای بیماران مبتلا به سرطان در خط فرمان به جیب خود.'"

از شرکت های مستند به تاریخ دیگر بالا گیرندگان از جمله کرامت سلامت در شهر فینیکس کلیولند کلینیک هوستون یادبود هرمان سیستم بهداشت و درمان و بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون—پرداخت میلیون ها نفر در سال های اخیر برای حل و فصل اتهامات مربوط به نامناسب حسابداری فدرال در برنامه های بهداشت ادعاهای دروغین برای افزایش پرداخت های خود را و یا سهل انگاری در نظارت فعال است که کارکنان به سرقت مسکن نسخه.

کرامت سلامت یکی از بزرگترین بیمارستان های غرب دریافت $180.3 میلیون در HHS کمک مالی بودجه ساخت آن را بالا گیرنده ذکر شده است. این دولت حل و فصل اتهامات DOJ که آن را ارائه ادعاهای دروغین به مدیکر و TriCare نظامی برنامه مراقبت های بهداشتی.

کلینیک کلیولند که در سال 2015 پرداخت $1.74 میلیون دلار برای حل و فصل فدرال اتهامات که آن mischarged مدیکر برای هزینه روش های ستون فقرات برای افزایش بیلینگز و وارد دیگر مشابه شهرک سازی دریافت $103.3 میلیون از HHS دوم-بزرگترین مقدار.

یادبود هرمان سیستم بهداشت و درمان و بیمارستان عمومی ماساچوست دریافت بیش از 93 میلیون دلار و 58 میلیون دلار بود. در سال 2018 یادبود هرمان پرداخت نزدیک به 2 میلیون دلار به دولت برای حل و فصل اتهامات که آن را نادرست صورتحساب دولت برنامه مراقبت های بهداشتی با شارژ عالی-هزینه خدمات که بیماران فقط نیاز به کاهش هزینه خدمات سرپایی.

بیمارستان عمومی ماساچوست در سال 2015 پرداخت می شود و دولت فدرال $2.3 میلیون دلار برای حل و فصل اتهامات که سهل انگاری در نظارت فعال کارکنان بیمارستان به سرقت هزاران نفر از تجویز داروها عمدتا اعتیاد آور مسکن برای استفاده شخصی است.

مالکوم اسپارو یک استاد در دانشگاه هاروارد John F. Kennedy School دولت گفت: HHS روش برای آن کلی توزیع بودجه امداد است "کمی نگران کننده است."

"اگر شما میخکوب کردن محکم کردن مقدار بر اساس تاریخی حجم و شما رو خوب دلیل به این باور است که تاریخی حجم متورم است به دلیل تقلب و سوء استفاده از طنز این است که آنها پول بیشتری دریافت کنید چرا که آنها بیشتر متقلب" گنجشک گفت. "اما شما نمی توانید ثابت کنید که در یک دوره کوتاه از زمان."

تحمل عمومی برای تقلب و سوء استفاده به طور طبیعی افزایش می یابد در طول زمان اضطراری گنجشک گفت: در حال حاضر زمان برای دوباره تاریخی تصمیم گیری برای تعیین شرکت های مجاز به فدرال امداد بر اساس مسائل حقوقی است.

"من فکر می کنم که سخت مورد, را," او گفت:.

HHS دارای معیارهای رد صلاحیت ارائه دهندگان از دریافت پول کمک مالی. اما حتی در قوی ترین وضعیت حمل گسترده ای نکته: هیچ یک از این وجوه ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای کمک های مالی برای هر شرکت به جرم, جنایت, جنایی, تخلف در قبل از دو سال—مگر در مواردی که مقامات تصمیم گرفته اند که لازم است به آنها را منع از انجام کسب و کار با دولت فدرال است.

"این نوع از نوار بالا" برای کسی که رد صلاحیت می شود برای این پول گفت: راجر کوهن مراقبت های بهداشتی وکیل در گودوین که متخصص در تقلب و ضد پس زدن قانون است.

فلوریدا سرطان ارائه شده است به اتهام جنایت و اعتراف به یک جنایت ضد تراست اما دادستان فدرال به توافق تسلیم هر گونه پیگرد و محاکمه به دلیل محکومیت کیفری را "قابل توجه وثیقه عواقب" آن بیماران DOJ گفت.

فراتر از آن HHS در شرایط آن آمده است که ارائه دهندگان خدمات باید به تایید که آنها را محروم از شرکت در فدرال برنامه مراقبت های بهداشتی مانند مدیکر و مدیکید و نداشته خود را مدیکر صدور صورت حساب امتیازات لغو.

این HHS بازرس کل قدرت به حذف پزشکان و مراقبت های بهداشتی شرکت برای طیف گسترده ای از دلایل از جمله محکومیت تقلب—اما آن را بسیار غیر معمول برای دولت فدرال به انجام این کار با موسسات بزرگ ،

"من تصور می شود وجود تردید به رد دهنده" کوهن گفت. "من فکر می کنم شما می خواهم که نگرانی در مورد قطع دسترسی به مراقبت."

یک HHS سخنگوی کاهش یافته است به نظر در آن موجود تخصیص اما گفت که این گروه دارای قوانین در محل برای جبران بودجه و آدرس جعلی فعالیت در صورت لزوم.

"عدم تطابق با هر مدت یا بیماری زمینه را برای HHS به جبران تمام یا بعضی از پرداخت از ارائه دهنده" سخنگوی گفت.

در بیانیه ای فلوریدا متخصصان سرطان نشانه های آن در نظر گرفته شده برای استفاده از بودجه.

"در طول این بحران بهداشتی ما همچنان به نگه داشتن درب از ما بیش از 80 امکانات باز به اطمینان حاصل شود که بیماران مبتلا به سرطان باید دسترسی به مراقبت و درمان" توماس کلارک ارشد شرکت حقوقی افسر نوشت: در یک ایمیل. "ما برنامه ریزی برای استفاده از این بودجه در صورت نیاز مطابق با دستورالعمل دولت به ادامه به ارائه مقرون به صرفه و امن و با کیفیت بالا و مراقبت از سرطان."

عزت بهداشت گفت: "ما تا به حال به تحمل هزینه های قابل توجه برای آماده سازی و مدیریت این بیماری همه گیر در جوامع ما حتی به عنوان بیمار حجم شده اند به طور چشمگیری کاهش می یابد در سراسر بیمارستان های ما."

در ماه اکتبر 2014 کرامت موافقت به پرداخت $37 میلیون پس از وزارت دادگستری ادعا آن بستری بیماران به 13 از بیمارستان های آن در کالیفرنیا و نوادا و آریزونا است که می تواند درمان شده اند در یک "کمتر هزینه های سرپایی اساس است." مدنی مورد این بیماران برای درمان انتخابی قلب روش های مانند ضربان ساز قلب و استنت و شرایط دیگر. این شرکت اذعان تخلف در حل و فصل این پرونده است.

"شارژ دولت برای افزایش هزینه خدمات بستری که بیماران لازم نیست پسماندهای کشور را حیاتی مراقبت های بهداشتی دلار" اقدام به دستیار دادستان کل جویس Branda برای وزارت دادگستری عمران بخش گفت: در آن زمان. "این گروه ادامه خواهد داد تا کار خود را برای جلوگیری از سوء استفاده از ملت منابع مراقبت های بهداشتی و برای اطمینان از بیماران دریافت مناسب ترین مراقبت است."

کرامت گفت که مستقل سالانه ممیزی انجام شد پس از ادعاهای دروغین عمل حل و فصل در سال 2014 و "هیچ اضافی نگرانی مطرح شد مربوط به این موضوع است."

بیمارستان عمومی ماساچوست و یادبود هرمان نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. کلینیک کلیولند تایید مقدار پول دریافت شده از HHS است اما به نظر بیشتر است.

قیصر سلامت نیوز (KHN غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه از قیصر بنیاد خانواده است که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن