نیم سال نتایج: نشان دهنده عملکرد چابکی و انعطاف پذیری کسب و کار

زمینه خرید و فروش کاهش یافته است 0.1% با حجم کاهش 0.3 درصد و رشد قیمت 0.2%حجم معاملات کاهش یافته است 1.6% از ج

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399
  • زمینه خرید و فروش کاهش یافته است 0.1% با حجم کاهش 0.3 درصد و رشد قیمت 0.2%
  • حجم معاملات کاهش یافته است 1.6% از جمله تاثیر مثبت 1.1% از ادغام خالص disposals و تاثیر منفی 2.5 درصد از ارز
  • زمینه ای سود عملیاتی به استثنای ارز افزایش 3.8% قبل از تاثیر منفی 3.2 درصد از ارز
  • زمینه ای سود هر سهم تا 6.4% از جمله تاثیر منفی 3.7% از ارز
  • رایگان جریان وجوه نقد تا €1.3 میلیارد دلار به رقم 2.9 میلیارد منعکس کننده هدف ما برای حفاظت از پول نقد در طول بحران
  • فصلنامه سهامداران سود سهام نگهداری شده در €0.4104 هر سهم
  • تکمیل ادغام Horlicks نام تجاری از GSK, افزایش حضور در تغذیه سالم
  • اعلام کرد قصد دارد برای متحد کردن گروه ساختار حقوقی زیر یک پدر و مادر تنها شرکت

بیانیه ای از مدیر عامل آلن Jope

"عملکرد در نیمه اول نشان داده است که قدرت واقعی از Unilever. ما نشان داده اند که انعطاف پذیری کسب و کار – در مجموعه ما در ادامه گام در عملیاتی تعالی و در موقعیت مالی ما و ما گوشی جدید سطح چابکی در پاسخ به بی سابقه نوسانات در تقاضا.

ما نیز اقدام به تقویت استراتژیک آینده این شرکت با اعلام طرح های پیشنهادی برای متحد کردن ما دو سر حقوقی ساختار پیشرفت استراتژیک بررسی ما چای جهانی کسب و کار و ایجاد تعهدات جدید برای کمک به حفاظت از آب و هوا و احیاء طبیعت است.

از شروع Covid-19 بحران شده اند هدایت روشن اولویت در خط با ما ذی نفعان مدل کسب و کار برای محافظت از مردم ما حفاظت از تامین, پاسخ به الگوهای جدید از تقاضای مصرف کننده حفظ نقدی و حمایت از جوامع ما.

تمرکز ما برای بقیه سال 2020 ادامه خواهد داد تا حجم led رقابتی رشد مطلق سود نقدی و تحویل به عنوان این است که بهترین راه برای به حداکثر رساندن ارزش سهام.

من می خواهم برای تشکر از هر عضو Unilever تیم برای برجسته تعهد آنها نشان داده اند در سخت ترین شرایط."

بازارهای ما

گسترش Covid-19 همراه با مستندات و محدودیت هایی که اجرا شده اند در بسیاری از کشورها منجر به تغییرات قابل توجهی در محیط زیست عامل در بازارهای ما. تقاضای مصرف کننده الگوهای شده اند نهفته با کانال تعطیلی بیشتر زمان صرف شده در صفحه اصلی و حیاتی اهمیت بهداشت.

چین برای اولین بار از بازارهای ما به توان نهفته Covid-19 ورود مستند در ماه ژانویه است. چین کاهش قابل توجهی در طول مستند دوره با برخی از بهبود پس از آوریل به عنوان اقتصاد باز ، در بسیاری از دیگر بازارهای عمده فروش الگوهای در ژانویه و فوریه طبيعی و Covid-19 نهفته از ماه مارس به بعد. در آمریکای شمالی و بخش هایی از اروپا وجود دارد تاثیر مثبت از خانواده فوت در ماه مارس است. الگوی مصرف و سپس normalised در سه ماهه دوم با افزایش سطح تقاضا برای بهداشت و خانه محصولات غذایی است.

رشد بازار در هند در حال حاضر بوده است کاهش قبل از گسترش Covid-19 و بازار بیشتر تحت تاثیر معرفی سخت ملی مستند در پایان ماه مارس. این ملی مستند ادامه داد: تا اوایل ماه ژوئن هنگامی که آن را به دنبال داشت بیشتر منطقه ای مستندات. آمریکای لاتین بود نهفته Covid-19 بعد از دیگر بازارهای عمده با اثرات عمدتا در سه ماهه دوم تشدید در حال حاضر شرایط چالش برانگیز در منطقه است.

عملکرد کلی

زمینه خرید و فروش کاهش یافته است 0.1% با حجم کاهش 0.3 درصد و رشد قیمت 0.2%. بازارهای توسعه یافته رشد 2.4% در حالی که بازارهای نوظهور کاهش یافته است 1.9%.

تاثیر Covid-19 در کسب و کار ما در نیمه اول متنوع به طور گسترده ای در سراسر کانال ما و دسته ها. کانال تعطیلی به عنوان یک نتیجه از مستندات ما در بازارهای منفی نهفته ما خدمات مواد غذایی خارج از خانه بستنی و پرستیژ کسب و کار. خدمات مواد غذایی کاهش یافته و نزدیک به 40 درصد و در خارج از خانه بستنی کاهش یافته و نزدیک به 30 درصد است. خریداران نقل مکان کرد و از آفلاین به آنلاین کانال های رانندگی, تجارت الکترونیک رشد 49 درصد است.

همانطور که مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه های خود ما شاهد رشد در خانه مصرف غذاهای بستنی و چای. آن را نیز بدان معنی است که مصرف کنندگان تا به حال کمتر شخصی مراقبت از موارد از رفتن به محل کار و یا معاشرت و ما شاهد یک کاهش در مراقبت های شخصی, کسب و کار, به جز برای محصولات بهداشتی. اثربخشی شیوه های بهداشت خوب در برابر گسترش Covid-19 افزایش تقاضا برای ما دست و صفحه اصلی محصولات بهداشتی که هر یک رشد دو رقمی. مصرف کنندگان و تمیز کردن بیشتر در خانه و با تمرکز بیشتر بر بهداشت دست منجر به زمینه ای رشد فروش در آمریکای شمالی از 9.5 درصد در سه ماهه دوم با وجود تاثیر منفی 3.7% از مواد غذایی راه حل ها و پرستیژ کانال تعطیلی.

این مستندات معرفی شده در بازارهای ما در نیمه اول متنوع در شدت با برخی از داشتن یک بیشتر تاثیر قابل توجهی در تامین و در دسترس بودن کالاها به خصوص کسانی که در هند و چین است. چین وارد شده مستند در ماه ژانویه کاهش یافته و اواسط نوجوانی طول سه ماهه اول. بازار بازگشایی شد و از آوریل و چین بازگشت به اواسط تک رقمی رشد در سه ماهه دوم. رشد در هند بود که توسط نهفته مستند اجرا از مارس.

حجم معاملات کاهش یافته است 1.6%. مثبت و معنیداری وجود دارد تاثیر 1.1% از ادغام خالص disposals و تاثیر منفی 2.5 درصد از ارز.

زمینه ای سود عملیاتی شد €5.1 میلیارد دلار افزایش 3.8% به استثنای تاثیر منفی از ارز از 3.2%. زمینه ای عامل حاشیه بهبود یافته 50bps.

به عنوان مصرف کننده عادات و وضعیت مستندات تغییر شده است در طول این دوره ما شده اند سریع به انطباق و reallocate ما با نام تجاری و بازاریابی سرمایه گذاری هفته به هفته. در پاسخ به مستندات ما در بازار ما کاهش می یابد و صرف در برخی از کانال ها و, جغرافیای, در حالی که حفظ سرمایه گذاری در فرصت های رشد. این همراه با تورم محیط زیست در رسانه ها نرخ منجر به کاهش در نام تجاری و بازاریابی سرمایه گذاری توسط 100bps در طول دوره.

در نیمه دوم سال ما انتظار می رود برای دیدن بالاتر برند و بازاریابی و سرمایه گذاری به عنوان مستندات سهولت و ما از نام تجاری مبارزات و نوآوری محصول و متناسب با محیط جدید است. حاشیه ناخالص کاهش می یابد 30bps رانده شده توسط هزینه برای انطباق و اجرای زنجیره تامین ما در پاسخ به Covid-19 حصول اطمینان از ایمنی و تداوم عملیات ما به عنوان به خوبی به عنوان یک سوء اثر مخلوط. سربار افزایش یافته 20bps از جمله نامطلوب ارز مخلوط.

ما تحویل رایگان جریان وجوه نقد €2.9 میلیارد دلار افزایش €1.3 میلیارد دلار است. افزایش رانده شد مطلوب سرمایه در گردش حرکات کاهش هزینه های سرمایه و کاهش پول نقد پرداخت مالیات در درجه اول یک نتیجه عالی مالیاتی در disposals در سال قبل مربوط به اختیار گسترش کسب و کار.

Covid-19 پاسخ و پشتیبانی از اقدامات

ما باید در جای خود قرار داده گسترده ای از اقدامات برای حمایت جهانی و ملی تلاش ها برای مقابله با Covid-19 بیماری همه گیر.

در خود ما عملیات پروتکل های دقیق برای بهداشت جسمی و فاصله در محل هستند برای ما منبع واحد و مراکز توزیع. دفتر ما مبتنی بر کارکنان مشغول به کار از خانه از ماه مارس با برخی از محدود بازگشایی دفتر محل کار در کشورهای منتخب که در آن الزامات سختگیرانه برآورده شده است.

ما در حال حمایت از تلاش جهانی برای مقابله با Covid-19 کمک €100 میلیون دلار از طریق کمک های مالی از صابون sanitiser سفید کننده و مواد غذایی است. ما همچنین همکاری با دیگران از جمله یک برنامه برای رسیدن به یک میلیارد نفر در سراسر جهان با انگلستان اداره انکشاف بین المللی به فوریت مقابله با گسترش این بیماری از طریق بالا بردن بهداشت آگاهی و تغییر رفتار است. ما همچنین در دسترس ساخته شده تا €500 میلیون از جریان نقدی برای کمک به ما آسیب پذیر کوچک و متوسط تامین کنندگان هر چند تا کنون سطح جذب شده اند کم است.

قدرت مالی ما همچنان قوی است و ما به دنبال ندارد Covid-19 مربوط به حمایت مالی از هر دولت است.

بررسی استراتژیک چای

در ماه ژانویه ما اعلام کرد یک بررسی استراتژیک جهانی کسب و کار چای که شامل مارک های پیشرو مانند لیپتون, بروک باند و PG Tips.

این نقد و بررسی مورد بررسی قرار داده است طیف گسترده ای از گزینه. ما را حفظ چای کسب و کار در هند و اندونزی و منافع مشارکت در آماده به نوشیدن چای سرمایه گذاری مشترک.

تعادل یونیلور چای مارک و جغرافیای و تمام املاک چای باید آینده هیجان انگیز و این پتانسیل می تواند بهترین دست آورد به عنوان یک نهاد مجزا. یک روند را در حال حاضر شروع به پیاده سازی جدایی است که انتظار می رود به این نتیجه تا پایان 2021.

چای کسب و کار خواهد شد که از هم جدا شده تولید درآمد از €2 میلیارد دلار در سال 2019.

اخیر خریداری

در طول سه ماهه دوم ما به اتمام ادغام بهداشت مواد غذایی و نوشیدنی, نمونه کارها از گلاکسو در هند و بنگلادش و 20 دیگر عمدتا بازارهای آسیایی. دستیابی به برندهای نمادین Horlicks و افزایش است در خط با یونیلور استراتژی به منظور افزایش حضور خود را در تغذیه سالم.

زیبایی و مراقبت های شخصی

زیبایی و مراقبت های شخصی زمینه فروش کاهش 0.3 درصدی رشد حجم 0.1% و منفی قیمت گذاری 0.4%.

پاک کننده پوست دیدم اواسط نوجوانی حجم-منجر به رشد, به عنوان ما به سرعت در پاسخ به این نیاز حیاتی برای بهداشت دست برای جلوگیری از گسترش Covid-19. ما نورد از ما گوی شناور بهداشتی با نام تجاری به بیش از 50 بازار و افزایش دست ما sanitiser ظرفیت حدود 600 بار در سراسر مارک های مختلف. این کمک به منظور کمک به رشد دو رقمی Suave.

مستندات ما در بازار و کاهش مراقبت های شخصی مناسبت میان محدود زندگی منجر به کاهش تقاضا برای, مراقبت از پوست, اسپری مو و مراقبت از آن هر یک را دیدم حجم و کاهش قیمت. این بخش بزرگترین نام تجاری کبوتر باقی مانده انعطاف پذیر با اواسط تک رقمی رشد.

اعتبار ما نمونه کارها شد نهفته سلامت و زیبایی کانال تعطیلی در بسیاری از بازارها است. مصرف کننده مراقبت از دهان تقاضا همچنان قوی است. این دسته را دیدم منفی حجم مربوط به اختلال ناشی از مستندات در بازارهای کلیدی.

مراقبت در منزل

صفحه اصلی مراقبت های اساسی فروش رشد 3.2% با 2.9% از حجم و مثبت قیمت گذاری 0.3%.

ما شاهد افزایش تقاضای مصرف کننده برای خانواده محصولات تمیز کردن مانند Cif پاک کننده سطح و خانه ما و بهداشتی مارک های تحویل بالا, نوجوانی اساسی رشد فروش. کار با بهداشت محیط و کارشناسان Domestos آموزش مصرف کنندگان در مورد هدفمند تمیز کردن بالا-سطوح تماس در صفحه اصلی برای کمک به جلوگیری از گسترش Covid-19 و دیدم قوی رشد دو رقمی.

سخت مستندات در آسیا نهفته پارچه راه حل های که به طور کلی کاهش یافته است. با این حال در آینده با فرمت هایی مانند کپسول و مایعات به رشد خود ادامه داد. پاک و سبز با نام تجاری نسل هفتم شاهد قوی دو رقمی حجم-منجر به رشد. پارچه احساس کاهش یافته است پایین و تک رقمی رانده شده توسط برزیل و چین است.

مواد غذایی و رفع خستگی

مواد غذایی و رفع خستگی زمینه خرید و فروش کاهش یافته است 1.7% با حجم پایین 2.5 درصد مثبت و قیمت گذاری 0.8%.

مستندات در اکثر بازارهای منجر به بسته شدن خارج از خانه کانال. این هم کاهش می یابد, گردشگری منجر به کاهش در خارج از خانه بستنی فروش نزدیک به 30٪. به طور مشابه, مواد غذایی, فروش سرویس شد را حدود 40 درصد عنوان هتل ها, رستوران ها, کافه ها و کافه ها بسته شده است. در همان زمان ما شاهد رشد دو رقمی در خرده فروشی مواد غذایی کسب و کار با Knorr و Hellmann را انجام به شدت.

فروش بستنی برای مصرف در خانه افزایش 15 ٪ در نیمه اول و 26 درصد در سه ماهه دوم به طور قابل توجهی جبران کاهش در خارج از خانه کانال. مگنوم و بن و جری به رشد خود ادامه داد به شدت.

-----

Safe Harbour

جایی که مربوط به این اقدامات منوط به مناسب مشاوره و مصوبات.

این خبر ممکن است به دنبال اظهارات از جمله 'به دنبال اظهارات' در معنای ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. کلمات مانند "خواهد شد', 'هدف', 'انتظار', 'پیش بینی', 'نظر', 'نظر', 'معتقد است', 'چشم انداز' و یا منفی از این نظر و دیگر عبارات مشابه در آینده عملکرد و یا نتایج خود را منفی در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. این اظهارات به جلو نگاه مبتنی بر زمان انتظارات و مفروضات با توجه به پیش بینی تحولات و عوامل دیگر مؤثر بر Unilever گروه ("گروه"). آنها نه حقایق تاریخی و نه آنها تضمین عملکرد آینده.

چرا که این اظهارات به جلو نگاه شامل ریسک و عدم قطعیت وجود دارد عوامل مهمی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. در میان خطرات و عدم قطعیت مواد یا عوامل اصلی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی هستند: یونیلور برندهای جهانی در ملاقات با ترجیحات مصرف کننده; یونیلور توانایی نوآوری و رقابتی باقی می ماند; یونیلور در انتخاب سرمایه گذاری در آن در مدیریت نمونه کارها; ناتوانی در پیدا کردن راه حل های پایدار برای حمایت از رشد بلند مدت; اثر تغییر آب و هوا در یونیلور کسب و کار; روابط با مشتری; استخدام و حفظ کارکنان با استعداد; اختلال در زنجیره تامین ما; هزینه مواد اولیه و کالاهای; تولید محصولات سالم و با کیفیت بالا محصولات; امن و قابل اعتماد زیرساخت های آن; اجرای موفق ادغام divestitures و تحول کسب و کار; پروژه های اقتصادی و سیاسی خطرات و بلایای طبیعی; خطرات مالی; عدم پاسخگویی بالا و استانداردهای اخلاقی و مدیریت تنظیم مقررات مالیاتی و مسائل حقوقی. این اظهارات به جلو نگاه به صحبت می کنند تنها از تاریخ این اطلاعیه. به جز به عنوان مورد نیاز توسط هر قانون یا مقررات این گروه صراحتا هر گونه تعهد و یا تعهد به انتشار علنی هر گونه به روز رسانی و یا تجدید نظر به هر گونه اظهارات به جلو نگاه موجود در اینجا منعکس کننده هر گونه تغییر در انتظارات با توجه به آنها نمیدهد و یا هر گونه تغییر در حوادث و شرایط و یا شرایطی که در آن هر گونه بیانیه ای استوار است. جزئیات بیشتر از خطرات بالقوه و عدم قطعیت تاثیر این گروه در توضیح این گروه براده با بورس لندن Euronext آمستردام و آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله در گزارش سالانه در فرم 20-F 2019 و یونیلور گزارش سالانه و حساب های 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن