مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر عملیات نگهداری پوتین از اجلاس G7 در پاسخ به نعمت بر آمریکا سر

به شما پرداخت برای کشتن سربازان ما—ما نمی خواهد شما را دعوت به جلسه ما از رهبران جهان.این سناریو در حال mulled

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

به شما پرداخت برای کشتن سربازان ما—ما نمی خواهد شما را دعوت به جلسه ما از رهبران جهان.

این سناریو در حال mulled توسط مقامات ارشد در رده بالای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که در حال تقلا برای یک راه برای پاسخ دادن به روسیه پس از کشور خبر داد که مسکو پرداخت مستقیم به طالبان برای کشتن نیروهای آمریکایی. یک ایده این مقامات مطرح شده با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روزهای اخیر: نه دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از حضور در این اجلاس G7 از قدرتهای جهانی بعد از این سال.

رئیس جمهور تهمت به خبرنگاران گفت: در اواخر ماه مه که او می خواست به دعوت روسیه به جلسه (که استفاده می شود شناخته شده به عنوان G8 تا زمانی که روسیه به حالت تعلیق در آمد برای الحاق کریمه و حمله به اوکراین). و این که زیر پنج شنبه, مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد با پوتین بر روی گوشی به بحث در مورد, در میان چیزهای دیگر, G7 جمع آوری و احتمال این که روسیه به شرکت خود را.

اما در طول چند روز گذشته مقامات ارشد در کاخ سفید از جمله مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین اند توصیه می شود برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که او به طور رسمی گسترش این دعوت در پی گزارش های اخیر در مورد روسیه گرفته شده است. (که با توجه به دو مقامات ایالات متحده و یک سوم منبع آشنا با این موضوع است.) در حالی که رئیس جمهور تهمت ساخته شده است تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا به طور رسمی دعوت روسیه به G7, مقامات می گویند که دولت نیز با توجه به دعوت از هند و استرالیا به جلسه.

زمانی که مقامات دولتی باید در جریان رئیس جمهور در هفته گذشته در فضل اینتل و G7 و همچنین به عنوان راه رو به جلو در پیام و ممکن است سیاست حرکت آنها مواجه می شوند آشنا مشکل: برگزاری مغلوب ساختن پیشی جستن توجه است. در حداقل دو نمونه در روزهای اخیر هنگامی که مقامات و یا مشاوران باید در مورد گزینه rescinding پیشنهاد خود به پوتین مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ با ارتکاب یک راه یا دیگری. با توجه به دو منبع آشنا با این موضوع او به جای سرعت چرخد و به هجوم رسانه ها به خصوص نیویورک تایمزکه اخبار شکست آموزي.

بحث در مورد G7 برجسته میزان که دولت نگران است, اپتیک از مغلوب ساختن پیشی جستن در آغوش روسیه در وسط داد و بیداد بیش از آن اطلاعات نظامی خدمات پرداخت طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی. آن را نیز نشان می دهد که چگونه محدود مقامات دولت معتقدند گزینه های خود را به رئیس جمهور داده آستین مستند تحسین برای پوتین.

مغلوب ساختن پیشی جستن "ساخته شده است آن را کاملا روشن است که او می خواهد به انجام روسیه مناقصه" گفت: سناتور. کریس مورفی (D-CT) است.

"من فکر نمی کنم روسیه مراقبت بیش از حد در مورد کنگره تحریم اگر رئیس جمهور این است که تشویق آنها را به G7 و خروج نیروهای نظامی از کشورهای عضو ناتو."

سناتور. کریس مورفی

کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

از آنجا که بار شکست اخبار در مورد نعمت مسئولان باید دست و پنجه نرم با نحوه دفاع از تمامیت چه نامیده شده است در حال انجام تحقیقات به روسیه بازده همچنین در حالی که حفاظت از خود را مغلوب ساختن پیشی جستن. دولت را بالا هوش و ملی باید تمام ادعا کرد که رئیس جمهور بود و نه شفاهی جریان در هوش وجود دارد به دلیل عدم اجماع بر اعتبار فضل شواهد. هنوز اطلاعات تلقی شد جامد به اندازه کافی به آن را به رئیس جمهور روزانه مختصر.

اما به عنوان هیولایی روزانه که قبلا گزارش طبقه بندی شده اطلاعاتی ایالات متحده گزارش آن را روشن می سازد که روسیه به حمایت از طالبان مادی و مالی وجود دارد و آن این است که شواهد جدی با اشاره به این واقعیت است که آن را نیز پرداخت كرد ، تا کنون هر چند دولت ساخته شده است که هر حرکت به طور علنی رسیدگی به موضوع هر چند مقام ارشد دولت گفته مقامات پنتاگون تا به حال صادر شده هشدار در مورد این نعمت به نیروهای نظامی در افغانستان. پشتوانه دور از ارائه پوتین دعوت به G7 می تواند راه را برای رئیس جمهور به یک مکان ایستادن در برابر روسیه در حالی که در همان زمان حفظ حسن نیت میان دو کشور یک مقام آشنا با دولت G7 مکالمات گفت. و شاید اگر دقت کنید در سمت راست آن ممکن نیست شاش کردن مغلوب ساختن پیشی جستن.

در کاپیتول هیل که در آن گزارش اطلاعات منتشر شده در روزهای اخیر دموکرات ها در تماس هستند در کاخ سفید به آدرس روسیه گرفته شده است. برخی پیشنهاد صدور تحریم های اضافی. دیگران گفت: رئیس جمهور باید تقاضا که پوتین قرار دادن یک توقف به فضل برنامه.

سناتور. Tammy Duckworth (D-IL) عضو کمیته خدمات مسلح و عراق جانباز ابراز غضب در روز پنج شنبه با آنچه او گفته بود ناکافی جلسه توجیهی در روسیه فضل سوال از وزارت دفاع. او هنوز به شنیدن از افغانستان, فرمانده جنگ ژنرال اسکات میلر مدیر Gina Haspel یا ژنرال پل Nakasone مدیر NSA.

در حالی که Duckworth هشدار داد که او نمی شده است به طور کامل توجیه او گفت: دولت باید به انجام "بسیار بیشتر" از دعوت از پوتین برای حضور در آینده G7 نشست.

"بدیهی است که ما می توانیم تحریم بدیهی است که رئیس جمهور باید رسیدن به روس ها گفت:" شما نمی خواهد انجام این کار شما را متوقف خواهد کرد و در پایان این,'," او گفت:.

اما مورفی عضو کمیته روابط خارجی سنا پیشنهاد کرد در روز چهارشنبه است که در این نقطه وجود دارد کمی کنگره می توانید به مهار رئيس جمهور به وضوح طرفدار مسکو غرایز.

"من فکر می کنم این غیر ممکن است برای کنگره به نادیده گرفتن رئیس جمهور روسیه سیاست. رئیس جمهور مجموعه, سیاست خارجی... کنگره می تواند با تصویب تحریم های اضافی اما اگر رئیس جمهور همچنان به سعی کنید به آنها را به G7 اگر او خروج نیروهای نظامی از آلمان هیچ چیز ما می توانید انجام دهید که نقطهء دولت سیاست" مورفی گفت. "من فکر نمی کنم روسیه مراقبت بیش از حد در مورد کنگره تحریم اگر رئیس جمهور این است که تشویق آنها را به G7 و خروج نیروهای نظامی از کشورهای عضو ناتو."

—با گزارش های اضافی توسط اسپنسر آکرمن و سام marie drake



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن