CTO.هوش مصنوعی راه اندازی SlackOps; برای اولین بار کساد بومی Serverless DevOps راه حل برای کنترل از راه دور تیم های توسعه

امروز CTO.هوش مصنوعی یک پلت فرم برای به سرعت در حال پوسته پوسته شدن بهره وری در تیم های توسعه راه اندازی Slack

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

امروز CTO.هوش مصنوعی یک پلت فرم برای به سرعت در حال پوسته پوسته شدن بهره وری در تیم های توسعه راه اندازی SlackOps اول-از-آن-نوع محصول برای توسعه دهندگان است که اجازه می دهد تا آنها را به طور خودکار وظایف و کار با هم در زمان واقعی به عنوان دستورات در حال اجرا. توسط توسعه دهندگان اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن پیچیده ChatOps گردش به راست از کساد را در خط فرمان ابزار بهبود بهره وری کاهش هزینه ها و حذف خطاها در میان توزیع حقوقی واجد شرایط.

با روزانه 12.5 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان کساد شده است به تصویب رسید به طور گسترده ای توسط شرکت های تیم برای تسریع ارتباطات, کاهش جلسات و بهبود شفافیت در میان بسیاری از صنایع است. اما برای توسعه دهندگان همکاری در شل چت رابط همچنان پیچیده و نا امنی و وقت گیر است.

دیدار SlackOps - چت-روش اول به Serverless DevOps در شل.

در حال حاضر در خدمت به عنوان پل ارتباطی بین آشنا و بصری شل رابط و امن DevOps گردش, SlackOps نیاز به یک برنامه نصب می دهد و به توسعه دهندگان توانایی برای همکاری در پروژه ها از هر تبلت یا تلفن همراه. رویکرد جدید موجب صرفه جویی در تیم از سرمایه گذاری صدها ساعت در طراحی مجتمع ChatOps یکپارچگی و می تواند در بهبود توسعه دهنده بهره وری تا 200٪.

CTO.ai SlackOps بهبود توسعه دهنده موفقیت تیم در چند حوزه کلیدی:

  • کشف: این برنامه را می دهد دسترسی به CTO.ai رجیستری عمومی از توسعه دهنده میانبرهای ایجاد شده توسط خود جامعه است.
  • ایجاد: توسعه دهندگان می توانید با نوشتن کد های سفارشی در هر زبان به طور خودکار خود را در تیم منحصر به فرد در گردش است.
  • امن اشتراک گذاری: هر عضو تیم می تواند نوشتن یک op یک بار و به اشتراک گذاری آن را در سراسر کل تیم خود ایمن در شل UI.
  • بهره وری: توسعه دهندگان و جوی پیشرفته می تواند سرعت بخشیدن به onboarding از اعضای تیم سوم با یک راه آسان برای دسترسی به عملیات آنها نیاز به اجرای سریع تر.
  • Observability: گردش اند observability به طور پیش فرض است که تضمین های متقابل کارکردی ارتباطی روشن و مختصر است.
  • بینش: در طول زمان منجر تیم قادر خواهد بود به سطح بینش منحصر به فرد و معیارهای کار و عملکرد تیم.

"به عنوان جهان حرکت می کند به یک کنترل از راه دور نیروی کار و توسعه دهندگان نیاز به همکاری بهتر ابزار برای ساده کردن کارها و محصولات کشتی سریع تر گفت:" کایل Campbell, موسس و مدیر عامل شرکت از CTO.ai. "با ارائه یک خط فرمان به عنوان یک کنترل هواپیما برای DevOps از طریق شل کردن ما آماده برای کمک به میلیون ها نفر از توسعه دهندگان ساده همه چیز از عرضه محصول به ابر تأمین به کارمند onboarding. کاربران هم اکنون می توانید ارسال سفارشی DevOps گردش یک بار اجرا کنید و آنها را به عنوان SlackOps از هر نقطه - حتی بر روی تلفن همراه."

"این (DevOps) کار اتفاق افتاده در خارج از شل و شما هرگز نمی دانستند چه می گذرد گفت:" کایل Smyth, CTO در Offstreet فن آوری است. "من مانند CTO.هوش مصنوعی شل ادغام زیرا کل تیم می توانید ببینید چه چیزی در جریان است."

راه اندازی می آید بر روی پاشنه از CTO را $7.5 M USD در دانه بودجه led توسط ببر جهانی و شل صندوق. بودجه همزمان با راه اندازی CTO را Ops پلت فرم فراهم می کند که یک رجیستری از کلید های میانبر است که اجازه می دهد تا تیم توسعه دهنده برای ساده کردن کارها و افزایش بهره وری 10x.

CTO.هوش مصنوعی در حال حاضر در حال استفاده توسط مشتریان از جمله DailyHive, Communo و Offstreet تکنولوژی در میان دیگران با بیشتر شرکت محصولات برنامه ریزی شده برای ماه های آینده. برای کسب اطلاعات بیشتر در SlackOps و یا به ثبت نام برای دسترسی به CTO.ai عملیات پلت فرم لطفا CTO.ai.

در مورد CTO.هوش مصنوعی
CTO.هوش مصنوعی ارائه می دهد یک پلت فرم برای به سرعت در حال پوسته پوسته شدن تیم های توسعه. تاسیس در سال 2017 توسط Kyle Campbell, شرکت فراهم می کند یک باز کردن رجیستری از کلید های میانبر برای کمک به ویژگی های آگهی در راه اندازی به سرعت در مقیاس تیم توسعه دهنده و ساده بهره وری توسعه دهنده 10x. CTO.هوش مصنوعی حمایت پیشرو سرمایه گذاران از جمله ببر جهانی, شل صندوق Yaletown شرکای Pallasite سرمایه گذاری نمایی سرمایه گذاری, در میان دیگران. ماموریت این شرکت است که برای فعال کردن $100B از توسعه دهنده بهره وری سال 2030. برای اطلاعات بیشتر CTO.ai.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن