نظر: مقاومت در برابر تهمت با فضل و کرامت

بیشتر و بیشتر آلمانی ها در حال تبدیل پشت خود را در ایالات متحده در عدم درک حتی نفرت. اما می گوید اینس Pohl, آن

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

بیشتر و بیشتر آلمانی ها در حال تبدیل پشت خود را در ایالات متحده در عدم درک حتی نفرت. اما می گوید اینس Pohl, آن را به ارزش به دنبال نزدیک در این وضعیت به دلیل زیادی برای یادگیری وجود دارد — به خصوص در حال حاضر.

1) چهار سال پیش زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کشیده شد بیشتر و بیشتر پیش رو در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه — داخلی-مسابقه برای نامزدی ریاست جمهوری — بسیاری از مردم هر دو در ایالات متحده و خارج از کشور بر این باور بودند که دفتر خود را خواهد او را مهار اگر تا کنون از او بودند و آن را به نفع خود. حتی بعد از آن به عنوان انتخابات وارد شده نهایی آن سال بسیاری هنوز بخشید توهین آمیز و نظرات و نفرت پر tirades علیه همکار خود را نامزد خود را تهدید روزنامه نگاران را مسخره از افراد معلول. آنها فکر آن را فقط کمپین هیاهو که آن را همه حق است در پایان. "دفتر اشکال انسان" به عنوان رود. این چند سال گذشته جهان شده است مجبور به یادگیری درس تلخ که populists ماندن populists بدون در نظر گرفتن که آنها را نگه دارید. نه تجار و نه سیاستمداران از دست دادن خود را در تحقیر دیگران فقط به این دلیل آنها قسم خورده ام سوگند ،

ادامه مطلب: نسل Z می پیوندد جورج فلوید تظاهرات

2) چگونه سیاستمداران صحبت در مورد مخالفان سیاسی و منتقدان مهم است. در حال حاضر ما شاهد اثرات طولانی مدت از کلامی مسموم تهمت بوده است و ریختن بیش از کشور خود برای چهار سال گذشته است. آن را از بین بردن جامعه از درون. رئیس جمهور ثابت کلامی حملات را ناشی از احساسات آمریکایی ها به سلطه با خشم و نفرت و تحقیر. کلمات بی ربط نیست — آنها سلاح. ما باید دقیق در مورد چگونه ما استفاده از آنها را حتی اگر آن را به معنی خطر دیده شدن به عنوان humorless یا انعطاف ناپذیر.

مرگبار عمل در ذهن سرچشمه

3) نژاد پرستی می کشد. اما قاتل عمل می کند ریشه های خود را در ذهن. ما نمی توانیم اجازه می دهد خودمان را به غفلت در مبارزه با محرومیت و روزمره نژاد پرستی. در آلمان حتی امروز هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از راست عناصر مهم در موسسات. بیگانه جوک هنوز همتراز برای دوره. اقلیت هستند هنوز هم به طور خاص به عنوان سپر بلا. به طور طبیعی هر کشور خاص خود را تاریخ با چالش های خاص ناشی از آن است. اما هیچ جامعه ای عاری از نژادپرستی و همه ما باید به طور مستمر به پرسش های ما افکار و اعمال ما.

Ines Pohl

اینس Pohl را سر DW واشنگتن استودیو به عنوان از 1 ژوئیه

4) من در آنجا بود چهار سال پیش زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود در برابر تاسیس موسسات. من تو را دیدم که چگونه او بسته بندی شده خود را از نژادپرستی و زن ستیزی خود را خود خشم در تلاش از عملکرد دموکراسی برای رسیدن به بیشترین حد ممکن برابری فرصت را به مبارزه علیه نظام — نخبگان. همه سیاستمداران باید توجه و هشدار داد که این شکل از پوپولیسم در نهایت حملات بسیار مبانی دموکراسی است.

5) ما نیز خود را گرفته خود مخرب البته دلیل دیگر وجود دارد هر گونه فضاهای که در آن شهروندان خود صحبت می کنند با یک دیگر هیچ زمین مشترک بین سنگر جهان بینی از رسانه های اجتماعی واقعیت. حتی برای رسانه های سنتی آن را تبدیل به تقریبا غیر ممکن است برای رسیدن به مخاطبان نیست که سهم مربوطه می باشند دیدگاه های سیاسی. این عصبانی بخش در را باز کرد نه تنها به وطنی تئوری های توطئه بلکه به قدرت های خارجی با هر دو بتن و تیره سیاسی نیت.

من شده ام خسته

6) من نمی دانم که چگونه شما احساس می کنید اما من گاهی اوقات خودم و متوجه چقدر من بی تفاوت شده ام وقتی که می آید به اقدامات فعلی رئیس جمهور. چیزهایی که به سادگی غیر قابل تصور چند سال پیش در حال حاضر این واقعیت جدید: زمخت نظرات در مورد دیگر سران دولت, تهدید, توهین. میشل اوباما بانوی اول سابق یک بار با هدف تعیین استاندارد های مختلف با او در حال حاضر معروف کلمه از مشاوره: "زمانی که آنها به پایین ما برو بالا."

ادامه مطلب: فقر برنده این جنگ در حقیقت مبتنی بر کنتاکی شرقی

در اینجا بیش از حد ایالات متحده می تواند به عنوان یک هشدار است. احترام متقابل بیش از صرف قوانین و مقررات; آن را نیز پایه و اساس یک واقعا دموکراتیک شکل دادن به افکار عمومی. من نمی گویم که ما نباید با شور و نشاط برای مبارزه با آنچه که ما فکر می کنم درست است هر دو در حوزه سیاسی و در رسانه ها. اما حتی یک صدای جیر جیر سریع هنوز هم باید نوشته شود با مدنیت. در این روزها و هفته های ما دیدن آنچه که اتفاق می افتد زمانی که یک کشور از دست می دهد و احترام به آن موسسات و در نهایت برای خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب