برش تخته است که شما هرگز می خواهید برای مخفی کردن در یک کابینه یا کشو

برش و خرد کردن تخته آشپزخانه ابزار است که هر نوع از طبخ باید در دست است. و در حالی که آنها عمدتا در خدمت مقاصد

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

برش و خرد کردن تخته آشپزخانه ابزار است که هر نوع از طبخ باید در دست است. و در حالی که آنها عمدتا در خدمت مقاصد فایده این بدان معنا نیست که شما را به قربانی سبک اگر شما تمایل به ترک آنها را در شمارنده های خود را. ما توضیح آنچه در آن طول می کشد به می دانم که هیئت مدیره برش به استفاده از برای چه اما چگونه در مورد که در برش هیئت مدیره برای نشان دادن خاموش مهارت های چاقو به مهمانان خود را ؟ در اینجا یک لیست از چند زرق و برق دار و برش تخته سفت که شما می خواهید را به یک مکان دائمی در آشپزخانه خود را.

اپیکوری غیر لغزش سری برش هیئت مدیره

اگر شما می خواهید یک اسب بارکش یک برش هیئت مدیره این است که یکی برای شما. Scouted نویسندگان جولیا Alvidrez سوگند توسط این هیئت مدیره برش از اپیکوری. "سطح غیر متخلخل پس از آن را نگه دارید به سخت بوی (مانند سیر یا ماهی کولی) و آن را مقاوم در برابر لکه (هر چند چغندر و اسیدهای را لکه دار خواهد شد اگر به سمت چپ بیش از حد طولانی). این ماشین ظرفشویی امن و می تواند مقاومت در برابر حرارت تا 350 درجه است."

پنج دو بامبو برش هیئت مدیره

ممکن است به نظر ساده است اما این دو طرفه تخته برش فن های مورد علاقه. یک طرف امکانات فوق العاده عمیق آب شیار بنابراین شما می توانید گرفتن هر drippings از برش گوشت و همچنین به عنوان یک اسپوت پور. در سمت تلنگر, وجود دارد, تلفن, حافظه, بنابراین شما می توانید نگه دارید خود را دستور العمل در مقابل از شما در حالی که هنوز هم با استفاده از هر دو دست.

Joseph Joseph لانه برش پلاستیک مجموعه

بزرگ گردو هیئت مدیره برش چوب

این تیره گردو هیئت مدیره برش چوب توسط ویرجینیا پسران آشپزخانه دارای آب قطره ای شیار و می تواند به طور کامل سفارشی با نفت به عنوان آن می آید به طور کامل unseasoned.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن