آلمان آنگلا مرکل: اتحادیه اروپا برای وحدت در coronavirus بازیابی

آلمان صدراعظم صحبت در طیف گسترده ای از موضوعات در سفر به بروکسل پس از همه گیر باعث مستندات در سراسر این قاره ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

آلمان صدراعظم صحبت در طیف گسترده ای از موضوعات در سفر به بروکسل پس از همه گیر باعث مستندات در سراسر این قاره است. اما بالا از دستور کار بهبود اقتصادی از شیوع کروناویروس.

خانم مرکل در دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز چهارشنبه به جلو و با هم به منظور ایجاد یک موفقیت از €750 میلیارد دلار ($847 میلیارد دلار) بازیابی بسته های پیشنهادی توسط بلوک. پرداختن به پارلمان اروپا خواهان یک رویکرد جامع به بهبود تلاش.

"در ماه های بعدی ضروری است سعی کنید برای جلوگیری از همه گیر و برای غلبه بر عواقب. کسانی که مرتبط با سلامت اجتماعی و اقتصادی عواقب" مرکل گفت.

او به نام برای همبستگی و وحدت در اتحادیه اروپا به عنوان او خطاب به پارلمان اروپا در بروکسل و به دنبال درام پشتیبانی از چند میلیارد یورو بهبود بسته برای مقابله با کروناویروس و تاثیر اقتصادی آن.

"من باور دارم در اروپا است. من معتقدم با اروپا" مرکل گفت. "هیچ کس نمی تواند آن را از طریق این بحران به تنهایی. همه ما آسیب پذیر است."

ادامه مطلب: آنجلا مرکل گذشته شورای اتحادیه اروپا در انتخابات ریاست جمهوری — چه انتظار

دیگر مشکلات پیش رو

مرکل همچنین صحبت از خطرات ناشی از ناسیونالیسم و به نام برای تهاجمی تر طرح در مقابله با تغییر آب و هوا. این خواهد بود میان آلمان و اولویت های آن در طول شش ماه ریاست دوره ای شورای اتحادیه اروپا, او گفت:.

مرکل ملاقات روسای جمهور سه اصلی نهادهای اتحادیه اروپا از جمله خود وزیر دفاع سابق و CDU متحد رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen به عنوان بخشی از اولین سفر خارج از کشور پس از coronavirus گسترده متوقف اروپایی سفر می کند.

دقیق مرز محدودیت ها و محدودیت ها به جنبش مردم تصویب شد در سراسر این قاره به سرعت گسترش ویروس اما بسیاری از آنها کاسته شده است در هفته های اخیر.

در حال حاضر بلوک است که به دنبال راهی برای خروج از آشفتگی مالی برانگیخته توسط pandemic با اتحادیه اروپا بهبود اقتصادی در صدر دستور کار مرکل در طول سفر.

ادامه مطلب: کمیسیون اروپا رونمایی €750 میلیارد بهبود طرح

هیچ معامله Brexit نگرانی

مرکل همچنین گفت: آلمان همچنان به فشار برای یک توافق نامه همکاری با بریتانیا اما اتحادیه اروپا باید آماده به صورت ناگهانی تقسیم روابط از 2021.

"پیشرفت در مذاکرات تا کنون بوده است باریک به آن قرار داده دیپلماتیک" مرکل گفت. "ما توافق کرده اند که با انگلستان به سرعت بخشیدن به روند مذاکرات ... من ادامه خواهد داد به فشار برای یک راه حل خوب است اما ما نیز باید آماده برای یک امکان هیچ معامله سناریو."

ظاهر او در بروکسل همزمان با آخرین دور از مذاکرات میان اتحادیه اروپا و مذاکره کنندگان به رهبری میشل Barnier و یک تیم به رهبری دیوید فراست.

ادامه مطلب: نظر: آنجلا مرکل لحظه به تعریف آینده اتحادیه اروپا

دشوار مذاکرات پیش از نشست

این نشست پیش از هفته آینده اجلاس مربوط به اتحادیه اروپا 27 سران دولت ها است. اتحادیه اروپا فشار برای اجماع بر روی بلوک €750 میلیارد دلار ($846 میلیارد دلار) محرک معامله از این مذاکرات پس از یک شبیه کنفرانس در پایان ماه ژوئن به نتیجه نمی در هر بتن توافق.

با وجود اتحادیه اروپا ابراز امید برای یک ماه جولای دستیابی به موفقیت قبلی خود در اجلاس به اصطلاح "صرفه چهار" — هلند و سوئد و دانمارک و اتریش — بحرانی شده است از جنبه های خاصی از معامله در درجه اول ادغام مسئولیت برای کمک های مالی در سراسر اتحادیه اروپا.

jsi/msh (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن