طوفان Amphan: قربانیان احساس " رها " توسط جامعه بین المللی

S M شاهین عالم روستا در جنوب بنگلادش ویران شده است توسط طوفان Amphan. "تغییر آب و هوا است که به آرامی ما را می

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

S M شاهین عالم روستا در جنوب بنگلادش ویران شده است توسط طوفان Amphan. "تغییر آب و هوا است که به آرامی ما را می کشد و در عین حال جامعه بین المللی است که به انجام هر کاری برای نجات ما," او می گوید DW.

در سن 19, S, M شاهین علم (تصویر اصلی) یک دانش آموز در بنگلادش Patakhali روستا در جنوب ستخیرا منطقه در حال حاضر دیده می شود چهار ویرانگر مکش.

"هر یک از عبور طوفان باعث می شود ما ضعیف تر" علم گفت: DW. "من یک دختر 8 ساله و پسر هنگامی که طوفان Aila آمار روستای من در مه 25, 2009. من در حال بازی در نزدیکی خانه من زمانی که پدر و مادر من به نام من با عجله از من می پرسی به بسته چیزهای من به عنوان سیل آب سریع نزدیک بود ما ایجاد کرد. من نمی تواند بسته همه چیز من به خانه ما غوطه ور شد در عرض چند دقیقه" علم گفت: DW.

بیشتر بخوانید: تظاهرات در کلکته بیش از گردباد Amphan بازیابی تاخیر

"من تا به حال به شنا به نزدیکی یک ساختمان دو طبقه را به پناهگاه. حدود 200 نفر پناه در دو اتاق کوچک که ساختمان باقی مانده است که بالاتر از آب است. من صرف شب در آنجا بدون هیچ چیزی برای خوردن. آن را یک شب ترسناک."

علم را Patakhali روستای احاطه شده توسط رودخانه بزرگ. اکثر مردم در این روستا در حال کشاورزان و ماهیگیران حرفه ای.

"Aila باعث آسیب قابل توجهی به ما امرار معاش از آنجا که اراضی کشاورزی و شیلات آسیب دیده بودند با آب شور. شوری رندر سرزمین ما uncultivable برای مدت زمان طولانی" علم اضافه شده است.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

Amphan را ویرانی

علم گفت که طوفان Aila به شدت آسیب دیده dikes که ساخته شد برای جلوگیری از دریا از پوشش زمین. "آنها ترک خورده در مکان های مختلف بلافاصله پس از طوفان, ضربه زدن به منطقه. در برخی نقاط آب سرریز به عنوان dikes نمی شد به اندازه کافی بلند برای جلوگیری از جزر و مد امواج."

ادامه مطلب: هند و بنگلادش و شروع طوفان Amphan پاکسازی

Villagers try to save the embankment during the high tide

روستاییان سعی کنید برای صرفه جویی در خاکریزی در طول جزر و مد بالا

19 ساله گفت که وظیفه اصلی آنها در طول طوفان Amphan بود برای نجات خاکریزی از شکستن در طول جزر و مد بالا. "ما می خواستیم برای حفاظت از اراضی کشاورزی و میگو استفاه از آب شور. هزاران نفر از روستاییان سعی در بالا بردن آن قبل از Amhpan آمار منطقه ما," او گفت:.

"اما Amphan شد بسیار قوی تر از قبلی مکش. آب در رودخانه ها به سرعت در حال افزایش — چیزی است که من تا به حال هرگز قبل از دیده می شود. با وجود تمام تلاش های ما را نمی کشد طولانی برای dikes به سقوط است."

Amphan شد قدرتمند ترین طوفان به اعتصاب بنگلادش و هند در ایالت بنگال در بیش از یک دهه. گردباد کشته شدن دست کم 95 نفر و میلیون ها نفر آواره و پس از آن محصل در مارس 20, آوردن با آن خطرناک موج طوفان و باران سنگین است. همچنین تخریب خانه ها و محصولات مستغرق مناطق وسیع از زمین و جامعی خطوط برق در بنگلادش و هند است.

مقامات در بنگلادش گفت: این توفان باعث شده بود حدود 130 میلیون یورو (€118.5 میلیون دلار) خسارت است. حد کامل تخریب همراه هند شرقی منطقه ساحلی شد هنوز مشخص نیست با گزارش هنوز به trickling در مناطق دور افتاده.

"طوفان Amphan نیز به طول انجامید طولانی تر از قبلی طوفان گرمسیری دیده بودم — در آن باقی می ماند برای 12 ساعت در منطقه ما در حالی که طوفان قبلی معمولا به طول انجامید و پنج" علم گفت.

عالم گفت: هیچ چیزی نمی تواند به اندازه کافی پناهگاه در منطقه خود را. "علاوه بر این, فیزیکی, فاصله برای محافظت از خود از رمان coronavirus ممکن است در موجود پناهگاه," او اضافه شده است.

احساس رها

فرکانس و قدرت مکش را افزایش داده اند در خلیج بنگال در منطقه علم متوجه شده است. "آن بوده است که 12 سال پس از طوفان Aila. سه مخرب طوفان آمار ما پس از Aila — سیکلون بلبل و طوفان Foni در 2019."

بنگلادش در جنوب منطقه در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای در معرض ابتلا به طوفان گرمسیری با توجه به تغییر آب و هوا و محیط زیست می گویند. "The Sundarbans جنگل حرا در منطقه به عنوان یک مانع طبیعی در برابر طوفان گرمسیری تضعیف طوفان قبل از رسیدن به ما. بدون آن طوفان را نابود ما در حال حاضر" علم گفت.

"طوفان نمی ترساندن من دیگر; چیزی که مرا می ترساند این است که ما به آرامی در حال مرگ هستند به دلیل تغییر آب و هوا. همه ما مزارع و میگو محوطه شده اند مستغرق یک بار دیگر. این بدان معنی است که ما نمی خواهد بود قادر به پرورش هر چیزی را در ماه های آینده. ما باید به تکیه بر حمایت از سازمان های غیر دولتی."

19 ساله و دانشجو که شکایت روستاییان دریافت نکرده خیلی حمایت از دولت است.

ادامه مطلب: طوفان Amphan: بنگلادش است آماده شده است ؟

"ما گفته مقامات چندین بار که dikes بودند نه تعمیر شده و نه بالا پس از سال 2009 در نیجریه. آنها نمی هر چیزی در مورد آن."

"گاهی اوقات احساس می کنم که جامعه بین المللی نیز رها شده ما. آنها ما را ترک کرده اند به مرگ به آرامی. غرب تا حد زیادی مسئول گرمایش زمین است که منجر به بالاتر از سطح دریا. ما هستند که باید به رنج می برند به دلیل آن است. هنوز ما نمی بینیم هر گونه ابتکار عمل بین المللی برای حفاظت از" علم شکایت کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن