حفظ حریم خصوصی داده: "ما تقریبا در بدترین سناریو' می گوید: whistleblower

آلمان دادگاه عالی حکم داده است پلیس را بیش از حد دسترسی به شهروندان داده است. این نوع از "سوء استفاده از تکنول

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

آلمان دادگاه عالی حکم داده است پلیس را بیش از حد دسترسی به شهروندان داده است. این نوع از "سوء استفاده از تکنولوژی" است که به صورت تجاری در دسترس افزایش عمده مسائل اخلاقی می گوید: حفظ حریم خصوصی داده ها فعال بریتنی قیصر.

دو سال پیش فاش شد که یک شرکت تا به حال استفاده می شود دسترسی به 87 میلیون مردم اطلاعات شخصی خود را به نفوذ آرا در سراسر جهان است. پیش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده این زن که نشان داد چگونه Facebook سوء استفاده داده های ما صادر استارک هشدار دهنده دیجیتال امور: "ما تقریبا در بدترین سناریو مورد. به نظر من واقعا فکر می کنم که سوء استفاده از تکنولوژی می تواند بسیار بدتر از آن است که در حال حاضر است."

که هشدار می آید نه از 2018 زمانی که مشکل این بود که نشان داد اما امروز پیش از سال 2020 ما انتخابات ریاست جمهوری و چهار سال از آرا که دیدم تهمت وارد امریکا بالاترین مقام و انگلستان تصمیم به ترک اتحادیه اروپا — با هم بودن تلقی نامشروع توسط منتقدان با توجه به مبارزات' استفاده از hyper-هدفمند اطلاعات غلط نقض تامین مالی مبارزات انتخاباتی قوانین و سایه داده های.

بریتنی قیصر سابق مشاور سیاسی اغلب اعتبار به عنوان زنی که به کمک تبدیل سیاست به عنوان ما آن را می دانم. نقش خود را با کمبریج Analytica او را دیدم فروش محاسن داده محور مبارزات سیاسی تیم ها و دولت ها در سراسر جهان است.

در ماه مارس سال 2018 او جلو آمد با اطلاعات در مورد این شرکت مانند ، "هنگامی که من برای اولین بار ملاقات مدیر عامل کمبریج Analytica و SCL گروه الکساندر هیچ کس و او به من گفت در مورد آنچه که می تواند آنها را با داده های که صدا بسیار پیشرفته تر از چیزی است که من تا کنون آموخته کار در کمپین اوباما یا با DNC (ما کمیته ملی حزب دموکرات) و یا دیگر سازمانهای مرتبط با" قیصر گفت: DW صحبت از برخورد از خانه همایش فن آوری.

با وجود داشتن یک پس زمینه کار با داده ها برای آن زمان سناتور باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در سازمان ملل و دیگر سازمان های غیر دولتی و آموزش دیده به عنوان یک وکیل حقوق بشر او به پایان رسید تا گرفتن کار در کمبریج Analytica که در آن او کار می کرد برای سه سال.

افزایش فشار افکار عمومی در مورد استفاده از داده

این فقط کار کمبریج Analytica ساخته شده است که این ممکن است اما راه های که در آن شرکت رسانه های اجتماعی — به خصوص Facebook — جمع آوری اطلاعات. پس از شرکت فروپاشی در سال 2018 رسانه های اجتماعی شرکت مجبور شدند برای رسیدگی به افزایش فشار از مردم در مورد چگونه اطلاعات خود را مورد استفاده قرار گرفت. دو سال در رسانه های اجتماعی شرکت ها هنوز با نقش خود در این مجموعه اطلاعات کاربر — و همچنین به عنوان یک واسطه در گسترش اشتباه و دروغ و سیاسی با هدف قرار دادن آنلاین.

"من باید منصفانه به [توییتر مدیر عامل] جک دورسی که برخی از بزرگتر حرکت او ساخته شده اند فوق العاده مفید برای نشان دادن مدیران از شرکت های دیگر که می توانید آنها را در برخی از چیزهایی. برای مثال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در پایان سال گذشته و در حال حاضر ضعیف محتوایی که در نظر گرفته شده دو برابر استانداردهای جامعه و یا تحریک خشونت."

Former Cambridge Analytica CEO Alexander Nix (center) (Reuters/H. Nicholls)

کمبریج Analytica مدیر عامل الکساندر هیچ کس (مرکز) در میان رسیدگی به این شرکت و شیوه های برداشت از Facebook اطلاعات کاربر

قیصر تضاد دورسی موضع با Facebook موسس مارک زوکربرگ است که تحت افزایش نظارت عمومی برای شرکت داده نمیشه ،

"او موضع مخالف به مارک زوکربرگ که من اغلب فقط بهانه ای برای چرا او حاضر به مقابله با برخی از بزرگترین مسائل در پلت فرم خود را. مثلا بدیهی است که اجازه می دهد سیاستمداران می گویند هر آنچه را که بر روی پلت فرم خود را بدون اینکه برگزار می شود به استانداردهای جامعه حتی اگر ما قوانین در برابر تحریک خشونت و یا تحریک نفرت نژادی و یا رای دهندگان سرکوب و یا تهمت یا افترا."

ادامه مطلب: چرا شما باید فکر می کنم دو بار در مورد دادن Facebook شماره تلفن همراه خود را

Facebook CEO Mark Zuckerberg (picture-alliance/dpa/AP Photo/File/A. Harnik)

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل شهادت قبل از مجلس نمایندگان در سال 2018 در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها و استفاده از Facebook داده ها به هدف ما رای دهندگان در انتخابات 2016

'من به شما پیشنهاد خواندن Infinite شرایط'

قیصر تاکید نیاز به چارچوب قانونی به آدرس فعلی عدم نظارت و حقوقی منطقه خاکستری. "ما نیاز به کار بسیار نزدیک با قانونگذاران به مطمئن شوید که قوانین ویژگی های به اندازه کافی است که شرکت هایی مانند Facebook برگزار می شود مسئول اعمال خود است."

اما یک چارچوب قانونی کافی خواهد بود اگر آن را در نظر گرفته و تنها کشوری است که در آن شرکت استوار است. متعدد اخیر موارد مطرح شده اند شبح دخالت خارجی از طریق شرکت فنی ساخت این موضوع یکی از جهانی نگرانی است.

ادامه مطلب: از روسیه با عشق ؟ انگلستان نشسته روی داغ دکمه دخالت گزارش

"در بسیاری از دره سیلیکون سیستم عامل است که ارائه فضا برای دخالت خارجی," قیصر می گوید: rebutting این تصور که دخالت خارجی و دره سیلیکون نفوذ در حال جدا کردن مسائل. "من پیشنهاد می کنم که شما به عنوان خوانده شده Infinite ضوابط و شرایط اگر شما هنوز رتبهدهی نشده است."

آن را دشوار است به دانستن نیت جمع آوری اطلاعات اگر آن را به روشنی بیان کرد. در مورد Infinite — چینی-فیلم های پلت فرم — قیصر می گوید: "نیت خود را برای داده های ما می تواند کاملا مربوط. [نرم افزار] دهکدهای دقیق صورت به رسمیت شناختن و می توانید نقشه تمام اتاق ها در خانه های خود به کاربران. آن را ثابت دسترسی به دیگر برنامه ها و داده ها; تماس با ما زندگی می کنند محل دسترسی به میکروفون و دوربین هر زمان که آنها می خواهم."

او می افزاید: "بدون در نظر گرفتن چگونه شگفت انگیز برخی از Infinite فعالان شده است به تازگی برای جنبش های سیاسی که من علاقه مند هستم در من هنوز هم فکر می کنم آن را کاملا یک ابزار خطرناک."

ادامه مطلب: هند ممنوعیت Infinite دیگر برنامه های چینی بیش از 'امنیت' نگرانی

'داده ها می تواند بزرگ اکولایزر'

اگر قیصر به تاسیس طرح است که مبارزه برای تغییرات در قانون رضایت آگاهانه و فرد کنترل بر اطلاعات شخصی او باور ندارد که همه ما باید پرتاب ما فن آوری دیجیتال به نزدیکترین بدن از آب است.

"من به وضوح بر این باورند که آیا آن را یک دولت یا حزب سیاسی و یا یک سازمان خصوصی هر سازمان باید اطلاعات محور است."

یکی دیگر از راه حل های قیصر به دنبال توانمند سازی کاربران از طریق دادن به آنها این فرصت را به پول از داده های خود را. آن است که امکان به دست آوردن کشش: در سال 2017, the Economist magazine ادعا کرد "با ارزش ترین در جهان منابع دیگر اما داده."

"من در واقع می بینیم که داده ها می تواند بزرگ equalizer," او گفت:. "آنچه من در گذشته تجربه شده است که در واقع برای برخی از مردم است که کاهش قدرت خرید خود را داده است که ارزش بیشتر به این دلیل که آنها معمولا تولید به مقدار داده...مارک زوکربرگ می گوید ما داده است که تنها به ارزش هفده دلار و یک چهارم ... برای دو میلیارد نفر در جهان هستند که زندگی می کنند در کمتر از دو دلار در روز هفده دلار در سه ماهه می تواند به طور کامل زندگی خود را تغییر دهید."

با این حال بسیاری از اطلاعات حریم خصوصی کارشناسان اشاره می کنند که حفاظت از اطلاعات فردی کافی است که عدم انجام این کار اثرات آن بر روی یک سطح اجتماعی. منتقدان می گویند که درخواست افراد برای تنظیم خود را از طریق رضایت و یا اطلاعات سود سهام طرح نیازی نیست شرکت برای احترام به حقوق و حریم خصوصی اما قرار می دهد تعهد در پایان کاربر.

بیشتر بخوانید: اینجا را کلیک کنید برای باز کردن این مقدار از داده های شما

Quote card of Cambridge Analytica whistleblower Brittany Kaiser

آلمان را تجربه منحصر به فرد با اطلاعات و مقررات

همانا احزاب سیاسی که تکیه بیشتر لیبرال دوری data-driven تکنیک به طور کلی اعتقاد قوی تر حفظ حریم خصوصی داده ها و مقررات است که انتخابات را به نفع خود بودند انجام معامله.

این بود که تا حدی مورد با آلمان حاکم دموکرات مسیحی (CDU) در اواخر سال 2016 کمبریج Analytica تن به تن یک پیشنهاد به CDU به کار آنگلا مرکل صدر اعظم مجدد انتخابات.

"از CDU به ما گفت نه و گفت که با استفاده از داده نمی شد در 'شخصیت سیاسی آلمان" و ما می تواند به ما داده محور استراتژی و بازگشت به انگلستان است."

اروپایی, قیصر معتقد هستند بسیاری اطلاعات بیشتر و آگاهانه به عنوان یک نتیجه از جنگ جهانی دوم است. این امر به ویژه آشکار در چگونه آلمانی ها درمان خود را حفظ حریم خصوصی داده ها. آن است که فوق العاده رایج برای پیدا کردن که مردم با استفاده از نام واقعی در Facebook, مشخصات و تصاویر مبهم و کارت های اعتباری نادر است.

تناقض, اما, آلمانی ساکنان هنوز هم به ارائه مقدار زیادی از کاغذ بازی به دولت از جمله "پلیس ثبت نام" هنگامی که آنها حرکت می کند خانه های کشور برای بدنام نیاز مردم به ارسال اطلاعات شخصی قابل توجهی هر دو یا دیجیتالی بر روی کاغذ و یا به صورت معمول وظایف اداری. این کشور را بالا دادگاه روز جمعه حکم داد که آلمان دادگاه عالی روز جمعه حکم داد که پلیس و مقامات امنیتی باید بیش از حد دسترسی به اطلاعات شخصی در تلفن همراه و کاربران اینترنت است.

ادامه مطلب: دادگاه آلمان قوانین پلیس را بیش از حد دسترسی به اطلاعات شخصی

آلمان تاریخ قیصر می گوید که "استارک هشدار و یادآوری چقدر بد آن را می توانید دریافت کنید. بنابراین ما باید برای جلوگیری از آن را از همیشه رفتن که دور دوباره."

حفظ حریم خصوصی داده ها آگاهی متفاوت است از کشوری به کشور

به همین ترتیب پس از تبادل سیاسی هدف بر اساس اطلاعات به یک حزب سیاسی مشاوره شرکت بسته بندی فرستاده شد: "اگر مردم می دانستند که یک نامزد انجام شد این به معنی شکست برای برخی" یک حزب رسمی گفت.

"[اطلاعات بازار] بود یک فرصت منحصر به فرد آمریکایی," او نوشت و در کتاب خود هدف قرار داده است. "داده ها و قوانین در کشورهایی مانند انگلستان و آلمان و فرانسه اجازه نمی دهد چنین آزادی."

"آمریکایی ها تا به حال نه چمدان که اروپایی ها تا به حال," او بیشتر اشاره کرد. "اطلاعات شهروندان از یهودیان به زن کولی در معلولان و همجنس گرایان چیزی بود که تا به حال ساخته شده هولوکاست هر دو ممکن است و ظالمانه کارآمد است. پس از جنگ جهانی دوم و ورود به عصر دیجیتال قانونگذاران در اروپا ساخته شده اطمینان حاصل کنید که داده های قوانین سختگیرانه به منظور جلوگیری از چیزی بود که از همیشه اتفاق می افتد دوباره."

Anti-Brexit protesters outside UK Houses of Parliament (AFP/Getty Images/D. Leal-Olivas)

قیصر می گوید کمبریج Analytica در ابتدا تن به تن یک طرح به کار برای "باقی می ماند" کمپین اما رد شد و این شرکت به پایان رسید تا با استفاده از هدف قرار داده به حمایت در نهایت موفق "ترک" کمپین

حتی اگر آلمان و فرانسه تبدیل شده کمبریج Analytica دور این مورد نیست در انگلستان که در آن شرکت کمک کرد تا رای گیری را ترک کمپین به هدف قرار دادن اطلاعات خاص به اقشار جامعه بریتانیا و همچنین دور زدن کمپین تامین مالی ،

ادامه مطلب: چه نقشی را کمبریج Analytica بازی در مبارزه با تروریسم در اروپا رای دهند ؟

در ابتدا هر چند کمبریج Analytica تا به حال تن به تن به "باقی می ماند" کمپین. اما "به ما گفته شد که حرفه ای مشاوران سیاسی مورد نیاز نیست زیرا [باقی] قرار بود به برنده شدن به هر حال که من فکر می کنم به طور کلی یک نوع از یک قدم اشتباه در کل مبارزات انتخاباتی."

در واقع Brexit مبارزات انتخاباتی بود و فقط یک کار با مشخصات بالا برای این شرکت است. در اوایل سال 2020 قیصر به اشتراک گذاشته اسناد و مدارک اضافی ترسیم کار کمبریج Analytica را در برزیل و کنیا و غنا و مالزی است. بیش از 100000 بیشتر اسناد و مدارک با توجه به منتشر شد جزئیات کار در 68 کشور جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن