Dave Matthews بازده به پرداخت آن را به جلو Live on May 28

Dave Matthews را به پرداخت آن را به جلو زندگی ورایزون هفتگی زنده جریان سرگرمی سری در حمایت از کسب و کارهای کوچ

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

Dave Matthews را به پرداخت آن را به جلو زندگی ورایزون هفتگی زنده جریان سرگرمی سری در حمایت از کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر COVID-19 برای دومین اجرای زنده در روز شنبه, مارس 28 در 8:00 p. m. و / 5:00 p. m. PT. ماتیوز لگد کردن این مجموعه در 26 مارس از خانه خود در سیاتل که در آن او را از انجام دوباره برای نهایی قسط هفتگی نسخه از این سری است. جزئیات در مورد چگونگی پرداخت آن را به جلو زنده خواهد شد در این تابستان به عنوان Verizon همچنان به حمایت و ارائه منابع برای کسب و کار کوچک جامعه به زودی اعلام خواهد شد.

"این بسیار مهم است سعی کنید و پیدا کردن راه هایی برای مراقبت از کسب و کار است که شما را دوست دارم کسانی که در زادگاه خود که بخشی که می گفت:" Dave Matthews. "راهی برای کمک به کسانی که مردم اگر شما می تواند کمک کند"

در طول نه ماه از سری پرداخت آن را به جلو زنده دیده است عظیم تعامل garnering بیش از 70 میلیون livestream انداز بسیج هر بیننده را به حمایت از کسب و کارهای محلی مورد علاقه خود را, روح جوامع محلی به طوری که آنها می تواند بازگشایی زمانی که بحران عبور می کند. سری به برجسته برخی از بزرگترین نامها در موسیقی, بازی, سرگرمی و ورزشی از جمله Usher, Chance the Rapper, Janelle Monáe, Billie Eilish, Alicia Keys, Ryan Tedder, تیم Penske رانندگان توا Tagovailoa جو باک Saquon Barkley, Cizzorz, Nate تپه Pokimane, Aisha Tyler, جو باک, Oliver Hudson, فرسوده والاس و لیلی سینگ های مورد علاقه خود را به کسب و کارهای محلی و تشویق بینندگان به فروشگاه آنلاین, خرید کارت های هدیه و سفارش غذا به رفتن.

"قدر از پشتیبانی مورد نیاز است برای کمک به کسب و کار در حال حاضر گفت:" دیگو Scotti, مدیر ارشد بازاریابی افسر ورایزون. "ما مهار قدرت بیش از 70 میلیون نفر که با هم به یک معنی تاثیر خود را در کسب و کارهای محلی. این درست است جنبش و Verizon افتخار بود منجر به راه است."

Verizon بنیاد متعهد است تا به $7.5 میلیون دلار در کمک های مالی به کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور در سراسر سه دور از کمک های مالی از طریق محلی طرح های پشتیبانی شرکت (LISC) یک سازمان غیر انتفاعی ملی. امروز این سازمان اعلام کرد دور دوم کمک های مالی از LISC را Verizon کسب و کار کوچک بازیابی صندوق به بیش از 200 صاحبان کسب و کار کوچک از سراسر کشور است که دریافت تا $10,000 برای حمایت از کسب و کار خود را. این دور دوم کمک های مالی به ارمغان می آورد تعداد کل کسب و کارهای کوچک پشتیبانی به بیش از 400 کمک به آنها در دیدار با حقوق و دستمزد پرداخت اجاره و آدرس های اضافی فوری عملیاتی نیاز دارد.

LISC دریافت بیش از 170,000 برنامه تا کنون به Verizon کسب و کار کوچک بازیابی صندوق و کسب و کار دریافت کمک های مالی 62 درصد متعلق به زنان 90 درصد اقلیت و متعلق به 12 درصد در حال کهنه متعلق به. کسب و کار کوچک دریافت کنندگان کمک مالی در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور با 94 درصد عامل در جوامع محروم است که در طول تاریخ تا به حال دسترسی به انعطاف پذیر و مقرون به صرفه سرمایه است.

به طور جداگانه از کسب و کار کوچک مالی ورایزون نیز ارائه رایگان یک سال از دسترسی به حق بیمه خود را BlueJeans سرمایه گذاری ویدئو کنفرانس خدمات به هر یک از کسب و کار کوچک دریافت کنندگان کمک مالی از LISC را Verizon کسب و کار کوچک بازیابی صندوق برای کمک به حفظ این کسب و کارهای کوچک تولیدی است.

به تاریخ کل COVID-19 بحران تعهد از Verizon و Verizon بنیاد غرفه در بیش از 55 میلیون دلار در مشارکت و کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی در سراسر جهان است. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در ورایزون پاسخ به COVID-19 همه گیر در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن