عدم قطعیت به عنوان روز یکی از اتحادیه اروپا ویروس بازیابی صندوق مذاکرات به پایان می رسد در بن بست

رهبران اتحادیه اروپا موفق به رسیدن به یک مصالحه بیش از یک پیشنهاد بودجه و ویروس بازیابی صندوق در یک روز از مذا

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

رهبران اتحادیه اروپا موفق به رسیدن به یک مصالحه بیش از یک پیشنهاد بودجه و ویروس بازیابی صندوق در یک روز از مذاکرات. هلندی PM Mark Rutte خواستار حق وتو بیش توزیع بازیابی صندوق و مطرح رقیب طرح است.

بی سابقه €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) معامله در اتحادیه اروپا بودجه و coronavirus بازیابی صندوق باقی ماند و از رسیدن به روز جمعه پس از بیش از 12 ساعت از بحث های بدون نتیجه.

رهبران 27 عضو بلوک در جلسه ای در بروکسل برای اولین چهره به چهره سران اتحادیه اروپا پس از شیوع کروناویروس.

بسیاری در معرض خطر برای اتحادیه اروپا سازمان ملل به عنوان بلوک چهره بدترین حالت آن-تا به حال رکود و کشور نیاز به پول نقد سریع به حلقه از بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: رهبران اتحادیه اروپا در دیدار با 'بسیار دشوار' coronavirus بازیابی مذاکرات

مذاکرات بودند برای رسیدن به یک توافق برای €1.074 تریلیون بودجه اتحادیه اروپا که پیشنهاد شده است به طول بیش از هفت سال و یک €750 میلیارد بازیابی صندوق برای مقابله با کروناویروس بحران است.

اندازه بازیابی صندوق است که دیده می شود به عنوان بزرگترین استخوان مشاجره به هلند همراه با اتریش دانمارک, سوئد — اصطلاح "صرفه چهار" — به عنوان به خوبی به عنوان فنلاند در حال قرار دادن وزن خود را پشت یک کوچکتر صندوق و کوچکتر بخشی از کمک های مالی.

آنها تقاضا که هر گونه وام و یا کمک های مالی باید همراه با شرایط سخت به اطمینان حاصل شود که کشورهایی که تحت بدهی های سنگین انجام بازار کار اصلاحات.

خواستار حق وتو بر نحوه توزیع پیشنهاد بازیابی صندوق برگزار خواهد شد نخست وزیر هلند تاکید کرد که کمک های مالی توزیع به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی و بهبود انعطاف پذیری تسهیلات باید قطعنامه به اتفاق آرا موافقت از همه دولت های اتحادیه اروپا.

ادامه مطلب: اتریش Sebastian Kurz میسازد شرایط اتحادیه اروپا برای coronavirus بازیابی مقابله

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی از سوی دیگر در حال هل دادن در حمایت از بلند پروازانه بسته وام و یارانه به کشورهای عضو است. آنها بارها و بارها برای یک مصالحه.

مرکل روز جمعه تا به حال شک و تردید خود را در مورد رسیدن به دستیابی به موفقیت.

"من باید بگویم که تفاوت هنوز هم بسیار بسیار بزرگ است. و بنابراین من نمی توانم بگویم که آیا ما را به یک نتیجه در این زمان" او به رسانه ها گفت. "شما باید به صورت تا به واقعیت."

پاکسازی گفت که او "با اعتماد به نفس اما محتاط" و اضافه کرد که آن را یک "لحظه ای از حقیقت و جاه طلبی برای اروپا است."

روز جمعه ماراتن مذاکرات دیدم رئیس شورای اروپا چارلز میشل کار به صورت جداگانه و با Rutte و مجارستان ویکتور اوربان به پل تفاوت.

میشل آمد تا با یک طرح سازش که پیشنهاد توقف اضطراری در, نقدی, توزیع, اما Rutte پاسخ با رقیب طرح که هنوز هم اجازه می دهد یک کشور حق وتو.

نشست سر گرفته خواهد شد و در ساعت 11 صبح به وقت محلی (0900 UTC/GMT) روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن