COVID-19 مستند افزایش خشونت در بنگلادش

خشونت علیه زنان و کودکان در حال افزایش است در بنگلادش در میان COVID-19 مستند با توجه به گزارش. کارشناسان می گو

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

خشونت علیه زنان و کودکان در حال افزایش است در بنگلادش در میان COVID-19 مستند با توجه به گزارش. کارشناسان می گویند عدم فعالیت های اجتماعی و فشارهای مالی در حال افزایش شکاف در درون خانواده است.

در 15 آوریل Obaidul Haque Tutul یک بنگلادشی مرد livestreamed قتل همسر خود را در Facebook. این حادثه شوکه کشور به خصوص کسانی که به تماشای آن زندگی می کنند. برای یک لحظه آنها حتی نمی تواند واکنش نشان می دهند به آن را به عنوان آنها نمی تواند بر این باورند آنچه که در واقع اتفاق می افتد.

Tatul همسر خود را کشته Tahmina Akhter با یک کارد بزرگ و سنگین در خانه اش, بنا به گزارش ها بیش از یک اختلاف مالی. پس از ارتکاب جرم Tutul تبدیل خود را به پلیس محلی. این ویدیو وحشتناک گرفته شده از پلت فرم رسانه های اجتماعی.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

این حادثه صورت گرفت در میان سراسر کشور مستند در بنگلادش به سرعت رمان coronavirus گسترش نیز آلوده کرده است که نزدیک به 16000 نفر کشته و بیش از 230.

فعالان حقوق زن می گویند که این مستند ساخته شده است که زنان و کودکان بیشتر در معرض خشونت و سوء استفاده به عنوان بسیاری از آنها محدود به خانه های خود را با هیچ حمایت خارج.

ادامه مطلب: خشونت خانگی افزایش می یابد و در میان coronavirus مستندات در آسیا

'نا امید' مردان شلاق را

با توجه به بررسی های اخیر توسط Manusher Jonno پایه (MJF) محلی حقوق بشر سازمان حداقل 4,249 زنان و 456 کودکان در معرض خشونت خانگی در 27 از 64 مناطق بنگلادش در ماه آوریل با 1,672 زنان و 424 کودکان در مواجهه با خشونت برای اولین بار در زندگی خود را.

"زنانی که در مواجهه خشونت برای اولین بار سرزنش مستند برای وضعیت خود را. آنها می گویند که شوهران خود را در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای نا امید در خانه با توجه به فقدان تعامل اجتماعی" Arpita داس یک هماهنگ کننده در MJF گفت: DW.

"مردان عصبانی در مورد از دست دادن شغل خود به دلیل COVID-19 مستند. برخی از آنها تخلیه سرخوردگی خود را با شکنجه همسران خود را," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: حمله کرده و مورد آزار و اذیت — چگونه بنگلادش روزنامه نگاران در حال پرداخت قیمت برای COVID-19 گزارش

این MJF مصاحبه برخی از 17,000 زنان و کودکان برای این بررسی نشان داد که که 848 نفر شکنجه جسمی 2,008 فتح کرد گرفته شد ذهنی 85 جنسی و برخی 1,308 مواجه محدودیت های مالی از شوهران خود. این نظرسنجی همچنین گفت که چهار زن مورد تجاوز قرار گرفتند, یک کشته و 20 نفر تجاوز جنسی توسط افراد مربوط به آنها را در ماه آوریل است.

این سازمان می گوید: وضعیت مشابه است در مناطقی که نمی شد در این نظرسنجی.

شاهین Anam, مدیر اجرایی MJF می گوید: خانواده دشمنی های افزایش طول coronavirus مستند.

"تنش در حال رشد در درون خانواده است. مردان در حال کار نمی کند نمی تواند آنها را از رفتن به ملاقات دوستان خود را" انام گفت: DW اضافه کرد که کار خانگی برای زنان نیز افزایش یافته است در طول مستند.

اوایل ازدواج

حدود 92 درصد از کودکان مصاحبه شده توسط MJF بودند شکنجه توسط اعضای خانواده و یا بستگان – 14 مورد تجاوز قرار گرفتند و 16 رو اقدام به تجاوز به عنف و دو نفر ربوده شدند و 10 نفر مورد آزار جنسی.

ادامه مطلب: در حال بنگلادش کم هزینه coronavirus کیت های آزمایش قابل اطمینان است ؟

برخی از خانواده ها ازدواج کردن دختران به کاهش بار مالی.

"Coronavirus مستند به افزایش فشار مالی بر این خانواده ها است. برخی از پدر و مادر تصمیم به ازدواج دختران زیر سن قانونی خود و به منظور کاهش بار" Arpita داس یک فعال حقوق بشر گفت: DW.

"ازدواج کودکان در بنگلادش غیر قانونی است. اما در حال حاضر وضعیت سازمان های اجرای قانون محلی و مدیران مشغول هستند و در برخورد با کروناویروس. برخی از خانواده ها هستند که در نظر گرفتن آن به عنوان یک فرصت به ترتیب برای ازدواج دختران خود" Das اضافه شده است.

فرصت محدود برای شکایت

کارشناسان می گویند این فرصت به طور مستقیم کمک به زنان در پریشانی را محدود باقی می ماند تا زمانی که این مستند همچنان ادامه دارد.

"اقدامات قانونی می تواند انجام شود زمانی که یک زن با چهره های خشونت خانگی. با این حال بسیاری از آنها حتی نمی تواند گزارش سوء استفاده در تلفن گفت:" انام. "آنها همیشه احاطه شده توسط شوهران خود یا سایر اعضای خانواده است."

MJF را داس می گوید که معتادان تمایل به نگه داشتن چشم در قربانیان خود را به طوری که آنها نمی تواند به دیگران بگویید در مورد سوء استفاده.

ادامه مطلب: Coronavirus: بنگلادش صنعت پوشاک خطر سقوط



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب