دیوید Abney می پیوندد نورث روپ گرومن هیئت مدیره

Northrop Grumman Corporation (NYSE: NOC) اعلام کرد آن را انتخاب کرده است دیوید Abney به هیئت مدیره. Abney اجرا

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

Northrop Grumman Corporation (NYSE: NOC) اعلام کرد آن را انتخاب کرده است دیوید Abney به هیئت مدیره. Abney اجرایی رئیس یو پی اس مدیره و خدمت به عنوان مدیر اجرایی یو پی اس از سال 2014 تا مارس سال 2020 است.

"دیوید انجام شده است و مورد احترام رهبر کسب و کار است و علاوه بر بزرگ به هیئت مدیره ما" گفت: کتی سرپرست رئیس اجرایی و رئیس جمهور نورث روپ گرومن. "تجربه خود را پیشرو پیچیده کسب و کار جهانی خواهد بود بسیار با ارزش به عنوان ما همچنان به موقعیت شرکت ما برای رشد بلند مدت."

Abney به عنوان یو پی اس را افسر ارشد عامل قبل از تبدیل شدن به رئیس اجرایی نظارت بر تمام جنبه های یو پی اس جهانی شبکه حمل و نقل. قبل از این او بود که رئیس جمهور از یو پی اس های بین المللی که در آن او منجر به رشد شرکت در جهانی تدارکات قابلیت های.

Abney همچنین خدمت در هیئت مدیره از macy's, Inc. و هیئت کاتالیست یک سازمان کار برای سرعت بخشیدن و پیشرفت زنان به مدیریت ارشد و هیئت مدیره موقعیت. او همچنین به عنوان یک امانت از یو پی اس های پایه و آنی E. کیسی پایه و اساس است.

نورث روپ گرومن حل سخت ترین مشکلات در فضای هوانوردی دفاع و فضای مجازی برای دیدار با همیشه در حال تحول نیازهای مشتریان در سراسر جهان. ما 90,000 کارکنان تعریف ممکن است هر روز با استفاده از علم و تکنولوژی و مهندسی برای ایجاد و ارائه سیستم های پیشرفته و محصولات و خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن