Sofitel دعوت مهمانان به زندگی راه فرانسه در ماه ژوئن امسال با جشن La Fête de la Musique

به عنوان بسیاری از نقاط جهان شروع به بازگشایی و مسافران فکر می کنم در مورد عنوان کردن در تابستان, فرار, Sofite

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

به عنوان بسیاری از نقاط جهان شروع به بازگشایی و مسافران فکر می کنم در مورد عنوان کردن در تابستان, فرار, Sofitel پرداخت ادای احترام به ریشه های آن با دعوت پرشور دوستداران موسیقی در سراسر جهان برای جشن Fête de la Musique از طریق منحصر به فرد فعالانه و اختصاصی کمپین رسانه های اجتماعی در طول هفته از تاریخ 21 ژوئن سال 2020 است.

بسیار شبیه Sofitel مشهور سفیر جهانی از سبک فرانسوی و هنر-de-vivre همه روز جهانی جشنواره موسیقی Fête de la Musique شرکت کنندگان را تشویق به اجازه سست بیدار حواس و افراط در غیر منتظره از طریق یک جشن تمام ژانرهای موسیقی تجلیل آزادیخواه روح فرانسوی خیابان fêtes. Sofitel دعوت دوستداران موسیقی به زندگی می کنند راه فرانسه' با شرکت در Fête de la Musique فعالانه در سراسر جهان یا در محل در یک Sofitel اموال و یا به صورت دیجیتالی از طریق نام تجاری Sofitel برای تلفن های موبایل لیست پخش.

در این سال Sofitel نیز تشویق مهمانان در خانه به میزبان خود صمیمی La Fête de la Musique الهام soirée نگه داشتن روح جشنواره زنده از طریق فلسفه خود را از جشن بهترین زندگی و لذت بردن از آن را به کمال. 'Sofitel برای تلفن های موبایل در دسترس در هر دو Spotify در و Deezer یک فرهنگی سرپرستی لیست پخش است که می افزاید: زمینه مناسب برای تجربه آنچه در آن مانند به زندگی در فرانسه در راه است.

[من"ما Sofitel لیست پخش را می دهد که جوهر واقعی از soirée; انجام نگرفته بی انتها و پیچیده است. موسیقی شگفت انگیز است و نیروی قدرتمند است که فراتر از مرزها و متصل به همه ما است. در حال حاضر بیش از همیشه مهم است که همه ما را هم به درک چیزهایی است که ما را به شادی و جشن زندگی با عزیزان ما. Sofitel برای تلفن های موبایل است که یک راه برای درک روح La [/i]Fête de la Musique در خانه و تجربه مدرن و معتبر تفسیر Sofitel فرانسه هنر-de-vivre" گفت: Joao Rocco, معاون رئیس جمهور, لوکس, تجاری, مدیریت, Sofitel مارک.
نام تجاری را به لیست پخش به عنوان کاتالیزور برای میزبانی نهایی, ظریف شیک و بی خیال با هم در خانه و یا در محل در یک Sofitel ملک با لمس joie د vivre و casualness.
 
Sofitel نیز تشویق طرفداران خود و پیروان به ماندن اجتماعی با به اشتراک گذاشتن آهنگ های مورد علاقه خود از طریق Instagram داستان با استفاده از #MySofitelSounds. انتخاب مسیر باید بهترین تجسم چگونه La Fête de la Musique و فرهنگ فرانسوی الهام بخش آنها را به ارمغان می آورد و شادی را به زندگی خود را. نمونه می تواند طیف وسیعی از آهنگ کامل برای یک پیک نیک و یا یک پیاده روی رمانتیک به لحن مناسب برای رقص شب دور.
در علاوه بر این به این بحران های اجتماعی لحظه La Fête de la Musique در صفحه اصلی را انتخاب کنید Sofitel خواص در سراسر جهان خواهد شد میزبانی La Fête de la Musique اتفاقاتی که پایبند به محلی دستورالعمل و فیزیکی فاصله پروتکل های. نکات برجسته عبارتند از:

Sofitel افسانه گراند آمستردام است که باز کردن یک امضا ساحل تراس در حیاط خود را به میزبان منحصر به فرد ناهار در خدمت کوکتل خوشمزه و غذاهای به تقلید لوکس تعطیلات در جنوب فرانسه است. مهمان می تواند با پشت پا زدن و استراحت در حالی که متراکم به DJ Jazzy D به عنوان به خوبی به عنوان دیگر تعجب اجرای موسیقی. پاپ مد نشان می دهد, نمایش بهترین سبک ساحل باعث می شود برای یک روز کامل برای لذت بردن از آفتاب فرار بدون ترک شهر.
 
Sofitel خواص در چین نیز میزبانی می شود هیجان انگیز Fête de la Musique جشن. Sofitel جینان نقره پلازا باز است آن باشگاه Millésime سالن در 22 ژوئن به صورت منحصر به فرد شب از کوکتل و زنده اجرای موسیقی در حالی که در جولای 4, Sofitel ماکائو در پونته 16 جشن معروف فرانسوی جشن با حزب از همه احزاب است. این هتل قرار است میزبان یک لوکس استخر رویداد تا 800 مهمان کامل با زنده DJ اجراهای و سرگرمی ابتدا در بعد از ظهر.
 
برای کسانی که میزبانی Sofitel soirée در خانه و به دنبال اضافه کردن یک زیاده, لمسی, Sofitel به اشتراک گذاشته شده انتخاب و از آن chicest فرانسوی apéritifs.
 
بالتیمور کوکتل
ایجاد شده توسط Sofitel پاریس, Baltimore, Tour Eiffelتصفیه بالتیمور کوکتل کامل apero-شیک خدمت اصل شیک در طبیعت است.

  • 40ml صورتی Mistral جین
  • 20ml از آب آهک
  • 60 میلی لیتر از تونیک
  • 40ml از خانه های آلی آب تمشک
  • 40ml از تزریق چای (Jardin du Luxembourg)
  • مواد تشکیل دهنده ویژه: 10ml از سفیده تخم مرغ در shaker برای فوم

 فرانسه قاطر
یک امضای خدمت از Sofitel افسانه گراند آمستردامفرانسه قاطر است و طراوت و نور درخشان آن آبجو زنجبیل و لیمو تازه چرخ. پور بیش از, یخ هم بزنید و در پایان با یک خط تیره از bitters.

  • 50 میلی لیتر از رمی مارتین V. S. O. P
  • 200 میلی لیتر از توماس هنری آبجو زنجبیل
  • 1/2 لیمو تازه
  • 3 خط تیره از انگستورا Bitters

Redburry Tamuda
Sofitel Tamuda ساحل & Spa در مراکش به وجد مهمانان با آن Redburry Tamuda, آماده, با, تازه, محلی تمشک و یک لمس ظرافت فرانسوی. به سادگی سر و صدا تمشک در محل شاکر و اضافه کردن ودکا و مشروبات الکلی. لرزش و فشار و پور را به یک رابطه جنسی. در نهایت, اضافه کردن شامپاین همکاران voila!
 

  • 30 میلی لیتر از Cîroc ودکا
  • 10 میلی لیتر از تمشک مشروب
  • 80ml شامپاین
  • 20ml برای تمشک Coulis
  • 1 شاکر

با شخصیتی نور, فرانسوی, لمسی, Sofitel ادامه خواهد داد به ارائه یک گردباد فرهنگی جذاب حوادث در تمام طول سال های طولانی تشویق مهمانان به تجربه زندگی در فرانسه در راه است.

-----

در مورد Sofitel
Sofitel هتل ها و استراحتگاه است که یک سفیر از مدرن به سبک فرانسوی فرهنگ و هنر-de-vivre در سراسر جهان است. تاسیس در سال 1964 Sofitel اول بین المللی هتل های لوکس با نام تجاری به سرچشمه از فرانسه با بیش از 120 شیک و قابل توجه هتل ها در جهان بیشتر به دنبال پس از مقصد. Sofitel دودی تصفیه شده و انجام نگرفته حس لوکس مدرن همیشه ترکیب لمسی از انحطاط را با بهترین locale. این Sofitel مجموعه شامل چنین قابل توجه هتل ها به عنوان Sofitel پاریس لو حومه شهر, Sofitel لندن سنت جیمز, Sofitel مونیخ Bayerpost, Sofitel, Rio de Janeiro, ایپانما, Sofitel, Washington, DC, Lafayette, مربع, Sofitel سیدنی دارلینگ هاربر و Sofitel بالی Nusa Dua Beach Resort. Sofitel بخشی از Accor جهان پیشرو افزوده گروه هتلداری ارائه منحصر به فرد و تجربه معنی دار در 4,800 هتل ها و استراحتگاه و خوابگاه در سراسر 100 کشور جهان است.

sofitel.com | group.accor.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن