'منزجر' کارکنان خشم در برابر ظرف شبکه هل دادن آنها را به دفاتر

با وجود چند کارمند مرگ و میر ناشی از کروناویروس و ده ها تن از مثبت نتایج آزمون مخابرات غول Dish Network Corpor

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

با وجود چند کارمند مرگ و میر ناشی از کروناویروس و ده ها تن از مثبت نتایج آزمون مخابرات غول Dish Network Corporation, و یکی از برجسته تابعه زنجیر تلویزیون را متهم پیش با دفتر reopenings با هیچ احتمالی برای پایان دادن به این بیماری همه گیر در چشم. به عنوان یک نتیجه, کارکنان, وحشت زده و سرخورده.

"اگر من coronavirus چون من تا به حال در طی این بیماری همه گیر و کسی که در خانواده می میرد و به عنوان نتیجه خواهد رسن پوشش دفن یا سوزاندن هزینه?" یکی برافروخته کارمند پرسید: این شرکت در طول یک دیدار اخیر با شرکت برنج.

در یک جلسه مجازی در هفته گذشته با کارکنان در Sling TV جریان پلت فرم فرعی از ظرف شبکه—که صاحب سومین پرداخت-ارائه دهنده تلویزیون در ایالات متحده و همچنین به تازگی وارد اعتباری تلفن بی سیم کسب و کار—کارکنان التماس کرد با بالاتر یو پی اس برای متوقف بازگشت به کار ، و این شرکت اذعان کرد که آن را می خواستم کارکنان شروع به بازگشت به دفاتر چرا که کسب و کار موفق به دیدار با اهداف آن است. به این ترتیب بیش از دو ماه گذشته صدها نفر از کارکنان بازگشته اند چون ظرف و زنجیر تمایل به پرورش بهتر در فرد همکاری بین برخی از تیم های.

روزانه جانور به دست آمده بازخوانی این دیدار که زد بیشتر از 90 دقیقه و در درجه اول شامل صدها نفر از کارکنان از شرکت Englewood, کلرادو, دفتر مرکزی آن در ایالت یوتا ، کارکنان ارائه ده ها تن از سوالات با فشار دادن شرکت بالاتر یو پی اس از جمله ظرف سر منابع انسانی در مورد اینکه چرا تلویزیون ارائه شد تحت فشار بسیاری از کارکنان برای بازگشت به دفاتر.

کارمندان متعدد به نام تلویزیون ارائه دهنده پاسخ به بحران "bungled" و "بی رحمانه" در حالی که دیگران گفت: آنها احساس کردند هیچ چاره ای جز ترک این شرکت جای خود را در معرض خطر ایمنی و برخی از کارکنان شکایت کرده است که برخی از مدیران تا به حال نشده است با پوشیدن ماسک مورد نیاز در دفتر.

"با توجه به وضعیت در یوتا چرا شما با داشتن غیر ضروری مردم به دفتر آمده و در همه ؟" یک پرسشنامه گفت: ارجاع دولت انفجار coronavirus موارد در اوایل این ماه. "این است که بی رحمانه و خطرناک برای ما لازم است کارکنان."

"چه برنامه ای برای بهبود روحیه در حال حاضر تا زمانی که بازار اشتغال باز می شود تا به اندازه کافی برای منزجر کارکنان به ترک ؟" شخص دیگری پرسید. در پاسخ HR هرزه گفت: آنها به دنبال اشتغال در جای دیگر.

"از آنجا که ما ملزم به در اتاق بدون هیچ دلیل واقعی آن به نظر می رسد که تنها گزینه در دسترس است به ترک" یکی دیگر از کارمند chimed در. "وجود دارد هر گزینه های دیگر است که ما را مجبور به اقامت در خارج از ساختمان به هنوز هم باقی می ماند شاغل در زنجیر?"

در این جلسه پس از دو نفر از کارکنان در ظرف اصلی دفاتر خارج از دنور که میزبان اکثر زنجیر تلویزیون کارکنان شد و به احتمال زیاد مثبت برای رمان coronavirus. اما به جای برقراری ارتباط بوده است یک مورد مثبت این شرکت نکردند کارکنان برای روز اجازه می دهد که خبری از این ویروس به گسترش غیررسمی در میان کارکنان.

در این نشست با کارکنان ظرف صبورانه در دفاع از موقعیت خود گفت که آن را تا به حال اجرا تمام اقدامات ایمنی مناسب از جمله اجباری متوسط چک ماسک-پوشیدن در دفتر اجتماعی فاصله و تک جهت گردشگاهها و یک داخلی تماس با ما-ردیابی برنامه برای موارد مثبت.

هنوز هم کارمندان و ناراحت بودند که این شرکت همچنین اذعان کرد در این جلسه که "حدود 80" کارمند در سراسر جهان تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس است که دو ظرف کارکنان تا به حال در واقع در حال حاضر پس از درگذشت پیمانکاری COVID-19.

شرکت HR تیم سعی در ارام کردن اعصاب کارکنان با اطمینان آنها را که در این موارد تا حد زیادی است که در میان کارگران از راه دور شده اند و تنزل به در خانه تکنسین ها و پرسنل تعمیر و نگهداری.

"اکثریت قریب به اتفاق افرادی که مثبت در سازمان ما هستند که به یک سایت به صورت روزانه" اسکات گفت. "ما IHS [در-خانه-خدمات] و تکنسین های کار ما در خانه و افراد و...است به طور قابل توجهی بیش از ایندکس شده در مقابل کسی که مشغول به کار در یکی از سایت های ما."

ظرف ساخته شده است که کار از خانه استثنا برای کارکنان زندگی در خانواده های با خطر بالا افراد و اعتراف کرد که به آن بسته دفاتر در مناطقی مانند کالیفرنیا و نیویورک و در یک نقطه شیکاگو. اما مخابرات غول پیکر به طور کامل خودداری کردند در اجازه می دهد برخی از کارکنان که احساس می کنید نگران و یا ترس از محیط کار به سادگی به ادامه کار در خانه.

در یک ایمیل به The Daily Beast, اسکات گفت که اکثر ظرف و زنجیر کارکنان شد و در حال حاضر کار از خانه و اضافه کرد که تنها کارکنان به خواسته بازگشت به کار شدند و کسانی که نیاز به "دسترسی به سایت تکنولوژی و ابزار و/یا همکاری با اعضای تیم به انجام کار خود را."

وی افزود: "اگر چه کارکنان اضافی می تواند به نفع از بازگشت به سایت ما ما همچنان به شدت محدود کردن تعدادی از کارکنان که به اجازه."

ظرف است و گفت: دلیلی برای بازگشت به دفتر ساده است: کسب و کار است که عملکرد ضعیفی. در این جلسه رئیس HR دیوید اسکات گفت: کارکنان "کاملا صادقانه جلسه بودند همه از اهداف کسب و کار قبل از COVID" در نظر کاربر جدید مشترکین و یا موجود و اشاره کرد که بخشی از دلیل برای بازگشت بود به تیم که "پشت در اهداف استراتژیک" به فرد در فضاهای برای همکاری است.

"ما تصمیم به بازگشت به سایت ما در شرکت نقش برای یک زیر مجموعه از تیم است که تلاش برای رانندگی در سطح بالاتری از عملکرد کسب و کار" او گفت:. "به عنوان سخت به عنوان من فکر می کنم بسیاری از ما و همه ما کار کرده اند و حتی در زمان ما به دور از دفتر و... ما فقط رک و پوست کنده برآورده نشده اند اهداف کسب و کار شده اند که در مقابل ما است."

اما خواسته point-blank, آیا شرکت دادن کارکنان در افزایش خطر ابتلا به کروناویروس HR پاسخ نمی خواهد به جای این ادعا که این کار را به روش های ایمنی ساخته شده اند فضای امن تر از پیاده روی در پارک.

بازگشت به سیاست های دفتر به خصوص قبل از در دسترس بودن واکسن برای coronavirus شده است و باعث بهت و حیرت و سردرگمی و کارکنان داخلی شورش در سراسر کشور به عنوان برخی از کسب و کار به دنبال به اتهام جلو با بازگشایی دفاتر خود را—با وجود یک جریان همه گیر—به دفع بیشتر اقتصادی اسلاید.

مدیران در کارولینای جنوبی بزرگترین روزنامه پست و پیک, رد شکایات کارکنان و مورد نیاز همگان را به بازگشت به آن چارلستون ستاد حتی شلیک یک کارمند که به طور موثر افزایش انتقاد از سیاست های خود را آنلاین. فقط هفته بعد کاغذ تا به حال یک مورد در ساختمان است.

کارکنان در باشگاه لانه قرار دادن آمریکا تاریخی اصیل سگ رجیستری و اپراتور Westminster Dog Show, همچنین ابراز ترس خود را در مورد این سازمان را موظف به بازگشت به کار در میدتاون منهتن در اوایل این ماه.

Coronavirus موارد در کلرادو که در آن ظرف است که مقر اصلی آن افزایش یافته است در هفته های اخیر. دولت اخیرا گزارش 5 درصد مثبت تست سرعت و سنبله در بستری است که کارشناسان هشدار داده اند این است که پایدار نیست. در اوایل این هفته به لیبریا Jared پلیس موظف است که بارها و رستورانها و توقف خدمت به الکل در 10 p. m. به عنوان یک راه برای کاهش در مجامع عمومی و تلاش برای کاهش میزان عفونت است.

در پایان این جلسه Sling TV رئیس جمهور مایکل شویمر آدرس نیست ظرف را به طور کلی عملکرد مدیریت شیوع کروناویروس. اما او می گویند که زنجیر تلویزیون توانایی محدود در مطب به احتمال زیاد موارد فقط به دو نفر از هزاران نفر یک موفقیت بود.

"این احساس را در یک وضعیت بسیار دشوار است که نه بد طور متوسط پنبه حلاجی شده در همه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن