لهستانی انتخابات ریاست جمهوری — Duda پیش رو در انتخابات اما بیش از حد نزدیک به تماس

قطب رای دادند در انتخابات ریاست جمهوری بین پوپولیستی وقت آندره Duda و طرفدار اتحادیه اروپا ورشو شهردار Rafal T

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

قطب رای دادند در انتخابات ریاست جمهوری بین پوپولیستی وقت آندره Duda و طرفدار اتحادیه اروپا ورشو شهردار Rafal Trzaskowski. در حالی که خروج زود هنگام نظرسنجی نشان داد Duda کمی جلوتر از حاشیه بود ؛

لهستانی رای دهندگان معلوم در اعداد بزرگ در روز یکشنبه در یک تیغ, لبه, انتخابات برای تصمیم گیری بین دو بسیار متفاوت سیاسی مسیرهای.

انتخابات را می بیند جمهور Adrzej Duda که به دنبال یکی دیگر از پنج سال مدت تن به تن در برابر شهردار ورشو Rafal Trzaskowski.

خروج نظرسنجی نشان داد که در نتیجه بیش از حد نزدیک به تماس با Duda در 50.4 درصد و Trzaskowski در 49.6 درصد. بررسی یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای دو درصد است.

لهستان دولت کمیسیون انتخابات گزارش داد که مردم در انتخابات با 5 p. m. (1500 UTC) بود 52.1% — بیش از چهار امتیاز بالاتر از در همان زمان در دور اول رای گیری در ژوئن 28.

ادامه مطلب: لهستان سر به پای صندوق های رای برای انتخاب رئیس جمهور بعدی

Duda که با حمایت حاکم جناح راست قانون و عدالت (PiS) حزب و دولت به نفع ارزش های سنتی و هزینه های اجتماعی در بیشتر کاتولیک ملت است.

Trzaskowski سابق پارلمان اروپا در مجلس که وارد مسابقه نسبتا دیر به مخالفت با یک درک فرسایش از حقوق دموکراتیک تحت دولت فعلی است.

اواخر نظرسنجی نشان داد وجود دارد تنها یک تفاوت کوچک بین دو زن 48 ساله نامزد.

به امید mop تا میانه آرا

رای گیری بود که صورت گرفته است اما این به تعویق افتاد با نگرانی های بهداشتی در میان coronavirus بیماری همه گیر. برخی از 30 میلیون رای دهنده واجد شرایط بودند به بازیگران برگه های رای.

Duda دست آورد 43.5% پشتیبانی در دور اول و Trzaskowski 30.5% اما شهردار انتظار بود به انتخاب کنید تا پشتیبانی از بیشتر رای دهندگان میانه که در حال حاضر حمایت-نامزدهای حذف شده.

انتخابات تصمیم خواهد گرفت که اگر دولت می تواند به تعمیق اصلاحات قضایی که اتحادیه اروپا ادعا می کند را افزایش می دهد سیاسی و کنترل بر سیستم قضایی. بروکسل راه اندازی کرده است چندین مورد تخلف روش بیش از این به اصطلاح اصلاحات پس از 2017.

ادامه مطلب: لهستانی MEP — ما در حال تلاش برای نگه داشتن اروپا و مسیحی'

Duda بینی خود را به عنوان یک مدافع از کاتولیک ارزش و سخاوتمندانه اجتماعی بهره مند شوند برنامه هایی که باید تبدیل زندگی برای بسیاری از افراد فقیر در مناطق روستایی.

با این حال منتقدان می گویند مبارزات انتخاباتی خود نیز کشیده شده بر روی همجنسگرا ستیزی و یهودی ستیزی.

Trzaskowski گفت که او می خواهد تحمل بیشتری لهستان و او در تلاش است تا خود را به عنوان یک وحدت شکل است.

در حالی که لهستانی رئیس جمهور باید چند قدرت اجرایی آنها دارای قدرت وتو که Trzaskowski می تواند با استفاده از بلوک PiS قانون.

rc/ng (Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن