Sieren چین: ما کسب و کار پیدا کردن دیگران بزرگ در پکن

با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شعارهای بسیاری از شرکت های ای

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شعارهای بسیاری از شرکت های ایالات متحده همچنان به انجام کسب و کار در چین است. آنها را به ماندن رقابتی DW فرانک Sieren می نویسد.


تا کنون هیچ چیز به پایان دادن به تمایل شرکت های آمریکایی برای سرمایه گذاری در چین در حال رشد بازار: نه تجارت و نه اختلاف coronavirus همه گیر و نه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تکرار تهدید به قطع روابط با چین است. با توجه به بررسی انجام شده توسط اتاق بازرگانی آمریکا در چین در ماه آوریل 83 درصد از شرکت های نظرسنجی انجام طرح خود را به برداشت های کسب و کار. تنها 9 درصد اعلام کرد که آنها اقداماتی برای خروج از کشور و حتی لری Kudlow مدیر ما ملی اقتصادی شورای وعده داده بود به پرداخت هزینه های شرکت است که تصمیم به نقل مکان به ایالات متحده و کشورهایی مانند هند و اندونزی نیز با ارائه مشوق هایی برای شرکت های ترک و چین را تا کسب و کار وجود دارد.

چند عمده ما شرکت کرده اند و حتی افزایش حضور خود را در چین در هفته های اخیر از جمله تسلا که به فروش می رسد 11,065 مدل 3 اتومبیل در ماه مه افزایش یافت و به بالای چین را الکتریکی و فروش خودرو. گروگان کارآفرین Elon Musk Tesla نیز به سرعت در حال گسترش آن "Gigafactory" در شانگهای.

Frank Sieren

DW فرانک Sieren زندگی در پکن برای بیش از 20 سال

صنعت خودرو یک ابزار خوب برای تجزیه و تحلیل آنچه ما شرکت های در حال انجام در چین — و تا کنون به نظر می رسد که بسیاری از آنها حفظ استراتژی های خود را. برای مثال هفته گذشته خودروساز فورد اعلام کرد که BYD بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی را عرضه باتری جدید خود با هیبرید برقی خودرو برای بازار چین است که این شرکت در حال ساخت با چین متعلق به دولت Changan خودرو. فورد قصد دارد برای راه اندازی بیش از 30 جدید و یا تجدید نظر مدل در چین تا پایان سال 2021 و جنرال موتورز نیز اعلام کرد چند روز پیش آینده قصد به کار "بسیار نزدیک" با CATL. مستقر در استان فوجیان CATL در سال 2011 تاسیس شد اما پس از تبدیل شدن به جهان بالا تولید کننده باتری. آن است که در حال حاضر ساختمان های غول پیکر کارخانه در ارفورت در غرب آلمان است.

ادامه مطلب: چگونه بوتان نوشت آن coronavirus داستان موفقیت

اما آن است که نه تنها در صنعت خودرو است که بسیاری از شرکت های ایالات متحده را ساخته اند آن را آشکار است که پتانسیل برای رشد بیشتر خطرات ژئوپولیتیک. ما غول نفتی Exxon Mobil به تازگی اعلام کرد که گسترش کسب و کار خود را در چین به عنوان دو کشور خرده فروشی گروه: Costco و خارج شده است. دومی قصد دارد به حضور خود در پنج تا هفت سال با باز کردن حدود 500 فروشگاه جدید است. فست فود های زنجیره ای Popeyes افتتاح اولین فروشگاه خود را در اواسط ماه مه است و از 1500 بیشتر به آمده است.

ادامه مطلب: آنچه واقعا اتفاق افتاده در اتحادیه اروپا-چین آلمان و فرانسه ،

این خبر خوبی برای شرکت های ایالات متحده است که با وجود coronavirus همه گیر مصرف کنندگان چینی در حال صرف پول خود را دوباره. مصرف در مه بود و در حال حاضر تقریبا در همان سطح سال گذشته است. و صرف نظر از مغلوب ساختن پیشی جستن بیگانه tirades طبقه متوسط مردم چین به نظر می رسد مانند ما مارک های بسیاری که ممکن است همراه با آزادی و سرگرم کننده است. در دهانه اول Popeyes و Costco فروشگاه در شانگهای صف کشیده در اطراف بلوک. ممکن است وجود دارد یک وضعیت مشابه در سال آینده زمانی که در کالیفرنیا توسل اوقات فراغت غول جهانی پارک ها باز جدید خود را 6.5 میلیارد دلار (€7.75 میلیارد دلار) پارک در پکن. شانگهای دیزنی لند بازگشایی یک ماه پیش پس از بسته شدن برای این بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: ما می گذرد 2 میلیون تایید coronavirus موارد

ما سلیقه مصرف کننده

بسیاری از ما مصرف کنندگان خرید نسبتا ارزان محصولات ساخته شده در چین. تنها چند خواهد بود قادر به پرداخت هزینه بسیار-بیشتر-گوشی های گران قیمت ساخته شده در ایالات متحده است. رئیس اتاق بازرگانی آمریکا در چین, آلن بی بی (آرکانزاس) گفت: چین بود که منجر به بهبود اقتصاد جهانی پس از آن استراتژی موفق به کنترل این بیماری همه گیر بود و به همین دلیل بسیاری از شرکت های ایالات متحده همچنان به کار در چین است.

ادامه مطلب: همه گیر برای تبدیل چین-آفریقا روابط

وزیر اقتصاد زونگ شان بیشتر بود مستقیم: "شرکت های هوشمند نمی خواهد داد تا بر بازار چین," او گفت:. همان را می توان گفت برای هنگ کنگ که در آن وجود دارد بیش از 1300 شرکت های ایالات متحده. بر اساس یک نظرسنجی توسط هنگ کنگ اتاق بازرگانی آمریکا 70 درصد به هیچ وجه قصد ترک.

در سال 2019 چین به تنهایی سهم 33 درصد به اقتصاد جهانی است. آمریکا مسئول فقط یک سوم آن — نیمی از سهم خود را از 20 سال پیش. دولت چین در حال تلاش برای نگه داشتن آن در بازار داخلی جذاب برای ما کسب و کار. دولتی و صنعتی و بازرگانی بانک مرکزی چین به تسلا میلیارد و 563 میلیون وام و فورد نیز دریافت پشتیبانی به سطح شیب دار بالا تولید و عرضه زنجیره ای.

در آغاز سال 2020 دولت چین معرفی یک قانون جدید برای ایجاد شرایط آسان تر برای شرکت های خارجی و سرمایه گذاران و برای محافظت از مالکیت معنوی بهتر است. در حال حاضر دولت نورد خوش آمدید نقشه برای ما شرکت های فن آوری.

ادامه مطلب: Mo ابراهیم می گوید تهمت نمایشنامه 'بازی سرزنش" با کروناویروس

چند شرکت های ایالات متحده به احتمال زیاد به می خواهید به من بدهید تا در بازار چین است و آن نزدیک به 1.4 میلیارد دلار مصرف کنندگان بالقوه. آنها به آنها نیاز دارید در حال حاضر -- حداقل نه به دلیل بیکاری در حال افزایش در ایالات متحده است. اگر در آمریکا شرکت های جلو و کسب و کار خود را از چین را از رقبای خود را به سرعت جای خود را. اگر مثلا کالیفرنیا مبتنی بر تراشه کوالکام تولید کننده دیگر می تواند عرضه چینی غول مخابراتی Huawei به دلیل تحریم آمریکا شرکت خواهد کرد از دست دادن سهم بازار خود را در کوتاه مدت و ایالات متحده خود را از دست بدهند غلبه در دراز مدت.

با در نظر گرفتن همه گیر و جهانی وضعیت اقتصادی چین نیاز برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان داخلی کالا و انجام همه چیز را به افزایش چینی نوآوری است. شرکت های ایالات متحده روبرو خواهد شد رقابت دشوار است.
DW ویراستاران ارسال مجموعه ای از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن