Lenovo ThinkStation P620: اولین AMD Ryzen™ Threadripper™ PRO Workstation

امروز نشانه نسل جدیدی از ايستگاه محاسبات با خیر اندازی ThinkStation P620 اضافه کردن یک برای اولین بار از نوع خ

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

امروز نشانه نسل جدیدی از ايستگاه محاسبات با خیر اندازی ThinkStation P620 اضافه کردن یک برای اولین بار از نوع خود کاری به برج های نمونه کارها. به عنوان اولین و تنها ایستگاه کاری حرفه ای طراحی شده توسط AMD با نام تجاری جدید Ryzen Threadripper PRO پردازنده جدید کاری به ارمغان می آورد با هم سطح بی سابقه ای از قدرت و عملکرد و انعطاف پذیری در تک سوکت CPU پلت فرم.
 
امروز دیجیتال ایجاد محیط های بسته بندی شده با همیشه در حال پوسته پوسته شدن پروژه ها و به طور فزاینده پیچیده گردش. از طراحی و تجسم به رندر و هوش مصنوعی کاربران سازمانی نیاز به یک ایستگاه کاری است که می تواند نه تنها همگام بلکه بهتر از آنچه بود که قبلا امکان پذیر است.

اولین و تنها 64 هسته ایستگاه کاری حرفه ای
این ThinkStation P620 ارائه می دهد بی نظیر قدرت و عملکرد و همچنین به عنوان configurability برای دیدار با هر مشتری نیازهای منحصر به فرد در راه است که ممکن نیست تا به حال. با اعمال نفوذ AMD Ryzen Threadripper PRO Processor خیر ارائه شده است تنها 64 هسته workstation پلت فرم جدید در صنعت استاندارد است. Threadripper PRO پردازنده نیز ارائه سرعت های ساعت تا 4.0 گیگاهرتز, 128 خطوط PCIe 4.0 پهنای باند و 8 کانال حافظه پشتیبانی می کند. در علاوه بر این به سرعت و انعطاف پذیری Lenovo مشتریان در حال حاضر بی بدیل هسته شمارش چند رشته حجم کار در یک سوکت پلت فرم – رقابت رقابت دو سوکت راه حل.
 
قبل از امروز به طور سنتی حداکثر تعداد هسته که یک CPU سیستم می تواند رسیدگی شد 18 هسته در حالی که بالاترین یک پردازنده دوگانه سیستم می تواند پشتیبانی 56. این ThinkStation P620 باز دوره جدیدی از آنچه می تواند انجام با یک CPU تک ایستگاه های کاری. در حال حاضر کاربران می توانید بدون درز 8K جریان در زمان واقعی کاهش زمان بارگزاری صفحه, فوق العاده سریع, شبیه سازی, حل مونتاژ سریع بازسازی و صاف تعامل با 3D دارایی های همه بدون نیاز به مقیاس به دو سوکت سیستم.
 
ارائه در وعده: Enterprise-Class امکانات و قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری
این ThinkStation P620 ارائه بیش از بی نظیر پردازش بالقوه با انعطاف پذیر تنظیمات GPU سریعتر حافظه سریعتر سازی سرعت انتقال و 10GB از ساخته شده است در اترنت یک استاندارد جدید در اتصال. خیر طراحی و ساخته شده ThinkStation P620 به متنوع ترین ایستگاه های کاری در بازار, از بین بردن تنگناها اجازه می دهد تا عملکرد به مقیاس و بهره وری کاربر را افزایش می یابد. این شامل پشتیبانی از دو کارت گرافیک NVIDIA Quadro RTX 8000 یا چهار RTX 4000 کارت گرافیک تا 1TB حافظه و 20TB از ذخیره سازی. و هنگامی که سرعت پادشاه این شرکت های درجه نیروگاه اولین و تنها PCIe Gen 4 ایستگاه های کاری امروز در دسترس – ارائه دو برابر پهنای باند PCIe 3.0.
 
ساخته شده برای مهار این بالا پایان اجزای P620 طول می کشد مراقبت به پشتیبانی از قابلیت اطمینان و ثبات. برای مثال طراحی پیشرفته پردازنده نیز به ارمغان می آورد افزایش حرارتی مورد نیاز است. اعمال نفوذ منحصر به فرد و هوا سرد می شود راه حل خیر و AMD همکاری برای ایجاد یک سفارشی-طراحی نزول گرما.

"مشتریان ما تکیه بر ما برای ارائه حرفه ای درجه راه حل هایی که قدرتمند هستند اما به اندازه کافی زیرک به سفارشی خود را به عنوان نیاز به تغییر و تحول" گفت: Rob هرمان مدیر کل ایستگاه های کاری و مشتری AI واحد کسب و کار خیر. "یکی از چالش های این بخش ما دیده ایم این است که فشار را امتحان کنید فن آوری های جدید قبل از آنها بوده است vetted - فاقد سازمانی درجه ویژگی های گواهینامه و امنیت و پشتیبانی. ما کار کرده ایم و از نزدیک با AMD حصول اطمینان از ThinkStation P620 حذف تمام این موانع می دهد و کاربران حمایت آنها نیاز دارید. ساخته شده در AMD را همه کاره و بسیار مقیاس پذیر Ryzen Threadripper PRO پردازنده وجود دارد هیچ محدودیتی برای آنچه که می تواند انجام می شود."

این ThinkStation P620 طراحی شده است به کار در برخی از مهمترین خواستار حرفه ای مدیریت آن محیط فراهم می کند ضروری سازمانی درجه ویژگی های. خیر استانداردهای دقیق و تست ThinkStation تشخیص 2.0, ThinkShield پشتیبانی از ارتقاء به لیگ برتر حمایت و سه سال گارانتی ارائه صلح از ذهن مورد نیاز برای کار با اطمینان و ایمن تر.
 
در ضمن AMD Ryzen Threadripper نرم افزار دسکتاپ پردازنده های ارائه ویژگی های امنیتی پیشرفته در سیلیکون سطح کاربران اجازه می دهد برای بهتر محافظت اطلاعات مهم خود را. این شامل AMD پردازنده امن اعتبار کد قبل از آن اجرا شده است برای کمک به اطمینان از داده ها و نرم افزار یکپارچگی و همچنین AMD حافظه گارد را قادر می سازد که حافظه پر رمزگذاری برای کمک به محافظت از داده های حساس و پیشرفته در برابر حملات فیزیکی باید یک PC از دست داده و یا به سرقت رفته است.
 
"به عنوان خواسته های منحصر به فرد از امروز بصری هنرمندان و معماران و مهندسان تبدیل شدن به پیچیده تر AMD و خیر teaming را به عملکرد و انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان مورد نیاز برای رسیدگی به این حجم کار" گفت: Jason اولی شرکت معاون رئیس جمهور و مدیر کل مشتری نصب شده واحد کسب و کار, AMD. "صفحه جدید AMD Ryzen Threadripper PRO پردازنده با عملکرد صنعت پیشرو و بی نظیر پهنای باند1به ThinkStation P620 است طلوع در استاندارد جدید برای حرفه ای محاسبات. همکاری با خیر ما ایجاد یک محصول است که واقعا تعریف ایستگاه های کاری که ما آنها را می دانیم."
 
ایده آل برای کاربران قدرت در صنایع در حال حاضر 3D هنرمندان و توسعه دهندگان بازی یک ماشین که در آن برای ایجاد, ویرایش و ساخت رسانه ها و سرگرمی تجارب آینده است. کسانی که مشغول به کار در سراسر معماری و مهندسی, طراحی, شبیه سازی و تجسم محصولات موثر تر است. حتی کاربران کار در هوش مصنوعی و واقعیت مجازی می تواند در حال حاضر امکان استفاده از ThinkStation P620 آن را به عنوان تعریف بخش و اجازه می دهد تا آنها را برای به دست آوردن حتی پیچیده ترین مشاغل سریعتر انجام می شود.

"وجود مراحل متعدد درگیر زمانی که می آید به ساختمان Unreal Engine, پخت و پز, مطالب برای ما, بازی و تأمین برنامه های رسانه ای و سرگرمی" گفت: Pat سوانسون آن مهندس در بازی حماسی. "ما همیشه به حال به را انتخاب کنید بین هر دو بالا و تعداد هسته بالا و یا سرعت ساعت. Lenovo ThinkStation P620 طراحی شده توسط AMD Ryzen Threadripper PRO پردازنده بهینه سازی شده برای هر دو جنبه در راه است که قبلی HEDT پردازنده هرگز کاملا بودند. آن را فراهم می کند پیشگامانه عملکرد برای همه چیز از حرفه ای تجسم و شبیه سازی به تدوین و ساختمان برای توسعه بازی که آیا این تیم در حال کار از خانه و یا در دفتر."
 
با زمین شکستن عملکرد و سابقه حرفه ای گرافیک, پشتیبانی, Lenovo هل دادن مرزهای آنچه ممکن است. ترکیب قدرت AMD Ryzen Threadripper PRO با پردازنده یک به طور کامل سفارشی و مقیاس پذیر شاسی این ThinkStation P620 است reimagined سنتی workstation, ریز کوک برای چند رشته برنامه های کاربردی. این ThinkStation P620 در دسترس خواهد بود با شروع در ماه سپتامبر سال 2020 است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین علاوه بر این به خیر workstation محصول, نمونه کارها به اینجا مراجعه کنید.

خیر و ThinkStation و ThinkShield علائم تجاری خیر. AMD یک علامت تجاری از AMD, Inc. NVIDIA یک علامت تجاری از NVIDIA Corporation. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. ©2020, Lenovo Group Limited.
 
1 بر اساس AMD تجزیه و تحلیل داخلی 1 ژوئن 2020, مقایسه مشخصات AMD Ryzen™ Threadripper™ PRO به Intel Xeon مقیاس پذیر 8280.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن