DNC به میزبان تقریبا به طور کامل مجازی کنوانسیون در میان خروش در COVID-19 موارد

کنوانسیون ملی دموکرات کمیته روز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد به میزبان مدرج به عقب تا حد زیادی مجازی کنوانسیون

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

کنوانسیون ملی دموکرات کمیته روز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد به میزبان مدرج به عقب تا حد زیادی مجازی کنوانسیون به عنوان coronavirus موارد افزایش در شهرهای مختلف. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن را قبول نامزدی در میلواکی و ویسکانسین, شهرستان خدمت خواهد کرد به عنوان یک لنگر برای "هر دو به صورت زنده پخش و سرپرستی مطالب" از دیگر مکان های ماهواره ای در سراسر کشور.

"رهبری به این معنی که قادر به انطباق با هر وضعیت" DNC رئیس تام پرز در بیانیه ای گفت. "این دقیقا کاری است که ما انجام داده ایم با ما قرارداد. بر خلاف این رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات متعهد به حفاظت از سلامت و ایمنی مردم آمریکا است. من نمی تواند خودمان افتخار از راه تیم ما سازماندهی و بسیج به خارج آرا و اطمینان از موفقیت آمیز کنوانسیون لنگر در ویسکانسین و من سپاسگزار برای رهبری فوق العاده ای از همکاران ما در شهرستان Milwaukee. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز در دفتر بیضی شکل شماره."

این کمیته اعلام کرد که DNC شامل چهار شب از برنامه نویسی از اوت. 17 تا 20 به رهبری nine-زمان امی و برنده جایزه تولید کننده ریکی Kirshner. تشکر. Bennie تامپسون (D-MS) را به عنوان کنوانسیون صندلی. علاوه بر این کنوانسیون رسیدگی خواهد شد نقل مکان کرد و از برنامه ریزی Fiserv فروم به ویسکانسین مرکز واقع در مرکز شهر.

"معاون رئیس جمهور بایدن در نظر دارد تا با افتخار قبول خود را از نامزدی در میلواکی و گام بعدی را رو به جلو به سمت ساخت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک اصطلاح رئیس جمهور" جو بایدن را مدیر کمپین تنها اومالی دیلون در بیانیه ای گفت. "شهر میلواکی باور نکردنی است, شریک و ما متعهد به برجسته ویسکانسین به عنوان یک کلید میدان نبرد دولت ما در این کنوانسیون اوت. این خواهد بود که کنوانسیون برای تمام آمریکایی که مایل به پیوستن به ماموریت ما برای پیروزی در نبرد برای روح این ملت و ساخت عادلانه تر بیشتر ایالات کشور برای همه ما است."

The Daily Beast اولین گزارش منحصرا از برنامه به میزبان های ماهواره ای رویدادهای سراسر کشور با رود سرگرمی از جمله زنده ساخته شده برای محتوای تلویزیون با رویدادهای موسیقی. این حرکت بخشی از بحث های مداوم در اطراف پوسته پوسته شدن پشت در رویداد فرد به بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی برای COVID-19.

"همه چیز در این خط نوامبر به همین دلیل است که ما باید پیدا خلاق و رو به جلو-به دنبال راه هایی برای سازماندهی بسیج و متحد حزب ما در اطراف ما ارزش های مشترک در کنوانسیون به طوری که ما می توانیم راه اندازی جو بایدن به پیروزی در این پاییز" گفت: جو Solmonese کنوانسیون مدیر عامل شرکت.

روز چهارشنبه DNC همچنین اعلام کرد که کنوانسیون سازمان راه اندازی خواهد شد یک سری از نامزدی مبارزات به رای دهندگان اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن ایده ها در مورد کنوانسیون های برنامه نویسی.

"حس می کند" اندرو Werthmann یک DNC عضو از ویسکانسین گفت: روزانه وحش. "ما تا به حال بسیار موفق مجازی کنوانسیون در کشور بیش از یک هفته پیش و آن را ارائه دسترسی بیشتر و دعوت بسیاری از صداهای."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن