ایران با مرگ فرقه می آید برای پدر و مادر خود را

ما علنا با چه سطح از سالمندان فرسایشی آن را مودبانه ما را تحمل کند به منظور تقویت اقتصاد حتی به عنوان COVID-19

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

ما علنا با چه سطح از سالمندان فرسایشی آن را مودبانه ما را تحمل کند به منظور تقویت اقتصاد حتی به عنوان COVID-19 در معرض خانه های پرستاری به عنوان تله مرگ حسابداری برای بیش از 26,000 آمریکا مرگ و میر.

یک زن و شوهر از سال پیش زمانی که "re-open" بحث جدید بود (و کمتر متنوع) من دست و پنجه نرم با یک سوال: چگونه می توان بسیاری از هموطنان محافظه کاران بود حاضر به قربانی کردن انسان برای زندگی اقتصادی به دست آورید ؟ نیست که, بعد از همه, یکی از دلایل زنان استناد برای سقط جنین—به دلیل بار اقتصادی که می تواند از "انتخاب زندگی" بیش از حد بزرگ است ؟

چگونه برای مثال ممکن است به یک مدافع فرهنگ زندگی, در حالی که اولویت آسایش شخصی و دعوت از برچسب "مادر قاتل"?

"ما غالب" دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد روز دوشنبه زمانی که به تایید تعداد مرگ شد 80,653 و در حال افزایش است. روز قبل در سفر خود به ماسک کارخانه ای که او نمی پوشیدن ماسک, او می گفت به اندازه کافی در حال حاضر با زندگی یا مرگ نگرانی: "من نمی گویم هر چیزی کامل است و بله را برخی از مردم تحت تاثیر قرار, بله, برخی از مردم شود بد—بله اما ما به کشور ما باز است و ما باید آن را باز کنید به زودی."

بله زندگی شامل خطر ذاتی و بله دولتی تصمیم گیری را تا حد معینی منعکس کسانی که واقعیت های آماری (حتی به عنوان ما به دنبال کاهش اين ريسک). اما بیش از حد بسیاری از جمهوری خواهان شده اند cavalier هنگامی که صحبت کردن در مورد کسانی که تجارت آف. در میان ترقی خواهان هم پیدا کنیم و تمسخر و تنفر و سن گرایی به عنوان نشان داد در "OK, Boomer" پدیده.

همانطور که من نوشتن این, فرماندار نیویورک اندرو کومو یک دموکرات است و در نهایت معکوس خود را فاجعه بار تصمیم به سفارش خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات را coronavirus بیماران منتشر شده از بيمارستان ،

هنگامی که شما در نظر است که نیویورک بیش از 100000 نفر در خانه های پرستاری—حداقل 5,300 که در حال حاضر مرده در آنها—که 85 درصد از COVID مرگ و میر در کشور تخمین زده می شود از مردم بیش از 60 شما می توانید یک حس چقدر احمقانه بود.

فصاحت حداقل کومو شده و خوب این مسئله اصرار دارد که او مادر است "نه مصرفی."

اما فقط به عنوان بسیاری از جمهوری خواهان نیست و به طور مداوم گسترش نگرانی های خود را در مورد جنین به سالمندان آسیب پذیر, مدرن, حزب دموکرات را به سختی قهرمانان از این آسیب پذیر جامعه است.

"ما شناخته شده برای دهه چقدر سوء استفاده و غفلت می گیرد در خانه های سالمندان. و در مورد چگونگی کوچک خانه سالمندان کارگران پرداخت می شود و چگونه understaffed آنها هستند. اما من تقریبا هرگز دیده می شود این را به عنوان یک موضوع مهم عدالت اجتماعی در سمت چپ می گوید:" فوردهام پروفسور چارلز Camosy سابق دموکرات ها برای زندگی در آمریکا عضو هیئت مدیره و نویسنده از مقاومت در برابر اتفاقی فرهنگ.

در واقع به عنوان Camosy استدلال می کند یکی می تواند تصور کنید این موضوع را متناسب با منظمی در "intersectional چارچوب است." مهاجران را یک مقدار نامتناسبی از کار در خانه های سالمندان. نزدیک به نیمی از تمام ساکنان آلزایمر و یا دیگر شناختی از کار افتادگی. ما درمان این جمعیت متفاوت بر اساس سن خود را. بی عدالتی های موجود در خانه های سالمندان هستند در برخی از راه های سفارشی ساخته شده برای فعالیت از مترقی چپ.

در این نگرش تحقیر نمی کند و حس بسیار را—حداقل به این خاطر که افراد مسن تر در حال رای دادن بلوک به احتمال زیاد برای نشان دادن در روز انتخابات. از سوی دیگر به حاشیه راندن از آمریکایی ها به خوبی متناسب با اخلاق که پرستش جوانان و بهره وری. ما فشار کاهش مرگ و دور از ما در زندگی فردی و اجتماعی آگاهی است.

سنت های مذهبی به دنبال مقاومت در برابر این ضربه اما این تعجب آور نیست که به طور فزاینده ای در جامعه سکولار می یابد آن را سخت به تصور کنید که ما unchosen تعهدات به "honor thy پدر و مادر"—به ویژه هنگامی که آنها در راه ما استقلال انتخاب و شیوه زندگی.

در بالای آن یک سگ خوردن سگ از قبل COVID مصرف, اقتصاد که خواستار اکثر مادران و پدران هر دو کار به پایان می رسد دیدار را ترک نمی کند مقدار زیادی از اتاق تکان دادن برای مراقبت از اعضای خانواده است که نیاز به وقت و توجه و یا.

این خبر بدی. خبر خوب این است: فقط به عنوان هر دو طرف طیف سیاسی شده اند تا حد زیادی AWOL آن را به طور فزاینده ای ممکن است به تصور جدید پوپولیستی دو حزبی ائتلاف استقبال از این مشکلات است.

چرا نمی تواند جاش هاولی و اسکندریه Ocasio-کورتز و الیزابت وارن و Tucker Carlson تمام قهرمان عملی برخی از اصلاحات به آدرس هر دو با فشار دادن و زمینه های فرهنگی و اقتصادی ،

ما باید سعی کنید سخت تر به نگه داشتن ما پدر و مادر پیری در خانه با ما ؟ ما باید حداقل پرداخت خانه سالمندان کارکنان بیشتر است ؟ ما نادرست ایجاد یک سیستم اقتصادی که در آن هر کس به کار, بنابراین هیچ کس از چپ به مراقبت از سالمندان ما? ما باید یک سیستم قوی از بازرسی خانه های سالمندان برای جلوگیری و مجازات سالمند سوء استفاده ؟ ما تبدیل به یک consumeristic جامعه است که باطل ناخوشایند مردم ؟ این پرسش از محدوده فرهنگی تغییر پارادایم به گروه کمک و انحراف از خونریزی قلب لیبرال به فرهنگ زندگی محافظه کار است. اما این ها همه پرسش های ما حداقل باید درخواست شود.

شاید زمان آن رسیده است که در آن افرادی که در مورد مراقبت از افراد آسیب پذیر متحد و حداقل امکان در نظر بگیرید که ما ایجاد کرده اند بسیار ناسالم و غیر طبیعی روند رسیدگی به سالمندان ما. و این یک سیستم است که تنها خواهید برای دریافت بیشتر مالیات توسط پیری متولدین—به دنبال یک نسل از آمریکایی ها اغلب بدون کودکان برای مراقبت از آنها.

من می دانم که در بسیاری از جهات این است که عصر طلایی برای طلایی سال با آمریکایی ها برگزاری outsized اقتصادی و قدرت سیاسی است. یک septuagenarian قطعا انتخاب شود (و یا انتخاب مجدد) رئیس جمهور. ما نباید اجازه دهید این تاریخی ناهنجاری منحرف کردن ما از گرفتاری کسانی که زیرفشار در سراسر خط از مفید بودن به حال ناخوشایند است. به قدیمی بودن و در راه است. به داوطلبان ندارد و سازندگان به عنوان کسی که پس از آن قرار داده است.

کروناویروس در معرض برخی از ما آسیب پذیر آمریکایی ها به یک ویروس کشنده و حتی آن را به عنوان در معرض نفاق خود ما و رفتارهای غیر انسانی. ما مراقبت از سالمند سیستم شده است شکسته شده است. شاید COVID-19 خواهد بود که جرقه که در نهایت نیروهای ما را به آن را تعمیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن