به خاطر سپردن Anthony Bourdain قبل از او معروف بود

یکnthony Bourdain شد فوری قهرمان به همه ما در صنعت رستوران با انتشار خاطرات خود آشپزخانه محرمانه در سال 2000.

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

یکnthony Bourdain شد فوری قهرمان به همه ما در صنعت رستوران با انتشار خاطرات خود آشپزخانه محرمانه در سال 2000. بقیه عمر خود را به عنوان آنها می گویند سابقه است. آنتونی میراث قوی و امن دو سال پس از مرگ او خواهد شد و تحمل برای نسل های آینده.

من او را ملاقات نمود در سال 1996 قبل از کسری از موفقیت و شهرت به نظر می رسید از راه دور قابل قبول است. در واقع آن را قبل از او حتی Anthony Bourdain; در آن زمان او فقط تونی. به عنوان شانس و زمان بندی آن را داشته باشد ما با عبور از مسیر در نقاط پایین در هر دو از زندگی ما است. اما با وجود آن که تقریبا از 24 سال پیش, من به یاد داشته باشید اولیه ما روبرو می شوند و وضوح است.

قبل از اینکه من به تونی به من اجازه تنظیم صحنه. من تا به حال شده است در یک بیت از یک رول به عنوان یک جوان رستوران و کارآفرین آینده از هیچ جا به راه اندازی دو سلام-زندگی رستوران در نیویورک بودند که تقریبا embarrassingly موفق شود عدم تجربه در صنعت. به عنوان یک نتیجه, CBS انتخاب کرده بود من از یک لیست طولانی از رقیب به توسعه و راه اندازی یک رستوران در داخل افسانه Ed Sullivan تئاتر که به تازگی تبدیل به خانه از اواخر نشان می دهد که دیوید لترمن پناهنده از NBC پس از از دست دادن امشب نشان می دهد به جی لنو.

سالیوان رستوران و سالن پخش شد مطمئن شوید که به یک "واقعا بزرگ کفش" اد سالیوان به عنوان استفاده می شود به می گویند خود را آغاز پخش هر شب از این قطعه مقدس از میدتاون منهتن املاک و مستغلات.

برای قرار دادن یک گیلاس در بالا من پرواز به لس آنجلس برای دیدار با پل شیفر عامل و پس از آن تصویب شد برای دیدار با پل. پس از چند Radeberger Pilsners و شام در پل های مورد علاقه رستوران محله ما توافق کردیم که او را به عنوان سالیوان مدیر موسیقی; در حالی که او نمی خواهد انجام دهد (اگر چه او گاهی اوقات هم سخاوتمندانه ما پیوستن به گروه خانه) نقش خود را به معاون کشیش بخش ما زنده برنامه موسیقی. ما هر دو احساس موسیقی متن مناسب برای سالیوان بود کلاسیک R&B و ما تا به حال یک مرحله است که افتخار Steinway grand piano که پل مرتب برای ما استفاده کنید. ما حماسه باز که شامل ظاهر توسط Richie Havens این اراذل چهار تاپ و Noel ردینگ از Jimi Hendrix Experience, مجموعه ای از پرنیان برای سالیوان.

طرح من و من زمین به CBS و سرمایه گذاران شد به افتراق خود را از ازدحام در نزدیکی رستوران تم: Hard Rock Cafe, سیاره, هالیوود, Motown کافه مد, کافه... و غیره. ما که ایجاد یک رستوران و کلوپ شبانه با مواد غذایی بسیار عالی و فضایی که جشن به نوع محل Ed Sullivan and Jackie Gleason ممکن آباد در سال 1950 و '60s. (برای سال Gleason تا به حال میزبانی خود را نشان می دهد تلویزیون فقط چند بلوک دور در خیابان ششم.) برای آوردن این طرح به ثمر من استخدام بسیار مورد توجه و بالا و آینده آشپز نیل مورفی. نیل یک استعداد واقعی و خود را بخشی از درآمد سالیوان یک آرزو دو ستاره از نیویورک تایمز منتقد غذا اموزش Reichl و سه ستاره از Crain کسب و کار مجله's منتقد رستوران باب Lape.

اما نوشتن روی دیوار بود اوایل برای سالیوان مرگ—حتی قبل از اینکه ما را باز کرد. زمانی که تنها چند سال قبل از دو اینچ از جوهر در New York magazine, اعلام من دیوید راکول طراحی شده Hi-Life رستوران و سالن تولید کرده و تقریبا غیرقابل کنترل جمعیت و نیاز به دو bouncers به سازماندهی کاربران مایل به صبر کردن برای یک جدول و یا مدفوع نوار در حال حاضر کامل-صفحه اسپرد های مختلف در نیویورک و Westchester روزنامه شاخص های خوانندگان برای سالیوان افتتاح قریب الوقوع به نظر می رسید به دور بماند. پس آرام شد و تلفن های ما که چند روز قبل از ما برنامه ریزی شده باز روز از من خواسته پدرم به تست ما سیستم تلفن و برقراری تماس از خونه پدر و مادرم در کانکتیکات. متاسفانه گوشی را بر حلقه و پدرم را به صدا در آمد و بار و روشن است. چه شد همچنین بار و روشن شد که چیزی واقعا در سالیوان.

در حال حاضر بیش از 20 سال بعد من در ادامه به انجام یک postmortem در سالیوان در ناخودآگاه من تقریبا هر روز از آن محل بود? شد این استراتژی تاکید بر کیفیت به جای استقبال از تم رستوران روند غلط? آیا پروژه ای با این عظمت افشای یک ضعف در من مدیریتی و تصمیم گیری مهارت ؟ احتمالا همه از بالا بودند عوامل اما من دیگر به زندگی سلام زندگی و از آن زمان به یاد بگیرند که چگونه برای زنده ماندن از پایین زندگی است.

صرف نظر از آنچه باعث سالیوان عدم محبوبیت در مدت کوتاهی پس از نیویورک تایمز بررسی شکست خورده به ما ارائه دست انداز در فروش ما به شدت مورد نیاز نیل اجازه دهید من می دانم که او تا به حال یکی دیگر از دریافت پیشنهاد بهتر شد و به من دو هفته توجه کنید. از دست دادن خود را آشپز و کل تیم از خط آشپز می تواند ویرانگر در هر دوره اما به یاد داشته باشید در سال 1996 اینترنت نیست که بسیار کمک کند.

در آن روزها تنها راه استخدام با کیفیت رستوران کارگران بود با قرار دادن یک کمک می خواستم آگهی در نیویورک تایمز روز شنبه, رستوران, بخش, بنابراین بدون زمان به گریه عبوس و زاری من قرار داده و من 30-کلمه آگهی برای یک سرآشپز اجرایی توسط سهشنبه مهلت پس از دریافت نیل در اطلاعیه روز دوشنبه. من 20 یا بیشتر منطقی شایسته رزومه و شروع به تماس با هر یک از آنها برای تنظیم مصاحبه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. یکی از مصاحبه من با تونی Bourdain که اخیرا شده آشپز در یک نسبتا شناخته شده ایتالیایی اغذیه فروشی و مشروب فروشی/trattoria در تئاتر منطقه نه بیش از حد دور از سالیوان.

هنگامی که ما به ملاقات من بی حس دلسرد و می ترسم اما بسیج به ارائه برخی از اعتماد به نفس و نه خیانت به ناامیدی از وضعیت من. من نمی دانستم آن را پس از آن اما به دنبال بازگشت تونی دقیقا در همان قایق است. ما هم فقط تبدیل 40 و چیزهایی که نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده برای هر کدام از ما. من در تجربه واقعی شکست کسب و کار برای اولین بار در مشخصات بالا و تونی سختی ها و به خوبی مستند شده است.

اما تنها پس از یک بحث کوتاه و با مصاحبه های متعدد هنوز هم برنامه ریزی من ارائه می تونی این کار را در نقطه ای. من تحت تاثیر قرار گرفته بود خود را مودب جذابیت و اعتماد به نفس بود که هر دو اطمینان بخش در حالی که همچنین متوسط. تنها درخواست من این بود که او آشپز من چند چیز را در یکی از Hi-مکان زندگی. من تا به حال تبدیل شدن به leery از سرآشپزها که در واقع هرگز پخته شده و می خواستم به انجام مزه نه تنها به این دلیل واضح اما همچنین به استفاده از زمان برای ایجاد انتظارات من برای این کار با او. او پخته شده من یک استیک au poivre, مرغ, piccata و چیز دیگری من می توانم به یاد داشته باشید در حال حاضر—همه خوشمزه بود و سالیوان به حال یک آشپز جدید فقط در زمان.

و به عنوان یک آشپز تونی یک حرفه ای واقعی است. او جمعیت هر یک از ایستگاه ها با غارتگری رسولان شما انتظار می رود برای دیدن بعد از خواندن کتاب خود را. به عنوان یک تیم آنها تولید یک محصول بسیار عالی. او سازمان یافته همیشه در زمان یا زود و به عنوان خنده دار و جذاب و سپس به عنوان او بعدها به عنوان یک میزبان تلویزیون. او هرگز پشت خط و طبخ به عنوان توافق ما بود اما بلافاصله آشکار به من گفت که او یک نیروی طبیعت و باید با توجه به فضای خود را. تونی هرگز تحت فشار قرار دادند برای هر چیزی و فقط درخواست بود که ما او عبارتند از خوشمزه نسخه Osso Buco در منوی ما که من با خوشحالی به توافق.

در سال یا, بنابراین ما مشغول به کار در کنار تونی و من هرگز نمی شد واقعا نزدیک است. در آن زمان رابطه ما احساس مناسب است. با نگاهی به گذشته, من حسرت این به همان اندازه به عنوان هر چیزی که رفت اشتباه در سالیوان اما من پوسته-شوکه, تماشای رویای من در دود و در هیچ خلقی به راحتي با هر کسی. تونی نیز محافظت به من نشان داده و به او فقط یکی دیگر از تلاش صاحب که خواهد او را ترک کند و برگزاری کیسه و در خیابان دوباره کلاه و رزومه در دست است. ما هر دو می دانستند چه چیز احتمال زیاد به پایان رسید. برای تونی سالیوان یکی بیشتر غیر قابل عبور فرصت و در بهترین حالت یک سنگ پله به یک وضعیت بهتر است. اما شاید از همه بدتر برای تونی بود ما زنده برنامه موسیقی. این بود که یک حیوان خانگی غرض او از او نفرت موسیقی زنده در یک رستوران. به او فرستاده است گیج کننده و ناامید سیگنال. من با این ارزیابی در اکثر مواقع اما در سالیوان موسیقی ما بود بزرگترین نقشه کشی کارت و تولید برخی از لحظات جادویی. مثلا در شب جمعه ما می خواهم ویژگی های هارلم همه ستاره که شد یک گروه از اعضای باقی مانده از Count Basie را, ارکستر, Frank Sinatra پشتیبان خواننده (که هل دادن 90 و هنوز هم در sequins), Billie Holiday را bandmates و شگفت آور دیگر نوازندگان با استعداد. اما در پایان تونی ممکن است راست, به طور معمول, در این نقطه که حتی این تمجید و بزرگ مطبوعات را تولید نمی کند رزرو برای ما.

ما plodded همراه برای یک سال یا بیشتر با تونی در راس همیشه امیدوار است که آزادی مطبوعات و یا یک معجزه ما را نجات دهد اما در نهایت روشن شد که پایان شد به زودی مانند کرتز انتظار در جنگل برای او اجتناب ناپذیر اعدام ما جمعی منتظر تبر به اعتصاب.

روز ما بسته تونی در آمد برای تمیز کردن میز کار خود و تکان دادن دست من. ما رد و بدل تعارفات و من پیشنهاد صمیمانه من تاسف برای چه چیزهایی تبدیل شده بود برای همه ما. زمانی که نیویورک تایمز نوشت: در مورد بسته شدن رستوران تونی به آنها گفت: "ما کمی از رمز و راز و مردم می خواهند بدانند که چه انتظار می رود." حتی پس از آن او تا به حال کامل نقل قول.

بعد از آن روز من تنها دیدم تونی چند بار; او متوقف سلام زندگی برای یک آبجو یک بار یا دو بار نیز خود را نشان داد وفاداری به علامت تجاری توسط vouching برای یک همکار سابق به دنبال اشتغال در یکی از موسسات. من استخدام دوستان خود راب در نقطه ای تا حدودی چون من ممکن است مورد نیاز یک مدیر در زمان, اما همچنین به همین دلایل من استخدام کرده بود تونی در وهله اول دانستن ذاتی که با تونی تنها چیزهای خوب اتفاق می افتد.

من به تونی فقط یک بار دیگر و پس از آن او Anthony Bourdain. من او را در راه رفتن تقریبا aimlessly از در بالای سمت غرب جایی بین من و آپارتمان خود را. من تبریک گفت و او را به عنوان یک قهرمان فتح و شگفت زده با صدای بلند در آنچه که او انجام شده بود و چقدر خوشحال بودم ببینید که چگونه او تا به حال افزایش یافته است مانند یک ققنوس از خاکستر مشترک ما سالیوان تجربه برای رسیدن به چنین ارتفاع. بعد از خداحافظی من تا به حال یک احساس آزار دهنده که چیزی اشتباه بود که تونی در درد. این گیج کننده در ابتدا با توجه به موفقیت اما بر اساس زمان و محل آخرین دیدار من بعدا به این نتیجه رسیدند که تونی دردناک بود بیش از فروپاشی ازدواج خود را.

من افتخار می کنم به شناخته شده اند, تونی, و در حالی که آن را سرد به مالش آرنج با ثروتمند و مشهور با به اشتراک گذاشتن آن روز در سالیوان می توانم بگویم شاید بهتر از بسیاری است که در حالی که او کامل نیست و شخصیت او حساسیت داشتند unimpeachable. برای او زندگی سلام زندگی کافی نیست اگر او در هر راه را مسئول درد از یک دوست. چه شده است مشخص می شود که مرگ مرموز مردی که همه چیز انجام شده بود حتی بیشتر از او می تواند خواب من معتقدم که حداقل در بخشی ناشی از برخی از ویژگی های ساخته شده است که او را بسیار ویژه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن