آیا این مارک های مد واقعا در مورد مراقبت از جورج فلوید و نژاد پرستی یا خود تصویر ؟

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد, شرکت های آغاز شده در حال اجرا تبلیغات به ما اطمینان می دهم که

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد, شرکت های آغاز شده در حال اجرا تبلیغات به ما اطمینان می دهم که آنها مراقبت. یوتیوب تالیفات متصل به هم پیام از Budweiser بارگذاری و خارج شده امیدوار کننده است که همه ما در این زمان نامشخص با هم و آن را کاملا قهرمانانه به pay Verizon bill.

پس از قتل جورج فلوید باعث سراسر کشور ضد نژادپرستانه تظاهرات Instagram دوباره پر از پیام های از مارک های. این نوشته ها و داستان های برجسته غم انگیز اما شیک طراحی گرافیک با platitudes در مورد صلح و عدالت نوشته شده در هزاره پسند سریف فونت.

که نوع پست است تا در همه جا حاضر است که از آن شده است parodied در یک نقطه-در الگوی رفتاری گردش توییتر روز دوشنبه که سیخ از جمله شرکت های بزرگ صحبت می کنند. "ما در [نام تجاری] متعهد به مبارزه با بی عدالتی با ارسال تصاویر به توییتر است که بیان تعهد ما به بی عدالتی" را می خواند. "به این منظور پیشنهاد ما به این جدی سفید در سیاه و سفید .jpeg است که بیانگر مبهم همبستگی با جامعه سیاه و سفید اما بی سر و صدا elide جزئیات آنچه اشتباه است چه نیاز به تغییر و یا در چه راه هایی ما را به انجام هر چیزی در مورد آن."

"این نابرابر و وحشیانه, درمان سیاه مردم باید توقف" sara o'neill stylist متعلق به آمازون ارسال شده است. "Sara o'neill stylist می ایستد در همبستگی با جامعه سیاه و سفید—کارکنان مشتریان و شرکای ما در مبارزه با نژادپرستی نظاممند و بی عدالتی است." هیچ اطلاعات ارائه شده در چگونه sara o'neill stylist قصد دارد به پیاده سازی چنین مبهم تعهد است.

خرده پیام نوشته شده در فونت بیش از یک پس زمینه سیاه و سفید. با استفاده از یک بسیار شبیه طرح لورئال پاریس با صدور بیانیه ای که خواندن "صحبت کردن به ارزش آن است." (با نام تجاری را نیز اهدا $150,000 به NAACP")

"شما" پاسخ Munroe Bergdorf سیاه ترانس مدل اخراج توسط این شرکت در سال 2017 پس از صحبت کردن در برابر نژادپرستی در پی Charlottesville خشونت است.

به عنوان اعتراض از مینیاپولیس ریخته به نیویورک در خیابان ها در روز جمعه هنگامی که از 200 نفر دستگیر شدند در بروکلین و صحنه هایی از خشونت علیه معترضان و روزنامه نگاران شد, پخش زنده, Louis Vuitton راه اندازی یک کیف دستی جدید. لوکس با نام تجاری تنها با اشاره به ناآرامی های شنبه شب با ارسال یک ویدئو با عنوان "ایجاد یک تغییر. آزادی از نژادپرستی نسبت به صلح با هم."

Essie که مبادرت به فروش ناخن لهستانی و نیز معلوم نیست در آن ذکراست. "چهار سال پیش ما تاسیس یک روز به جشن رنگ" یک بیانیه گفت: در مورد پایین تر font. "امروز ما در همبستگی و می دانیم که رنگ ما فراتر از ناخن لهستانی. ما ایستاده برای برابری فراگیر و اتصال جهان از طریق رنگ—امروز و هر روز."

"بنابراین شما اهدا?" نظر خواست.

این رو اضافی بیانیه نوشته شده است در همان نوع اما بیش از یک پس زمینه سیاه و سفید به جای رنگ خاکستری یک. این به عنوان خوانده شده, "با تشکر از شما برای ما پیروان وفادار برای صحبت کردن. ما شما را بشنود و معتقدند که زبان ما از همبستگی به جامعه سیاه و سفید بود به اندازه کافی قوی نیست. #blacklivesmatter." (با نام تجاری نیز اختصاص نامشخص کمک مالی به NAACP.)

Kenneth Cole ارسال شده یک عکس از کودکان, اسلحه, هر یک متفاوت پوست. "ما متعلق به همان رنگ پالت" طراح توییتی اضافه کردن هشتگ #BlacklivesMaters.

زمانی که والری Eguavoen یک عدالت اجتماعی حمایت از دورهام کارولینای شمالی متوجه شده است که لین برایانت به حال ارسال شده در همبستگی با موضوع زندگی او اظهار نظر در نام تجاری آخرین Instagram post. آن را شامل یک عکس از شرکت "رسانه های اجتماعی کاپیتان" دومینیک, پوشیدن لباس بالا و شلوار جین از خط.

"هی دومینیک می تواند به شما اجازه می دانیم که شرکت های بزرگ این کشور در آتش و سیاه زندگی مهم است ؟ با تشکر از" Eguavoen نوشت. بعد Lane Bryant حساب انداخت تا بیانیه ای در حمایت و کمک مالی به NAACP. (این تیم را در پاسخ به یک درخواست برای نظر.)

"وجود دارد هیچ خبری ایستگاه است که شما می توانید به نوبه خود در حال حاضر که در آن شما در حال دیدن آنچه اتفاق می افتد" Eguavoen گفت: روزانه وحش. "وجود دارد هیچ توییتر خوراک است که نمی خواهد نشان می دهد آنچه که در خیابان ها در پاسخ به خشونت علیه سیاه زندگی در این کشور است. به حرکت را از طریق خوراک خود را و ببینید که همه و پس از آن به تلو تلو خوردن بر یک پست از یک نام تجاری شما است که از نشان دادن آخرین برگ خود وابسته است که بسیار دلسرد کننده است."

به عنوان رواج اشاره کرد امروز بسیاری از شرکت های کوچکتر اهدا به سیاه و سفید زندگی می کند و ماده های مختلف به قید وثیقه بودجه در حال حاضر در تلاطم بحران مالی با توجه به کوروناویروس.

بنابراین حرکت توسط امثال Glossier ($500,000 به سازمان های مختلف یکی دیگر از 500.000 دلار برای کمک های مالی به سیاه و سفید متعلق به شرکت) بیش از gestural. اما به عنوان من گوگل ارتقاء صندوق پر با موضوع خطوط مانند "قلبی پیام" چه باید پیام های همبستگی جزئیات بیشتر شبیه تبلیغات کپی کنید.

"در آن زمان بسیاری از مردم خواستار مارک کردن به آنها را شروع به ارسال" Eguavoen اضافه شده است. "ما واقعا باید به فکر می کنم در مورد اینکه چرا آن را به ما طول می کشد درخواست اذعان به توان اذعان کرد. ما دیده ایم مردم پست در گذشته دو یا سه روز پس از به نام کردن اما جورج فلوید قتل اتفاق افتاد هفت روز پیش. Breonna تیلور [درگذشت] در آوریل 13."

Diarrha N'Diaye یک استراتژی اجتماعی و تجاری مشاور که با این نسخهها کار در صنعت زیبایی. این آخر هفته او را دیدم آلی آرایش شرکت RMS زیبایی پست در مورد یک نسخه محدود پروبیوتیک انتشار در حالی که نادیده گرفتن سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"خود را سیاه و سفید و قهوه ای مشتریان خسته صدمه زدن و ویران شده" N'Diaye نوشت: در یک نظر. "ما در حال انتظار برای شما را به نشان می دهد."

رز ماری, سریع, آرایش هنرمند در پشت نام تجاری گفت: "در همه انصاف و ما نمی دانیم یک انتظار وجود دارد [sic] تاریخ برای نشان دادن حمایت و تیم ما خواهد بود در روز شنبه 9:00 est. ما احساس می کنیم دقیقا همان راه به عنوان شما تمام انجام دهد. همه عشق نه نفرت." آن را مربوط به شست و قلب و چشم از emoji.

ارز بود با سرعت به نام های مختلف در صنعت آرایشی حساب های رسانه های اجتماعی. در دو روز بعدی با نام تجاری خواهد پست عذرخواهی برای بیانیه و اضافی کارتونی از سفید و سیاه و سفید شخص در آغوش. یک خط شکسته "Black Lives Matter" قرار داده شده در زیر. (نمایندگان برای RMS زیبایی پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای نظر.)

"به عنوان یک تاثیر گذار است که نوشته شده [RMS زیبایی] به نظر می رسد من احساس مجبور به می گویند "من دوست دارم برای دیدن آنچه که شما می توانید به ما مراجعه کنید زیرا ما همیشه از دیدن شما'" N'Diaye گفت. "پاسخ این است که قطعا یک ناامیدی است."

"من در واقع لذت بردن از رفتن به Sephora و بازی و استفاده از آرایش به پوست من, و من احساس می کنم دیده می شود که رنگ های پاپ. من واقعا خوشحال هستم," N'Diaye اضافه شده است. "وای این نام تجاری را می بیند وجود من و ارزش من به عنوان یک مشتری. اما شما نمی توانید شرط بندی بر روی این باند هنگامی که آن را به هر دو روش."

او گفت که او "نه لغو و فرهنگ". "اما من معتقدم که در قدرت دلار و تاثیر است که ما داریم" N'Diaye گفت. "اگر یک نام تجاری نیست انجام کار آنها نمی تواند شایستگی. برای من به معنی شایستگی دلار است. ما نمی توانیم به شما که پول و قدرت اگر شما انجام این کار."

N'Diaye تشبیه یک نام تجاری Instagram فعالیت به تمیز کردن یک آیفون شکسته با یک Lysol پاک کردن. "سطح ممکن است اما رفع تمام تلفن," او گفت:. که تغییر آغاز می شود "از بالا به پایین" او گفت:.

"جالب ترین بخش این است که شما را از دست ندهید هر چیزی از متنوع شرکت" N'Diaye گفت. "هنگامی که شما ایجاد یک فضای امن و هر کسی می توانید بخشی را. شما پول بیشتری را به عنوان یک نام تجاری است که با قدرت خرید."

شفق قطبی جیمز یک طراح و مدیر خلاق کفش برچسب برادر Vellies ایجاد "15 درصد تعهد" که در تماس های فروشندگان عمده به آن مقدار از فضای قفسه به سیاه و سفید متعلق به کسب و کار. (پانزده درصد از جمعیت ایالات متحده است.)

او خواستار Whole Foods, Target, Walmart, Sephora, ساکس, Net-a-Porter بارنز و شریف و Home Depot به بخشی از. جیمز امید خود را 15 درصد تعهد را "تحویل پول بیشتر به سیاه جوامع است."

"من فکر می کنم در حال حاضر آنچه که ما شاهد آن هستیم این است که بسیاری از مارک ها احساس می کنند باید به چیزی چون آنها نمی خواهند به نام برای ارسال چیزی" جیمز گفت. "بسیاری از آنچه که آنها در حال ارسال مبهم است. شاید آنها در حال ساخت یک کمک مالی. در حال حاضر من در آن نقطه که در آن است که باید دنبال کرد تا با این سوال: چه مقدار؟"

"شرکت های عملکرد مالی زیاد و قدرت سیاسی.. شرکت توانایی اثر تغییر سیاست"

وجود دارد هیچ کار اشتباهی با یک نام تجاری خود را روشن اخلاق و ارزش های جیمز شگفتی چه بیشتر می تواند انجام شود. "من قطعا با یک" بله و "شخص" او گفت:. "شاید برای شما ارسال شده است چیزی است که یک ترجمه از چیزی است که شما را دیدم که طنین انداز با شما. اما من همچنین می خواهم به شنیدن از کسانی که شرکت های: آنچه که تغییر واقعی شما در حال ساخت? مردم خود را در تیم طراحی در دفتر خود را در C-Suite مردم از رنگ؟"

Sherri Williams, دکترا استادیار در مسابقه رسانه و ارتباطات در دانشگاه آمریکایی ترجیح می دهد بزرگ مد و زیبایی, برندها چه هستند—شرکت های بزرگ.

"این تمایز مهم را" پروفسور ویلیامز گفت. "شرکت های عملکرد مالی زیاد و قدرت سیاسی.. شرکت توانایی اثر تغییر سیاست." اما این تغییر نمی آیند با صرف Instagram post.

جریان تظاهرات نیز تقاطع با ماه ژوئن که غرور ماه. پروفسور ویلیامز اشاره کرد که برندها اغلب ترویج LGBTQ باعث می شود در طول این زمان, اما نادیده گرفتن این موضوع برای بقیه سال. او تصور برندها را انجام خواهد داد همان چیزی که با زندگی مهم است.

"ما شروع به دیدن کالایی تجاوز افراد توسط شرکت های" پروفسور ویلیامز گفت. "این یک ماه آنها حمایت از آنها حضور در راهپیمایی ها و حوادث. اما پس از آن که این شرکت ؟ که سوال من در حال حاضر در طول این قیام. ما می بینیم رسانه های اجتماعی, پست, اما هنگامی که معترضان و سازمان تغییر توجه از خیابان و کار در راه های دیگر که در آن خواهد شد و این شرکت ها بود؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن