انجام بخشی از ما بنابراین شما می توانید با خیال راحت بازگشت به مورد علاقه خود را hangouts

با هیجان در انتظار سفر به محل مورد علاقه خود را به یک آبجو ؟ بسیاری از ما هستند. به گفته های اخیر Budweiser دم

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

با هیجان در انتظار سفر به محل مورد علاقه خود را به یک آبجو ؟ بسیاری از ما هستند. به گفته های اخیر Budweiser دم گروه UK & Ireland, بررسی, 93 درصد از استرالیایی ها مشتاقانه در انتظار بازگشت به میخانه.

در ضمن AB InBev کار کرده است سخت و خلاق به ما کمک کند, میخانه, نوار و رستوران شرکای زنده ماندن همه گیر خاموش شدن ناگهانی با 'خرید آبجو در حال حاضر لذت بردن, بعد,' کوپن, برنامه, سفارش آنلاین, حمایت مالی, و بیشتر. یک ابتکار "صرفه جویی در منشور زندگی" در حال حاضر مطرح £1 میلیون برای 1500 بارها در سراسر انگلستان و اسکاتلند و ولز از جمله کاهگلی میخانه در Ascot, انگلستان است.

"صرفه جویی در منشور زندگی شده است یک ناجی واقعی در ما نگه داشتن شناور و به ما یک حس امید که این مستند در نهایت برطرف گفت:" صاحب لورنس Coveney. "این کاهگلی میخانه شده است در قلب این جامعه برای بیش از 300 سال و در طول مستند ما باز ماند و محلی ارائه شده مجموعه و تحویل مواد غذایی گرم و لوازم. صرفه جویی در زندگی منشور ارائه شده از حمایت فوق العاده ای به این صنعت است."

در حال حاضر به عنوان مستند اقدامات سهولت در برخی از نقاط جهان در میان سخت اقدامات ایمنی AB InBev همچنان به مردم را هم برای امن دوباره باز مورد علاقه ما hangouts. در اینجا چگونه است.

بازخوانی و دوباره پر کردن

در برزیل Ambev همکاری با Coca-Cola, Heineken, گروه نستله و دیگران برای ایجاد "Movimento Nós" (ما جنبش) که کمک به دوباره باز 300,000 کسب و کارهای کوچک – به کارگیری حدود یک میلیون نفر است. با یک ترکیب سرمایه گذاری نزدیک به 70 میلیون دلار این برنامه اطمینان خواهد داد که دیدار با کسب و کار محلی بازگشایی سلامت و ایمنی مورد نیاز و سهام پر شده است در حالی که تقویت روابط بین محلی خرده فروشان و مصرف کنندگان است.

ساختمان "باز کردن برای بایگانی اطلاعات" ابتکار که در آن مصرف کنندگان به خرید یک آبجو برای بایگانی اطلاعات و یکی برای زمانی که نوار خود را بازگشایی جوانه نور جدید آمریکا ابتکار "خبره تازه" را جایگزین هر جوانه نور گذشته " بهترین قبل از تاریخ بدون هیچ هزینه به طوری که اولین جرعه از نور جوانه سلیقه فقط به عنوان بزرگ به عنوان روز آن دم. Anheuser-Busch نیز کمک 1 میلیون دلار به ما Bartenders صنفی متصدی بار کمک های اضطراری برنامه ای برای آن COVID-19 امداد و پاسخ برنامه اضافی $2 میلیون نفر به محلی و سازمان های منطقه ای که در حال حمایت از فرض نوار و رستوران کارگران است.

ما ZX سرمایه گذاری تیم که در عمل بیش از 400 بارها و رستوران ها در سراسر جهان توسعه یافته 100 صفحه ای 're-opening راهکار" ارائه بهترین شیوه های تراز وسط قرار دارد به سلامت و اقتدار کشور دستورالعمل. در این سند که تحت پوشش موضوعات مختلف از تمیز کردن و ضد عفونی پروتکل به ساختمان حضور آنلاین به اشتراک گذاشته شده با دولت و گروه های صنعت در سطح جهانی برای پشتیبانی از کوچک نوازی کسب و کار به عنوان آنها در انطباق با 'طبیعی' از این بیماری همه گیر.

ضربه زدن به تکنولوژی

اجتماعی فاصله کاملا تغییر کرده چگونه بسیاری از بارها و بارها و رستوران ها عمل می کنند زمانی که آنها دوباره باز کنید. برای کمک به ما راه اندازی شد 'کافه آینده' جعبه ابزار در بلژیک. این شامل یک رایگان برنامه گوشی های هوشمند که در آن کاربران می توانید یک منوی سفارش و پرداخت با استفاده از یک کد QR. ما بلژیکی تیم نیز کمک به ما مهمان نوازی همکاران تمیز کردن و آماده سازی خود را پیش نویس سیستم های مطمئن شوید که انگار تازه آبجو در هر چیز قابل رایگان و ارائه ایمنی کیت' با ابزار راهنمایی و تصاویری مانند پوستر, به, اجتماعی, فاصله, قوانین, قابل توجه روشن و آسان برای مشتریان به دنبال دارد.

در آلمان ما فقط راه اندازی یک وب سایت رایگان است که باعث می شود آن را آسان برای نوار و میخانه صاحبان به طراحی نسخه های دیجیتال از منوهای خود را برای تماس QR کد سفارش. چرا که آلمان در رستوران در حال حاضر نیاز به جمع آوری COVID-19 تماس با ردیابی اطلاعات از مشتریان ما در حال همکاری با بهبود برنامه به روند سالم و بدون تماس. آن بوده است بسیار موثر می کنیم به زودی ارائه آن در دیگر نقاط اروپا و همچنین.

در ضمن بعد از هشت هفته ممنوعیت فروش مشروبات الکلی در آفریقای جنوبی SAB همکاری با دولت و صنعت بدن برای توزیع تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند پوشش صورت و ضد عفونی کننده دست به روستاهای سراسر کشور. همچنین راه اندازی شد این کشور برای اولین بار "کلیک کنید و جمع آوری" برنامه جامع خدمات تلفن همراه است که اجازه می دهد تا مصرف کنندگان – حتی کسانی که بدون گوشی های هوشمند و یا اطلاعات/اتصال به اینترنت - با خیال راحت سفارش آبجو و آن را انتخاب کنید تا در زمان تعیین شده کاهش تماس با دیگران و اجتناب از جمعیت.

دم اعتماد به نفس

حتی با بسیاری از اقدامات ما می دانیم که بسیاری از مردم هنوز هم مردد و محتاط در مورد ورود به فضاهای عمومی. Anheuser-Busch همکاری با آمریکا انجمن ملی رستوران به عنوان منحصر به فرد آبجو شریک رستوران احیای کمپین با هدف تقویت رستوران و foodservice صنعت را بازیابی. از طریق یک ملی کمپین تبلیغاتی Anheuser-Busch را Stella Artois و انجمن ملی رستوران دعوت شام به رستوران هنگامی که آن را بی خطر است برای انجام این کار و تشویق رستوران به امضای ServSafe ناهار خوری تعهد است.

پست (افراد خارج با خیال راحت با هم) وعده یک تعهد عمومی ساخته شده توسط کسب و کار در کانادا به دنبال محلی بهداشت و دولت با قوانین. ما Labatt کارخانه های لبنی اولین کسانی بودند که برای پیوستن به عنوان یک شرکت شریک موسس.

"رستوران بازی در چنین نقش مهمی را در جوامع ما و زندگی اجتماعی و ارتکاب به دنبال مجموعه ای از رایج بهترین شیوه و نمایش در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده و وعده پست و گواهینامه آن را به کمک به مصرف کنندگان اعتماد به نفس آنها نیاز به لذت بردن از رفتن دوباره و واقعا آوردن تجربه ناهار خوری بازگشت به زندگی" گفت: Charlie Angelakos, Labatt معاونت حقوقی و امور شرکت ها.

آیا ما مطابق با بودجه در حال توسعه برنامه های رایگان آموزشی و مواد تمیز کردن شیرهای آب یا جایگزینی تبس, AB InBev متعهد به حمایت از ما, میخانه ها, رستوران ها و کافه ها به عنوان آنها شروع به بازگشایی شده است. ما می دانیم که اگر ما با هم کار کنند ما می توانید آن را از این طریق و به عنوان همکاران ما از Budweiser می گویند ما دوباره اجرا خواهد شد. به سلامتی!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن