Dominion انرژی مرتکب 35 میلیون دلار به طرح حمایت از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه های اقلیت دانشجو بورسیه

Dominion انرژی (NYSE: D) در حال راه اندازی یک $35 میلیون ابتکار در حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار و اقلیت

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Dominion انرژی (NYSE: D) در حال راه اندازی یک $35 میلیون ابتکار در حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار و اقلیت کمتر دانش آموزان است. این برنامه شش ساله را حمایت تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها در ویرجینیا و اوهایو کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است. علاوه بر این به عنوان بخشی از ابتکار $10 میلیون صندوق کمک هزینه تحصیلی ایجاد خواهد شد برای حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار و اقلیت کمتر دانش آموزان در سراسر شرکت خدمات خاک.

گفت: Thomas F. Farrell, II, شرکت رئیس جمهور و رئیس اجرایی:

"همه ما می دانیم وجود دارد اقدامات و یا کلماتی که بلافاصله التیام درد ناشی از 400 سال از نژادپرستی نهادی. اما از اوایل ماه ژوئن ما شاهد نشانه هایی از تغییر و رشد است. کشور ما در حال حرکت رو به جلو است. ما در حال حرکت رو به جلو بیش از حد. این ابتکار این است که به رسمیت شناختن نقش مهم این نهاد در پیشرفت و اهمیت آموزش و پرورش به عنوان یک اکولایزر در جامعه است. این موسسات شده اند بنیادی در مبارزه برای بهبود زندگی آمریکایی های آفریقایی تبار و در مبارزه برای عدالت اجتماعی. ما را خوشحال و فروتنی برای ساخت در شرکت ما نزدیک به 40 سال سابقه در حمایت از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها."

جزئیات بیشتری در مورد این موسسات به پشتیبانی و جدید Dominion انرژی آموزشی حقوق صاحبان سهام صندوق کمک هزینه تحصیلی ارائه خواهد شد در روزهای آینده.

ابتکار عمل ایران در نزدیک به چهار دهه از حمایت آموزش عالی حقوق صاحبان سهام از جمله تلاش های داوطلبانه و کمک های مالی ارائه شده به لحاظ تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها در خدمات ما خاک.

این برنامه جدید است و در روزهای اخیر 5 میلیون دلار تعهد شده توسط Dominion انرژی و شرکت بنیاد خیریه برای حمایت از عدالت اجتماعی و جامعه آشتی و بازسازی است.

در مورد قلمرو انرژی

بیش از 7 میلیون نفر در 20 متحده انرژی خانه و کسب و کار با برق و یا گاز از قلمرو انرژی (NYSE: D) که مقر آن در Richmond, Va. این شرکت متعهد است که پایدار و قابل اعتماد و مقرون به صرفه و امن انرژی است و یکی از بزرگترین کشور تولید و حمل و نقل از انرژی با بیش از 100 میلیارد دلار از دارایی های تامین برق انتقال و توزیع و همچنین به عنوان گاز ذخیره سازی و انتقال و توزیع و واردات/صادرات خدمات است. این شرکت متعهد به دستیابی به خالص صفر دی اکسید کربن و متان تولید گازهای گلخانه ای از آن تولید برق و گاز و زیرساخت های عملیات تا سال 2050. لطفا DominionEnergy.com برای کسب اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن