مغلوب ساختن پیشی جستن فکر التون جان خود موشک مرد هدیه برای کیم

در تابستان سال 2018 رئیس جمهور صرف یک مقدار زیاد از زمان fixating در ارائه یک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن-امض

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

در تابستان سال 2018 رئیس جمهور صرف یک مقدار زیاد از زمان fixating در ارائه یک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن-امضا CD شامل التون جان 1972 آمار "موشک مرد" به کیم جونگ سازمان ملل متحد. اما او نبود تنها تلاش برای لطفا دیکتاتور کره شمالی با یک دیسک که شامل یک آهنگ با عنوان آهنگ از نام مستعار او می خواهم او داده است. تهمت نیز فکر آن را با یک لبخند به چهره خود را جدا اچ—Sir Elton John خود را.

با توجه به کتاب جدید توسط سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون تهمت ساخته شده تحویل دیسک به توتالیتر رهبر کره شمالی دیپلماتیک اولویت های زیر را با مشخصات بالا 2018 سنگاپور اجلاس با کیم. رئیس جمهور عظیم Elton John فن که تا به حال بنا به گزارش شنیده ها از کیم که او تا به حال نشنیده آهنگ "موشک مرد." بنابراین به طور طبیعی تهمت می خواستم به رهبر معظم ضبط و توصیه خود به وزیر امور خارجه را تحویل.

"مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر نمی رسد به درک [وزیر امور خارجه مایک] Pompeo نشده بود در واقع دیده می شود کیم جونگ سازمان ملل متحد [در طول Pompeo را پیگیری سفر در خارج از کشور] درخواست اگر Pompeo تا به حال دست" را امضا CD به کیم بولتون نوشت. "Pompeo نشده بود. این CD به کیم باقی مانده یک اولویت بالا برای چند ماه."

جزئیات کوچک در کتاب آینده تأکید تهمت امادگی برای مشغول خودش را با فروع و شخصی infatuations حتی در زمینه high-stakes مذاکرات بین المللی بر زرادخانه های سلاح های هسته ای.

اما با توجه به دو نفر با آگاهی از رئیس جمهور تهمت خصوصی بیانات در زمان او همچنین بر این باور است که Elton John قدردانی اورتور به دلیل آن را به نوازنده کار تبلیغات اضافی و توجه رسانه های بین المللی.

"رئیس جمهور گفت: چیزی شبیه به" پسر من شرط می بندم التون خواهد شد یک ضربه از این!'" گفت: سابق ارشد تهمت رسمی دولت. "آن را مانند به نظر می رسید او تا به حال صحبت به [Elton John] در حالی که...من می دانم که از مکالمات من با رئیس جمهور است که او در می یابد آن را تاسف بار است که او و التون جان نبوده است و نزدیک در طول ریاست جمهوری خود را."

رئیس جمهور وسواس با التون جان و آلبوم خود را می رود در دهه های قبل از خود افزایش سیاسی و بلد به انتخابات ریاست جمهوری و وقت خود را در دفتر بیضی. به عنوان نیویورک تایمز گزارش سال گذشته خود را در طول مبارزات انتخاباتی 2016 "آقای ترامپ خواهد blast آقای جان موسیقی روی عرشه کشتی خود را خصوصی هواپیما تا با صدای بلند که مردم نمی تواند خواب" با استناد به سابق کمپین دستیاران. برای سال مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته التون جان دوست شخصی به نقطه ای است که زمانی که رئیس جمهور آینده بود رفتن را از طریق طلاق با ایوانا مغلوب ساختن پیشی جستن و خود افراد مشهور, افراد مجبور به انتخاب طرف تلخیص رسانه ها تا حد زیادی گزارش شده است که التون جان در دونالد.

در روزهای اولیه دولت او زمانی که رئیس جمهور و کیم مشغول بودند صابر-تند مربوطه زرادخانه هسته ای در یکی از دیگری مغلوب ساختن پیشی جستن شرکت تصمیم گرفتند عنوان التون جان/Bernie Taupin ارسال کلاسیک برای شاید قابل توجه ترین طعنه زدن در ارثی کره شمالی حاکم است. "موشک های کوچک مرد" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد و اضافه کرد که گاهی اوقات او فقط به تماس او را "موشک مرد."

در سال 2017 تهمت افتخار او نام مستعار است که در اجرا به اولین سخنرانی خود در سازمان ملل, رئیس جمهور, سوال چند مقامات دولت از جمله پس از آن-سفیر ایالات متحده در سازمان ملل نیکی هیلی در مورد اینکه آیا یا نه این امر می تواند عاقلانه برای او به محکوم کیم به عنوان یک خودکشی "موشک مرد" در طول آدرس خود را به مجمع عمومی, به گفته یک منبع مستقیم با آگاهی از این موضوع است. متعدد مشاوران گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به آن را انجام دهد با تفکر آن را به سادگی بیش از حد کودکانه برای انجام این کار در چنین مرداد تنظیم. مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان رسید تا انجام آن به هر حال ناراضی با محدود کردن توهین به حساب توییتر خود را.

متاسفانه برای رئیس جمهور جهان-خواننده معروف نگه داشته است فاصله خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن از روز 2016 ریاست جمهوری.

"من واقعا نمی خواهید موسیقی من به درگیر در هر چیزی برای انجام با یک آمریکایی, انتخابات," او گفت: نگهبان در زمان مورد تهمت انفجار موسیقی خود را در تظاهرات. "من هستم ، من ملاقات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او بسیار خوب بود و برای من این چیز شخصی خود را از دیدگاه های سیاسی خود را در معدن بسیار متفاوت هستند من یک جمهوری خواه در یک میلیون سال است. چرا نمی پرسند تد لعنتی Nugent? یا یکی از آن دختران کشور ستاره ؟ آنها آن را برای شما انجام."

کاخ سفید و همچنین Elton John روزنامه بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در این داستان در شب چهارشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن